کاپیان تراکتورسازان می گوید تراکتورسازی در هفته های آینده به هماهنگی بیشتری می رسد.

امیر حسین جعفری:مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری خبر آنلاین در خصوص دیدار پیش روی این تیم مقابل ذوب آهن می گوید:«به نظر من، هر بازی حکم فینال را برایمان دارد. ذوب آهن اصفهان تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خوب و یکدستی دارد ولی ما نیز تیم جوان و  خوبی داریم و انشالله برای کسب پیروزی به اصفهان می رویم تا با دست پر به تبریز بازگردیم. بازی جوانمردانه ای را انجام خواهیم داد. سعی می کنیم از نقاط ضعف این تیم به خوبی استفاده کنیم.»

وی در خصوص وضعیت آمادگی تراکتورسازی هم گفت:«خدا را شکر،تیم در وضعیت خوبی قرار دارد.تمرینات خوبی را انجام داده ایم و انشالله هماهنگی تیم بهتر از دیدار اول مقابل فولاد خوزستان خواهد بود.»

کیانی درباره کسب اولین 3 امتیاز تیمشان در فصل جاری لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان هم گفت:«بازی حساسی بود و واقعا برای هر دو تیم بسیار مهم. فولاد را به خوبی آنالیز کرده بودیم تا از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم. خدا شکر جواب زحمتمان را در تمرینات پیش از شروع فصل گرفتیم.بدن هایمان به آمادگی لازم نرسیده است ولی مهم کسب 3 امتیاز بود که به کمک هوادارانمان به آن رسیدیم.»

وی در خصوص هواداران تراکتورسازی هم گفت:« از حمایت هواداران در بازی مقابل فولاد خوزستان تشکر می کنم. امیدوام روز به روز بهتر شده و جواب حمایت های هوادارانمان را با کسب نتایج خوب، بدهیم. تراکتور سازی را با هوادارانش می شناسند و امیدوارم در هر مسابقه تیمشان حضور خوبی داشته باشند و دلگرمی بیشتری به بازیکنان جوان تیم بدهند. با تمام وجود برای موفقیت و خوشحالی هوداران تلاش خواهیم کرد.»

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در پایان، بیان کرد: «در گذشت حسین معدنی را به جامعه ورزش و خانواده محترمش تسلیت می گویم.»

 

251 43

کد خبر 368671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =