روزنامه اعتماد نوشت:

آن‌طور كه نگار و رضا در دادگاه گفتند، تا قبل از اينكه به مرز انفجار برسند و زندگي نوپاي شان را با يك امضا پاي حكم طلاق تمام كنند، عشق‌شان زبانزد فاميل بود. اما اين عشق افلاطوني در برابر مادر نگار كه عزمش را جزم كرده بود تا يك زهرچشم حسابي از دامادش رضا بگيرد و كمالات دخترش را به رخ او بكشد، خيلي دوام نياورد.

ماجرا از چند ماه پس از شروع زندگي تازه داماد و تازه عروس شروع شد. از زماني كه مادر نگار، هر وقت دامادش را مي‌ديديد، از خواستگارهاي دخترش تعريف مي‌كرد و مي‌گفت زماني كه نگار هنوز در خانه بود، آنها درخانه را از پاشنه كنده بودند. رضا اوايل با اينكه از اين حرف به‌شدت ناراحت مي‌شد، اما به احترام اينكه مادر همسرش است، به حرف‌هاي او توجهي نمي‌كرد.

داستان همين طور ادامه داشت تا زماني كه نگار و رضا به همراه مادر و پدرشان به مراسم عروسي يكي از دوستان خانوادگي‌شان دعوت شدند. روز عروسي، مادر نگار به روال روزهاي گذشته مشغول تعريف و تمجيد از خواستگاران دخترش بود كه يك دفعه سروكله مرد جواني كه در گذشته از خواستگاران نگار بود و او هم به مجلس عروسي دعوت شده بود پيدا شد.

مادر نگار كه ديد اوضاع حسابي مساعد است، رو به حاضران گفت: اين آقا هم از خواستگاران دختر من بوده است. رضا كه با شنيدن اين حرف صبرش لبريز شده بود، حسابي شاكي شد و به مادر زنش اعتراض كرد و مادرنگار هم حرف نامربوطي به رضا زد. داماد جوان هم به تلافي حرفي كه مادر زنش جلوي جمع به او زده بود، سيلي به صورت او زد. نگار كه از ديدن اين صحنه تعجب كرده بود، به گريه افتاد و عروسي را نيمه كاره گذاشت و رفت. پس از اين اتفاقات بود كه رضا پايش را توي يك كفش كرد و گفت مي‌خواهد از نگار جدا شود و بالاخره اين كار را هم با پرداخت مهريه تقسيطي انجام داد.

 

17302

کد خبر 368245

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 109
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    99 درصد طلاق ها به دلیل دخالت مادر هاست چه مادر زن چه مادر شوهر
    • سیا IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      این موضع بخاطر عدم اطلاعات زناشویی است که باید در مدارس به دانش آموزان آموزش داده شود، حداقل 5 سال اول زندگی دارای بحرانهای مختلف خصوصا" نزدیک شدن خلفیات و افکار به یکدیگر است ، دخالت مستقیم مادر ها در زندگی افراد نتیجه بازخورد فرزندانشان است، اگر فرزندان آموزش دفاع از کیان زندگی شخصی خودشان را در مقابل هر دخالتی چه مدر و مادرانه و چه ... گرفته باشند این موضوعات را به درایت مدریت خواهند کرد.
    • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      مرد بوده مرررررررررررررررررد
    • بی نام IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      عذر میخوام ولی به نظر من آقا رضا اشتباه کرده.گنه کرد در بلخ آهنگری....آخه مادر زنت مقصر بود چرا این بلا را سر دختره آوردی.من اگر بجای رضا بودم خیلی محترمانه از عروسی با زنم بیرون میامدم و رابطه ام را به کل با خانواده زنم قطع میکردم.و دیگر با هاشون رفت و آمد نمیکردم تا به غلط کردن بیافتند.حالا اگر در این حالت خانمت گیر داد و نخواست از این کار پیروی کنه اون بحثی جدا هست چون نشون میداد که دختر هم مانند مادر بی عقل هست.اون موقع اقدام میکرد
    • بی نام IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      موافقم،البته کمتر از 99 در صد
    • بی نام A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      مادر زن کلا بد چیزیه. حتی مادر شوهر هم. دلیل اولش هم حسادت هست که توجیه علمی هم داره. چون برعکس مردان، زنان با بالاتر رفتن سن و رسیدن به حدود 50 سال بسیار بدخلق، حسود، عصبی و افسرده میشن و اصلا چشم دیدن عشق فرزند عزیزشون به یک غریبه رو ندارن.
    • سیاوش A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      183 8
      بدبخت اون دختر که سیاه بخت شد. همه با فهمیدن اخلاق زشت این مادر، دیگه خواستگاری هم برای دختر نمیره
    • علیرضا IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      91 2
      بهتره یکم بسطش داد ، کلا در فرهنگ ما نمی دونم چرا در یک رابطه زناشویی همه به خود حق می دهند دخالت کنند . یکی نیست بگه اگر میخواستید این کاره را بکنید دیگه چرا برا دختر یا پسرتون آستین بالا زدین . مشابه چنین اتفاقاتی برای خانواده ما هم افتاد البته عکسش یعنی دخالت خانواده پدری در زندگی ما . در حالی که مادرم پدر و مادرش رو از دست داده بود خانواده پدری با دخالتهای علنی در خانواده ما سعی در از هم پاشیدن زندگی ما داشتند که البته روحیه قوی و عزت نفس مادرم مانع کار ایشان میشد ولی فشار عصبی موضوع مادرم را بیمار کرد و در حالی که تنها 50 سال داشت و در ظاهر 70 ساله بود از دنیا رفت . من و خواهرم به دلیل این تجربه ناگوار واقعا علاقه ای به ازدواج و تشکیل خانواده نداریم .
    • بی نام A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      یه دو سه درصد برای مشکلات جنسی میذاشتی لااقل.
    • مهربان A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      33 43
      امان از طلاقهای عاطفی و مشکلات پس از ازدواج با انتخاب اشتباه
    • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      42 6
      مگر چيزي به نام عشق وجود داره؟ عشق و اين حرف ها تو اين دوره زمونه كشكه فقط ظاهر سازيه
    • افلاطون AT ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      32 16
      پس چرا میگن به خانمها حق طلاق نمیدن چون زود احساسی میشن و کانون خانواده رو از هم می پاشن؟ زنها هم به همین دلیل میتونن درخواست طلاق بدن؟
    • بی نام A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      14 9
      کلا یکی از مشکلات ما زیادی حرف زدنه اگه متوسط تعداد کلمه هایی که یه انسان در طول عمرش میگه یک میلیارد باشه مال ما صد میلیارده با عرض پوزش خانم ها در لین زمینه پیشتازند
    • حیدر کرار A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      15 2
      سلام البته دخالتهای بی مورد
    • فرزاد A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      5 26
      خالی بندیه خبر انلاین
    • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      48 7
      این دقیقن داستان زندگی منه فقط به جای عروسی باید مینوشتن ولیمه برگشت از مکه / البته من از اون طلاق خوشحالم چون یه زن فرشته گیرم اومد بعد اون زندگی جهنمی
  • كوشا A1 ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    دست رو زن بلند كرده، اين مردك رو بايد زندان كرد، ميتونستي با روش هاي بهتر جوابشو بدي
    • مهرداد A1 ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      دمش گرم جوری باید میزد که نتونه بلند بشه
    • بی نام IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      بدم میاد ازین حرفای کلیشه ای.
    • م.خ IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      اتفاقا خيلي هم به جا به موقع زد و بايد زودتر از اين ها مي زد.
    • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      داداش از منفیهایی که گرفتی جواب خودتو بگیر
    • شیرعلی IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      7 2
      بابا زن نبوده مادر فولادزره بوده به نظر من همون دفعه اول اگر این شاه پسر کار آخرو میکرد نه مادرزن زبون درازی باقی میموند نه دختری با چشمهای بارانی . تازشم در مرام ما مادرزنیکه از این خبطو خطاها بکنه رو می فرستن چرت خاکی افتاد
  • بی نام IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    310 4
    عجب مادر نادانی
  • محسن A1 ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    امان از دخالتهای مادر زنها . این اشتباهات مادر زنها تمامی ندارد و همیشه دودش به چشم خودشان می رود ولی دست بردار نیستند .
  • بی نام A1 ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    115 6
    نگارورضا که طبق برداشت من خوشبخت زندگی میکردند و عشق شون هم که زبانزد بوده دیگه این مرده از قبر در اوردن وچوب زدن بهش جز حماقتی که منجر به جدایی زوج جوان شده نتیجه دیگری نداشته.
  • بی نام A1 ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    مادر زن ها عامل اصلی جدایی ها هستند.
    • بي نام A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      مخصوصا مادر زنهاي مشهدي
    • مهرداد IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      55 62
      و مادر شوهر ها اووووووووه
    • بی نام IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      64 22
      مادر شوهر مشهدی رو ندیدی پس
  • بی نام A1 ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    دمش گرم .
  • محمد IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    به نظر من مادر زن از خود زن مهم تره. اول باید مادرزن خوب پیدا کینم بعد ببینیم دختر دم بخت داره یا نه...
    • بی نام IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      83 18
      در ضمن این رو هم باید گفت که مادرشوهر از خود شوهر مهم تره اینرو کاملا بی غرض ورزی گفتم چون چوب مادرشوهر روانی رو خوردم کسی مه حتی اجازه نمی ده عروس دسته گل عروسی رو هم خودش انتخاب کنی، حالا تا آخرش رو بخونید دیگه
    • بی نام A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      23 1
      من مادر شوهرم به خدا قسم رابطه ام با عروسم به حدی خوبه و او هم به حدی خانمه که زبانزد همه است این را گفتم که بدانید هم دختر خانم های خوب و متشخص پیدا می شه که مادر شوهرها را هم شیفته خودش می کنه هم مادر شوهرهای کار بلد که عروس ها را جذب خودش می کنه رابطه ما البته دلی یه یعنی به حدی دوستش دارم که یادم می ره عروسمه خیال می کنم دخترمه او هم همین طوره خدا رو شکر که دختر خوب فهمیده اصیل دست و دل پاکیه خدا رو صد هزار مرتبه شکر دنبال دختر دومی برای پسر دومم می گردیم همچین خدا نصیب همه کنه ما هم همین طور
    • بی نام IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      60 4
      مادر رو ببین ... دختر رو بگیر از قدیم گفتن
    • بی نام IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      20 7
      1000 درصد موافقم
    • لیلا US ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      9 16
      مادر زن در برابر موجودی به نام مادر شوهر مورچه ست در برابر مار کبری.
  • عرشیا A1 ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    69 92
    چه ماجرای عبرت اموزی ؟؟؟ بعضی وقتها لول و پرستیژ خبرانلاین تا حد یک نشریه و سایت زرد پایین می اید .متاسفم .
    • محمودرضا IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      73 12
      مگر چی گفته که انقدر بهم ریختی مثلا میخوای بگی که آدک روشنفکری هستی
    • بی نام A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      70 4
      عزیزجان این خبرها رو خبرنگاران اجتماعی از پرونده های دادگاه های خانواده میگیرن معمولا. خبر اجتماعیه. چه ایرادی داره؟ آموزندست اتفاقا. بهتر از خبر ماه عسل یا تیپ جدید مهناز افشار نیست؟
  • با جلان A1 ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    74 5
    بعضی والدین خیلی بی عقل هستند. میخواستم لفظ شایسته تری به کار ببرم ولی به احترام والدینی که عاقل و محترمند به همین بی عقل کفایت میکنم. با تشکر از حضار
  • پژمان A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    كمپين حمايت از رضا
  • بی نام IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    درود به شرفت آقا رضا
  • علي A1 ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    توكه اينقد عشقت افلاتوني بود بابت باد هوا طلاق گرفتي؟؟؟؟ تو اگه آدم با وجداني باشي يه دختر و سياه بخت نميكني و براش فداكاري ميكني. حيف كه ما هنوز نفهميديم مسوليت پذيري يعني چي... ياد قديما بخير كه بزرگترا هرچقدرم كه نامربوط ميگفتن كوچكترا ياد گرفته بودن صبر و احترام و كنار نذارن من قديمي نيستم ولي چيزاييرو كه مادرم برام ميگه ميفهمم سوسولاي امروز جنگيدن براي زندگيرو بلد نيستن.
    • بی نام A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      68 18
      شما که تو این موقیعیت نبودی شعار نده
    • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      58 10
      معلومه تا حالا یا زن نگرفتی یا دچار یه مادر زن خیلی خیلی خیلی خوب مثل مادر زن رضا نشدی تا بفهمی این حرفایی که می زنی اندازه کشک هم ارزش نداره
    • حسن IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      25 10
      شعار نده درسته دختر مظلوم واقع شده ولي كار رضا درسته بوده.شعار نده
  • بی نام IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    88 14
    دم رضا گرم . این خبر رو باید بولد کرد به همه نشون داد شاید یه عده ای عبرت بگیرن . زندان رفتن از اینجور زندگی های مشترک بهتره
  • ف IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    155 5
    اگه خواستارهای دخترت تعریفی بودن به همونا میدادیش دیگه چرا یه نفر دیگه رو بدبخت میکنی وبا احساساتش بازی میکنی دخترتو از نون خوردن انداختی حالا برو بگو همون خواستگارا بیان جمعش کنن چقد دیوونه تو مملکت ما زیادشده
  • مجید A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    39 21
    خب مادر هر چی میخواسته بگه اگه دختر براش مهم بوده نباید به حرفهای مادر اهمیت میداد بعد دست دختر رو میگرفت می برد یک جا دور تر از مادرش حسرت دیدن دختر رو بدل مادر میزاشت
  • بی نام IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    127 4
    لعنت بر دهانی که بی موقع باز شود.حالا برو دنبال خواستگارای قبلی دخترت بگرد ببین به کجا میرسی.
  • بی نام IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    29 9
    عشق افلاطونی که میگن همینه همینه
  • محمد IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    52 7
    کسی که زیاد حرف می زنه رو باید همین جوری جواب داد...
  • بی نام IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    50 13
    احسنت به این داماد.
  • بی نام A1 ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    25 4
    ببین چه آدم های بی فکری پیدا می شن
  • بی نام A1 ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    34 2
    چند درصد از مادر زن ها به فكر زندگي دخترشون بيشتر از خواسته هاي خودشون هستند؟
  • بی نام A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    27 9
    عیبی نداره میگن کتک از بهشت اومده
  • ميثم IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    22 7
    كمبود هاي بعضي بزرگتر ها خيلي خيلي بيش از حد و گاها فاجعه هست، بس كه گفتن شما جونين و نميفهمين فكر كردن خدا شدن،‌ متاسفانه از اين مسائل خيلي زياد هستش
  • محمد جواد A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    24 12
    بهترین کار این بود که با زنش صحبت میکرد و متقاعدش میکرد که با مادرش بطور کل قطع رابطه کنند
  • میرآرش IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    67 3
    حالا با خیال راحت بشینه خونه و از خواستگارهای دخترش پذیرایی کنه :
  • بی نام IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    40 1
    يه دختر و كلي خواستگار خوب و يه دختر و كلي خواستگار الوات و يه دختر و بدون خواستگار ، حالا ديگه بعد از ازدواج چه فرقي ميكنه كه سابق چه كسي خواستگار دختر شما بوده ، خب فردي كه انتخاب شده از ميان اين همه خواستگار احتمالا مزايايي نسبت به بقيه داشته براي شما
  • بی نام IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    57 16
    درود به شرفت رضا.بخاطر سیلی بجایی که زدی.
  • بی نام A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    40 15
    احسنت آقا رضا
  • رضا IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    38 9
    عین همین قضیه برای بنده هم در حال اتفاق بود که البته با یکی دو تذکر به مادر زن ایشون دیگه ادامه ندادند، خدا رو شکر. یکی نیست بگه اگه خواستگارهای قبلی بهتر بودند چرا دخترتونو ندادین. نکنه دخترتون عیبی داشته و برای قبلیها کم بوده. و یا خواستگارهای قبلی تحفه ای نبودند. حالا بعد از چند سال آدم شدند و دارین حسرتشو میخورین. گاهی به این نتیجه میرسم ای کاش ازدواج نمی کردم. اما باز خدا رو شکر
  • بی نام IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    44 98
    مردی که سیلی به صورت مادر آدم بزنه همون بهتر که از زندگی آدم بره بیرون
  • بی نام IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    51 17
    مرد یعنی این
  • علی IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    74 2
    مادرزن منم میگفت دختر من از کلاس 9 خواستگار داشته بیسوادن دیگه بیخیال تحویلش نگرفتم تموم شد رفت
  • مهدی IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    39 1
    نگار قرباني ناآگاهي مادر
  • مهدی IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    42 19
    آقا رضا خوب کاری کردی منم جات بودم همین کار رو میکردم... در ضمن خواهشن دوستان روشنفکر داد سخن ندن که آی این چه کاری بود کردی ...تو باید به عشقت فکر میکردی و کمپین حمایت از زنان راه بندازن و از این حرفا.... تا این بلا ها سرتون نیاددور از جونه همه درک نمیکنی که خورد کردن یه مرد جلوی جمع چه حسه بدیه... آره برای خوده من اتفاق افتاده
  • بی نام IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    46 2
    حالا این مادر زن عزیز میتونه دخترش رو به یکی از اون خواستگارهای قبلیش بده. البته اگه هنوز خواستگارش باشن
  • فرزاد IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    33 9
    خبر بود یا قسمت هشتم سریال پیلا خانوم؟
  • befermatooo A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    25 10
    دمش گرم جواب مادر زن رو خوب داد اما عروس بیچاره که بی تقصیر بخاطر مادرش زندگیش تباه شد . در هر صورت چک رو باید میزد داماده خخخخ
  • بی نام A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    51 11
    دم دادماد گرم.
  • ناشناس IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    47 13
    دمش گرم آقا رضا .
  • مجید A1 ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    58 13
    دمش گرم ، شیر مادرش حلالش
  • بی نام IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    48 5
    اینجور مادرها از دشمن هم بدترن
  • فرهاد IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    53 10
    بهترین کار و کرده قحطی دختر نیست که
    • آموزگار 45 ساله IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      60 8
      باید از حضور در مکان ها ومراسماتی که احتمال حضور مادر زنش بود اجتناب می کرد.اصلا با خانواده همسرش قطع رابطه می کرد.تا اخر عمرش باید مهریه بده خیلی سخته.تازه ممکن مادر زن بعدی هم یه ایراد دیگه داشته باشه.بهر حال درایت و خونسردی لازمه ی زندگی...قطع رابطه با افراد نفهم بهترین نسخه.
    • رعنا IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      4 14
      قحطی پسر هم نیست که با این پسر طلاق گرفته دخترا ازدواج کنند
  • بی نام IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    65 12
    داماد کار بسیار پسندیده ای رو انجام داد
  • بی نام A1 ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    27 65
    رضا باید بی توجهی می کرد یا نهایتاً می گفت: پس ببین من چقدر صلاحیت داشتم که نگار مرا پسندیده است.
  • بی نام IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    31 2
    اين مادر زنه با حماقتش زندگي دخترش را تباه كرد
  • بی نام A1 ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    5 28
    آخه اين خبرا چيه كه ميذاري. فقط ميخوايد به هر طريقي شده خبراتون تند تند آپديت بشن؟
  • نصرالله IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    28 4
    دستش درد نکنه افراد حرف مفت چه زن چه مرد جوابشان همینه. اما رضا می بایست از مادرزنش فاصله میگرفت بهش اجازه نمیداد که به خونه اش رفت . آمد داشته باشه و خود رضا هم ارتباطش را با این زن قطع میکرد. به هر حال درود بر رضا
  • بی نام IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    38 2
    مادر زنه دیگه اسمش روشه . البته بلانسبت معدود مادر زنهایی که واقعا مثل مادر برای دامادشون مادری میکنند
  • مهدي A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    40 6
    ما هر بدبختي ميكشيم از دست اين مادر زن هامونه.اصن يه چيز ديگن
  • مصطفی US ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    8 30
    من زن ندارم، زن میخوام، حالا شما به مادرزن گیر دادید : سواره کو خبر ندارد از پیاده
    • بی نام IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
      36 3
      دوست عزیز برو به مادرت بگو به بزرگترت،اینجا جاش نیست مهندس
  • مجید از تهران A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    31 6
    بد ترین نوع رفتار وعدم تعادل روانی رو میشه در اکثر مادر شوهرها ومادر زنها مخصوصا "مادر زنها" مشاهده کرد دخالتهای بیجا ...حرف های خاله زنکی....محبتهای مصنوعی... غیبتها وبدگویی های مداوم...سیاست یک بام ودوهوا...ودلسوزیهای افراطی و و و و و اینها همه وهمه نشانه فقر است آن هم از نوع فرهنگی .....
