تسنیم نوشت:

مدیر عامل سابق بانک صادرات در مورد اتهاماتی که در زمینه پرونده ۳ هزار میلیاردی به وی وارد شده است، گفت: این موضوع را از قوه قضائیه پیگیری کنید.

محمد جهرمی مدیرعامل سابق بانک صادرات و وزیر پیشین کار در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله شب‌زنده‌دار در سخنانی در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور در مورد منتقدان دولت گفت: رئیس جمهور امروز در جلسه هیئت دولت در مورد اظهاراتش توضیح داد و گفت که منظورش چه بوده است. چرا شما دامن می‌زنید؟

وی با بیان اینکه باید در شرایط امروز کشور به وحدت ملی بیشتر اهمیت دهید، افزود: البته صبر و سعه صدر باید در بین مسئولین ما بیشتر باشد و آن‌ها بیشتر همدیگر را تحمل کنند.

جهرمی در پاسخ به این سوال که آیا شما معتقدید که باید به آقای روحانی فرصت داد، گفت: در عین حال بنده تاکید دارم که اگر یک نفر هم در مقطعی به خاطر مجموعه‌ای از مسائل حرفی می‌زند، اول باید کُنه و عمق قضایا را بررسی کرد که چه دلیلی داشته است.

مدیر عامل سابق بانک صادرات در ادامه اظهار داشت: بنده فکر می‌کنم که همانطور که دوستان دیگر هم اشاره کردند، بهتر بود که آقای روحانی با این لحن صحبت نمی‌کرد، اما دلیل ندارد که وحدت ملی خودمان را بر هم بزنیم.

جهرمی در پایان در مورد اتهاماتی که به وی در زمینه پرونده فساد ۳ هزار میلیارد تومانی وارد است، خاطرنشان کرد: این موضوع را از قوه قضائیه پیگیری کنید.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    جهرمی برای سه ماه کار سیصد میلیون تومان عیدی گرفت
  • بی نام A1 ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    خیلی جالبه....اینآقا به جایپاسخ به اتهاماتش راجع به ادبیات روحانی حرف میزنه
  • علی A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    مشکلاتی که بر اثر قرارداد با بیمه سینا برای همکاران ایجادی کردی را چی می گی ؟
  • دادا IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    ناراحت نباش از اینها توی این دیار زیادن
  • بی نام A1 ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    پر مدعا ترین ادم این نظام و رئیس همان بانکی که از یک باجه ان در کار خانه فولاد در خوزستان 3000 میلیارد تومان ال سی برای شرکت مربوطه صار شد یعنی کاغذ پاره هایی که در بانکهای دیگر تبدیل به پول شدند و وقتی این اقا میفهمد سهم بانک خودش نسبت به انهایی که کاغذها را به پول کمتر شده بدنبال لو دادن انها میرود