رییس کمیته ملی المپیک می گوید 18 رشته قرار است به بازی های آسیایی اینچئون اعزام شوند.

به گزارش خبرگزار ی خبرآنلاین؛کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک پس از حضور در آکادمی ووشو در جمع خبرنگاران گفت:«این دومین حضور ما در مسابقات ووشو بود.ووشوکاران ما امروز مقابل چینی ها که مهد ووشوی جهان هستند عملکرد خوبی داشتند.این اتفاق باعث شد تا روحیه بچه ها بالا برود.البته چینی ها هم از این اتفاق نگران شده اند.چون ووشو از رشته های مدال آور است ما روی مدال بچه های این رشته حساب ویژه ای باز کرده ایم.به خصوص مدال خوشرنگ آن.امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.»

هاشمی این را گفت و ادامه داد:«ما تا به امروز 5 دوره از بازی های آسیایی را رصد کرده ایم و طبق آمار از مسابقات هیروشیما 203 مدال کسب کرده ایم که 58 مدال طلا بوده است.از این 58 مدال 23 مدال مختص به کشتی فرنگی و آزاد بوده است.به همین دلیل چون بار اصلی این طلاها روی دوش کشتی بوده باید نگاه ویژه ای به این رشته شود.»

خبرنگاری از او در مورد حضور در انتخابی تیم ملی کاراته کرد که هاشمی گفت:«خوشبختانه از نزدیک انتخابی تیم ملی کاراته را شاهد بوده‌ام. انتخابات سالمی برگزار شد. نگرانی‌هایی که در مورد پسر سمندر وجود داشت از بین رفت. حسین سمندر از هر سه بازی‌ای که در انتخابی‌ها داشت بدون حرف و حدیث دیروز از تاتامی خارج شد.»

هاشمی در مورد برگزاری وزن 81 کیلوگرم بوکس  هم حرف زد:«انتخابی وزن 81 کیلوگرم تیم ملی بوکس هیچگونه مشکلی وجود ندارد و در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.»

رییس کمیته ملی المپیک در مورد تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هم گفت:« 18 رشته قرار است به بازی‌های آسیایی اعزام شود و مابقی در حال بررسی هستند. احتمال دارد حداقل نفرات در رشته‌های المپیکی اعزام شوند.»

251 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =