سایت فوتبال ایران نوشت:

محمد رضا خلعتبری در فصل جدید خیلی زود پایش به گل باز شد و در دومین هفته برای سپاهان گلزنی کرد.او در تلاش است تا به این روند ادامه بدهد و با پیراهن سپاهان مجددا ملی پوش شود.خلعتبري خط حمله سپاهان را خط حمله ای قوی و ترسناک و آن را چیزی شبیه به مثلث برمودا عنوان می کند. او در مورد وضعيت سپاهان،گلي كه به ثمر رساند و مسائل ديگر به سوالات پاسخ مي دهد.
خیلی زود در سپاهان پایت به گلزنی باز شد.
از این بابت خیلی خوشحالم.سعی ام این است تا این روند را ادامه بدهم و دوست ندارم مقطعی باشد.می خواهم با پیراهن سپاهان دوباره به تیم ملی برسم.شرایطم خیلي خوب است و می توانم در سپاهان به اهدافی که می خواهم برسم و با پیراهن این تیم دوباره ملی پوش شوم.
در مورد بازي با گسترش چه صحبتي داري؟
خیلی خوب بازی کردیم.می توانستیم به گسترش گل های بیشتری هم برسیم.سپاهان در این دو بازی ثابت کرده که عزم خود را برای قهرمانی در هر دو جام جزم کرده است.این توانایی را در تیم مان می بینم که بتواند با قدرت برای کسب هر دو جام بجنگد.
در تیمی بازی می کنی که خط حمله اش زهردارترین خط حمله لیگ است.نظر خودت چیست؟
سپاهان نه تنها در خط حمله بلکه در تمامی خطوط بهترین ها را در اختیار دارد.در خط حمله سپاهان یک مثلث تشکیل شده است.مثلثی که نام آنرا برمودا گذاشته ام.خط حمله ای که داریم باعث ترس تمامی مدافعان لیگ می شود.خوشحالم که این فصل در سپاهان حضور دارم.بازی قبل سوکای گل زد.این بار من زدم و پریرا.بازی آینده دیگر نوبت شریفی است و اکثر توپ ها را به او می دهیم تا گل بزند.نوبتی هم که باشد نوبت شریفی است.
یعنی تو برای استقلالی ها گل کنار نگذاشتی؟
خیلی دوست دارم در این بازی گلزنی کنم.یک گل برای استقلال کنار گذاشته ام و تمام تلاشم را می کنم تا دروازه این تیم را باز کنم و به هدفم برسم.
پیش بینی ات از این بازی چیست؟
دنبال این هستیم تا به روند پیروزی هایمان ادامه بدهیم.اجازه نخواهیم داد که نوار پیروزی هایمان پاره شود.استقلالی ها باید خودشان را برای پشت سرگذاشتن سخت ترین بازی فصل شان آماده کنند.
راستی،نتایج پرسپولیس را دنبال می کنی؟
بله.بازی شان برابر فولاد را هم برای دقایقی تماشا کردم.
نظرت راجع به این تیم چیست،چرا در این دو بازی خودش را خیلی خوب نشان نداده است؟
پرسپولیس خیلی زود به روزهای خوبش باز می گردد.شرایط این تیم به همین شکل باقی نخواهد ماند چون هم مربی بزرگی دارد و هم بازیکنانی خوب و ستاره.در آینده ای نزدیک چهره واقعی این تیم را خواهید دید و فقط باید به بازیکنان و کادر فنی فرصت کافی داده شود.پیش بینی من این است که سپاهان،استقلال و پرسپولیس مدعیان فصل جاری خواهند بود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =