ایسنا نوشت:

 وزیر خارجه لبنان در دیدار با سفیر آمریکا در این کشور در خصوص اخبار منتشر شده درباره سخنان هیلاری کلینتون مبنی بر اینکه "داعش ساخته دست آمریکاست" توضیح خواست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت خبری لبنانیون فایلز، جبران باسیل، وزیر خارجه لبنان در نشست خود با دیوید هیل، سفیر آمریکا در این کشور، در خصوص آنچه که از زبان هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا در خصوص داعش منتشر شده توضیح خواست.

اخیرا تعدادی از سایت‌های اینترنتی بخش‌هایی از سخنان کلینتون در کتاب خاطراتش تحت عنوان "گزینه‌های سخت" منتشر کرده‌اند. در این اخبار آمده است که هیلاری کلینتون عنوان داشته دولت آمریکا تشکیلات تروریستی داعش را برای تجزیه خاورمیانه ساخته است.

در بیانیه منتشر شده از سوی دفتر جبران باسیل آمده است که در جریان نشست میان دو طرف وزیر خارجه لبنان از تلاش کشورش برای حمایت از غزه و موصل از طریق دادگاه کیفری بین‌المللی خبر داد.

در این نشست همچنین باسیل از سفیر آمریکا خواسته تا واشنگتن اقدامات قانونی را در خصوص فعالیت‌های غیرانسانی گروه‌های تروریستی در موصل و عرسال اتخاذ کند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 3
    دم اشون گرم. امریکا باید توضیح بده. خداروشکر که یکی این کتابها را می خواند. بنظرم نماینده ایران در سازمان ملل هم باید پی این حرف را بگیرد اگر صحت داشته باشد.
  • بی نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 3
    واقعا همچین چیزی گفته. بعد امریکا پرستها به این جور اخبار اعتراض میکنن
  • داود IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    1 0
    من متوجه نشدم حالا چرا لبنان اعتراض کرده