  • سعید IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    38 1
    یکی نیست به مادر نگار خانم بگه اگه خواستگارهای دخترت بهتر از رضا بودن، چرا دخترت به اونا ندادی؟ و اصلاً چرا دخترت را به رضا دادی؟
  • حسین A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    33 3
    مردم چه شاکین از مادر زناشون ولی هیچکدومتون جرات این آقا رضا رو ندارین
  • ابراهیم/تبریز IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    56 5
    دختره هم بی تقصیر نبوده.یه عصبانیتی تذکری به مامانش نمی داد؟؟؟؟؟؟؟؟اگه دختره از رضا جلو مادرش حمایت میکرد مطمئنا رضا هم طلاقش نمیداد
  • بی نام IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    35 10
    امان از دست این مشهدی ها
  • علیرضا A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    24 5
    اگه این نسلهای قدیمی دست از سر ما بردارن خیلی خوب میشه. کلا ول کن ما نیستن. می خوان مارو ببرن بهشت ولی نمیدونم چرا سر از جهنم در میاریم ;
  • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    16 11
    دوستای گلم چه ربطی به مشهدی ها داره؟؟؟
  • شاهرخ EU ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    21 8
    دمش گرم ایولاه الان میره یه دختری که باب میلشه می گیره بازم ایولاه آقا رضا
  • بی نام IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    15 9
    خب برید دختری بگیرید که خواستگار نداشته باشه
  • بی نام A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    30 18
    كسي كه سيلي به گوش هم نوع خود بزند انسان نيست . كسي كه سيلي به گوش بزرگتر از خود بزند اصلا انسان نيست .
  • بی نام IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    16 1
    واقعا بعضی مادر زنها رو خدا نصیب گرگ بیابون نکنه
  • بی نام IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    48 41
    مادرزن نادان ، دختر نادان ، داماد از هر دو نادان تر
  • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    14 5
    به جای اینکه اینقدر بیسوادی و بی فرهنگیه مادر زناتون رو به رخ هم بکشید زحمت بکشید ببریدشون کلاس های نهضت سوادآموزی ثبت نامشون کنید . به نفعتونه.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    21 2
    مادرزن من هم زندگی من رو به گننندددددد کشیددددددد
  • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    20 5
    منم دلم خنک شد ولی باید با زنش اتمام حجت میکرد اگه جواب نداد بعد...
  • بی نام IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    10 0
    افلاطوني؟
  • اومیدعلی IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    31 38
    منم همسر اولم رو اینطور طلاق دادم. مادرزن سابقم بی احترامی کرد. منم گفتم به خاطر انتقام از تو، دخترت رو بدبخت می کنم. نهایتا همه بدبخت شدیم
  • لیلا IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    7 7
    آقایون خدایی این خبر رو با دل و جون بخوونین. مرد باید مردانه رفتار کنه. غرور داشته باشه. قاطعیت داشته باشه. کسی که پاسخ درخور به تحقیر کنندگانش نمی ده چطور می تونه از حق و حقوق زن و بچه اش دفاع کنه؟ کسی که نتونه از خودش محکم و قاطع دفاع کنه اصلا قابل اعتماد نیست. مردهایی می بینم ضعیف، شکننده مستاصل. آقا به خودتون بیایید. از چی می ترسید؟ تا وقتی مردها نتونن نقش خودشون رو درست تو جامعه ایفا کنن زنها هم سرخورده می شن.
    • بی نام A1 ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
      7 3
      بله قاطعیت هم با کتک زدن یک بزرگتر آن هم زن به دست می آید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    12 1
    عروسیه قاطی بوده؟؟؟ وای وای؟؟؟ گشت ارشاد کجاست
  • محسن A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    2 0
    مادر زن من هم روزی 8 ساعت دقیق با زنم حرف میزنه همش زن منو کک میکنه که باید بیاید خونه ما همش دخالت البته زن من طرف اوناس در پی طلاقم
  • ناشناس A1 ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    0 0
    دختر و پسر خودشون عاقل باشن مادرا به خودشون اجازه دخالت نمیدن

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین