روزنامه آرمان به نقل از سیدمحمود دعایی در جمع اصحاب رسانه در وزارت کشور نوشت:

در نخستین دیدار خود با حسن روحانی پس از انتخابات به ایشان گفتم من مطمئن هستم شما با موقعیت‌های بالا و ممتازی مانند حضور در مجلس به‌عنوان عضوی برجسته، ریاست کمیسیون‌های مهم خانه ملت، ریاست شورای‌عالی امنیت ملی، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و... با نیروهای خوب و کارآمدی آشنا هستید که از آنها استفاده می‌کنید... شما صبوری کردید و به نق و نوق‌هایی که از اطراف شنیده می‌شد، توجه نکردید و امانت را حفظ کردید چون هدفتان به‌عنوان رئیس‌جمهور حفظ منافع ملت بود.

سفری به استان کرمان داشتم که در آن سفر افراد قدرتمندی از هر دو طیف مانند باهنر از اصولگرایان و حسین مرعشی از اصلاح‌طلبان حضور داشتند. در آنجا مطرح شد که باید به رئیس‌جمهور کمک و مشکل را حل کرد که درنهایت سردار قاسم سلیمانی عزیز وارد شد و همرزم خود را برای استانداری کرمان پیشنهاد کرد.

2 یا 3 هفته قبل استاندار کرمان که شیوه اعتدال را پیشه کرده است، دعوت جبهه پایداری را پذیرفت و به آن جلسه رفت و برایشان صحبت کرد اما پس از این حضور بود که انتقادات زیادی روانه او شد و این سوال را پرسیدند که چرا استاندار دولت تدبیر و امید دعوت جبهه پایداری را پذیرفته است. این عملی که از سوی استاندار کرمان صورت گرفت باید مورد تعریف و تمجید قرار گیرد. دعایی گفت: این اقدام استاندار نشان داد که دولت نزدیک به یک جناح نیست و تمام طیف‌ها و جناح‌ها را مدنظر دارد. امیدوارم این اقدام استاندار کرمان ادامه داشته باشد.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =