۰ نفر
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

ایسنا نوشت:

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشوربا بیان این که تهران طی دو روز آینده شاهد کاهش دما خواهد بود، گفت: برای شهرهای جنوبی استان تهران، باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در سه روز آینده در برخی مناطق استان هرمزگان، جنوب فارس، شرق بوشهر و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، ورزش باد، بارش پراکنده یا رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی سه روز آینده در شرق کشور بویژه شمال سیستان و بلوچستان وزش باد و گرد و خاک ادامه خواهد داشت. در این مدت سواحل شرقی دریای خزر و شمال سمنان در ساعات بعد ازظهر و شب رگبار باران گاهی رعد و برق خواهند داشت.

وی با بیان این که از بعد از ظهر روز سه شنبه تا اواخرهفته دریای خزر مواج خواهد بود، افزود: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مناطق غربی و مرکزی خلیج‌فارس و شرق دریای عمان مواج است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس، آسمان تهران در روز سه شنبه صاف و در شهرهای جنوبی با باد و گردوخاک همراه خواهد بود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 30و 39درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز چهارشنبه نیز آسمان پایتخت صاف در شهرهای جنوبی باد و گردوخاک در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز به 28 و39 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

4545

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند تهرانی IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    2 0
    الان اهوازیا و سیستانیا میان میگن هوای ما از تهران بدتره و تهرانیا لوسن و....