ایسنا نوشت:

رسانه‌های عراقی و دو منبع پلیس اعلام کردند که یک عامل انتحاری به ایست بازرسی در نزدیکی منزل حیدر العبادی نخست وزیر عراق در بغداد در ساعات اولیه بامداد امروز (چهارشنبه) حمله کرده است.

یک منبع در پلیس عنوان داشت: یک عامل انتحاری در مرکز ایست بازرسی در نزدیکی منزل نخست وزیر مکلف عراق خود را منفجر کرد.اخباری در خصوص وقوع تلفات در پی این حمله منتشر نشده است.

از سوی دیگر، منابع خبری گزارش دادند که یک فروند هلی‌کوپتر در حالی که حامل کمک‌های بشردوستانه برای آوارگان شهر سنجار واقع در شمال غرب استان نینوا بود، سقوط کرد، این در حالی است که منابع عراقی از وقوع انفجار انتحاری در نزدیکی منزل نخست وزیر مکلف عراق خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شبکه الجزیره گزارش داد که یک فروند هلی‌کوپتر از نوع M-17 سه‌شنبه شب در حالی که حامل کمک‌های بشردوستانه برای آوارگان شهر سنجار بود، سقوط کرد.

الجزیره گزارش داد: در پی اینکه تعدادی از آوارگان سوار این هلی‌کوپتر شدند آن تعادل خود را از دست داده و سقوط کرد. هلی‌کوپترها کمک‌های غذایی را به مناطق نزدیک به سنجار منتقل می‌کنند و گاهی هم آوارگان را از آنجا می‌برند.

بر اثر سقوط این هلی‌کوپتر خلبان آن جان خود را از دست داد و کسانی که سوار آن بودند از جمله فیان دخیل از نمایندگان پارلمان عراق و علی هالو عضو پارلمان اقلیم کردستان عراق زخمی شدند.

در همین راستا، قاسم عطا، سخنگوی دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که در جریان سقوط هلی‌کوپتری در سنجار فیان دخیل از نمایندگان پارلمان زخمی شده است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =