فارس نوشت:

 

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت:« خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم. به فوتبال خوزستان به خاطر داشتن مربی باکلاسی مثل ویسی تبریک می‌گویم زیرا سبک فوتبالش مشخص است. به خانواده کل استقلال هم تبریک می‌گویم و همه دیدند که دو استقلال چطور بازی کردند.استقلال خوزستان می‌توانست با سه تک به تک برنده شود، ما هم اگر از پنالتی استفاده می‌کردیم کار به اینجا نمی‌کشید اما باز هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم که به سه امتیاز شیریین رسیدند و به همه استقلالی‌ها تبریک می‌گویم که دو بازی خوب را دیدند.»

قلعه‌نویی ادامه داد:«فصل قبل هم می‌خواستیم بازیکن جوان بیاوریم، بازیکنان باید میدان ببینند، فصل گذشته درگیر لیگ قهرمانان آسیا بودیم و جوان در میدان است که آبدیده می‌شود.اکنون زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم، با بازگشت مصدومان وضعیت بهتر می‌شود در خط دفاع مشکلاتی داریم که باید برطرف شویم، اما به آینده استقلال خوشبین هستم و مثل سال 83 بازهم 50 هزار تماشاگر به ورزشگاه خواهد آمد.»

سرمربی استقلال در مورد اینکه نگران خط حمله تیمش نیست، گفت:«چرا باید نگران باشم؟ سه مهاجم خوب داریم، برهانی، شهباززاده و قاضی هستند. امسال برهانی سال بسیار خوبی خواهد داشت.»

امیر قلعه‌نویی پس از اینکه صحبت‌هایش را در نشست خبری مطرح کرد در بیرون سالن هم مقابل دوربین‌های تلویزیونی ایستاد و دوباره حرف‌هایش را به شکل دیگری تکرار کرد و گفت: خدا را شاکرم که سه امتیاز را گرفتیم، به خانواده بزرگ استقلال تبریک می‌گویم زیرا هر دو تیم هم‌نام فوتبال زیبایی را بازی کردند. به فوتبال خوزستان هم تبریک می‌گویم که مربی خوبی مثل عبدالله ویسی دارد، باید به چنین مربی‌ای افتخار کنند.

وی ادامه داد: آنها می‌توانستند برنده بازی شوند، سه، چهار موقعیت تک به تک داشتند که با درخشش فروزان نتوانستند گل بزنند همه از دیدن این بازی لذت بردند. این بازی زیبا بود و شوت و ایجاد موقعیت و ... داشت و خدا را شاکرم که سه امتیاز را ما گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که تا دقیقه آخر روحیه جنگندگی خود را حفظ کردند ما مثل استقلال 83 و 84 که تیم جوانی بودیم، خواهیم شد. با بازگشت امید، حنیف و امیرحسین شرایط بهتری خواهیم داشت.

وی در مورد گل شهباززاده گفت: قشنگ‌تر از گل شهباززاده کار رمضانی بود، البته به شهباززاده هم تبریک می‌گویم اما رمضانی را از لیگ یک آوردیم، او آینده خوبی دارد و اگر خودش را حفظ کند می‌تواند یک پیام صادقیان جدید باشد.

وی در مورد اینکه پیام صادقیان رفتار خوبی با داور نداشت، گفت: پیام صادقیان بازیکن خوبی است، نباید به خاطر یک کار او را سرزنش کرد. من البته کار صادقیان را تایید نمی‌کنم اما زیدان هم در فینال جام جهانی حرکتی به مراتب بدتر از صادقیان انجام داد. بنابراین باید رفتار ما اصلاحی باشد. آنقدر با روحیه این بچه بازی شد که به این شرایط درآمد. پیام صادقیان از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران است.

قلعه‌نویی در مورد اینکه استقلال امسال بی‌حاشیه است، گفت: من همیشه اصول و چارچوب‌های خودم را دارم، مسائلی هم پیش آمد که بهتر است دیگر در موردش صحبت نکنیم و ذهن خودمان را درگیر آن نکنیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه کفاشیان در برنامه ورزش و مردم ماجرای سفارش نکونام را گفت، اظهار داشت: کفاشیان واقعیت قضیه را گفت و مردم متوجه شدند که امیر قلعه‌نویی هیچ‌وقت در زندگی‌اش دروغ نمی‌گوید. کفاشیان حرف‌هایم را تایید کرد و گفت قلعه‌نویی به خاطر منافع ملی این کار را کرد، آنهایی که می‌گفتند من قصد ضربه زدن به تیم ملی را دارم اکنون جواب‌شان را گرفتند.

وی ادامه داد: یک روز هم ایمان موسوی در کمیته اخلاق یا دادگاه یا حداقل وجدان خود حقیقت را می‌گوید.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا نباید کسی علیه شما حرف بزند و اظهار نظر کند؟ گفت: همه باید اظهارنظر کنند اما نباید با شأن و شخصیت افراد بازی شود و ترور شخصیت کرد، این مسائل در همه جای دنیا مردود است.

 

 

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =