۰ نفر
۲۳ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۰

9 فیلم سینمایی در تعطیلات آخر این هفته از تلویزیون پخش می‌شود

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «عجیب‌تر از داستان»، «پاییزان»، «بی‌خانمان»، «تاوان»، «یک بار برای همیشه»، «روز برمی‌آید»، «سیکو»، «امپراطور شمال» و «ذبیح»، در روزهای پایانی هفته پنجشنبه و جمعه 24 و 25 بهمن ازشبکه‌های یک، دو، سه، چهار و تهران پخش می‌شوند. 

شـبـکـه یـک سـیـمـا

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین، فیلم سینمایی «عجیب‌تر از داستان» به کارگردانی مارک فورستر پنـجـشنـبه 24 بـهـمـن ساعت 22 از شبکه یک سیما پخـش خـواهـد شـد.
فیلم درباره زندگی روزمره مامور مالیات جوانی به نام «هـارولـد کـریـک» است که در جریان زندگی روزمره و همیشگی خود با راوی داستان زندگی‌اش - که صدای یک نویسنده است - درگیر می‌شود. صدای نویسنده از ابتدا داستان زندگی هـارولـد را برای بینندگان توصیف می‌کند و هـارولـد که صدای او را به صورت زمزمه‌های درونی در ذهـن خودش می‌شنـود، به منظور کشف هـویـت این راوی درونی به روانشناس مراجعه می‌کـنـد.
ویل فرل، داستین هافمن و اما تامپسون به عنوان بازیگران اصلی درفیلم سینمایی «عجیب‌تـر از داستان» محصول سال 2006 آمریکا بـازی کرده‌انـد.

فیلم سینمایی «پائیزان» به کارگردانی رسول صدرعاملی جمعه 25 بهمن ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.
خلاصه داستان این فیلم از این قرار است که مسعود به منظور عزیمت به خارج ازکشور، تصمیم به ترک پروانه و فرزندش می‌گیرد. مسعود و پروانه که قبل از جدایی برای دیدن یکی ازاقوام به مسافرت رفته بودند، در راه با غریبه‌ای مجروح و مسلح برخورد کرده، درپی تهدید او مبنی بر رفتن به روستای پاییزان با او همسفر می‌شـونـد.
امین تارخ، داریوش ارجمند، کتایون ریاحی، جعفروالـی، مهین شهابی و جمیله شیخی به عنوان بازیگران اصلی در فیلم سینمایی«پاییزان» به تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی و مسعود کیمیایی تولید سال 1360 ایفای نقش کرده‌اند.

شـبـکـه دو سـیـمـا

فیلم سینمایی «بی‌خانمان» به کارگردانی «اندروبن کن تروف» پنجشنبه 24 بهمن ساعت 23:30 ازشبکه دو پخش خواهد شـد.
داستان این فیلم از جایی شروع می شود که مرد میانسالی به نام نیکلای به علت کار زیاد سال‌ها پیش از سوی همسرش طرد می‌شود. او موفق به بازگرداندن او و دختر خردسالش نمی‌شود و بعد ازطلاق با زنی به نام تامارا زندگی جدیدی را آغازمی‌کنـد . بعد از 20 سال تامارا به بیماری آسم مبتلا شده و هر روز نیز حالش وخیم‌تر می‌شود. یک روز در مسیر برگشت به منزل سه جوان به نیکلای حمله کرده و بعد از ضرب و شتم، پول‌هـایـش را می‌رباینـد.
مارینا یا توف لوا و سرگی روما نیوک در فـیـلـم سینمایی «بی‌خانمان» محصول سال 2006 کشور روسیه ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «تـاوان» به کارگردانی امـیـرحسـین عـنـایـتـی و تهیه‌کنندگی محمدرضا بـادکـوبـه جمعه 25 بهمن ساعت 17:30 ازشبکه دو سیـما پخـش می‌شـود.
ایرج سخایی، فردی است که در حرفه مشاور املاک فعالیت دارد، اما از آنجا که دراین زمینه تازه‌کار است، نمی‌تواند درآمد قابل‌توجهی کسب کند. این در حالی است که همسر او «نازنین» در شرف زایمان است. ایرج به همراه ناهید خواهر نازنین بی‌صبرانه در انتظار تولد نوزاد در راه هستند. دراین بین آقای صادقی، فرد خیری که مسئول یکی از مراکز بهزیستی است، به خاطر تامین هزینه‌های مربوط به بیماران و بچه‌های بی‌سرپرست، تصمیم به فروش زمین وقفی پدرش می‌گیرد.
حبیب دهقان نسب، مهدی امینی‌خواه و پرستو صالحی در فیلم سینمایی«تاوان» بازی کرده‌اند.

شـبـکـه سـه سـیـمـا 

فیلم سینمایی «یـک بـار بـرای هـمـیـشـه» پنجشنبه 24 بهمن ساعت 20 ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.
دراین فیلم خواهید دیـد که زن و شوهری به نام زهرا و محمود در حال جدا شدن از یکدیگر هستند، چون محمود قصد ترک وطن دارد. زهرا که یک مهاجر جنگی است می‌خواهد به زادگاهش درخوزستان برگردد. روزجدایی، زهرا پی می‌برد که حامله است و محمود اکنون خود را در موقعیت تازه‌ای می‌یابد، سعی می‌کند ترتیب سقط جنین را بدهد، اما بعداً هم از این تصمیم خود و هم قصد سفر به ژاپن منصرف شده و مشغول آراستن خانه کوچک مسکونی خود برای ورود تازه وارد می‌شود.
خسرو شکیبایی، فاطمه معتمد آریا، مرتضی احمدی، جهانگیرفروهر و افسانه چهره آزاد در فـیلم سینمایی «یـک بـار بـرای هـمـیـشـه» به کارگردانی سیروس الوند ایفای نقش کرده‌انـد.

شبکه 4 سیما

فیلم سینمایی «امپراطور شمال» به کارگردانی رابرت  آلدریچ جمعه 25 بهمن ساعت 20:30 ازبرنامه «سینما 4» پخش می‌شود.
دراین فیلم خواهید دید که در دهه 1930 به دلیل فقر اقتصادی وبیکاری در آمریکا، برخی کارگران از کار برکنار شده، جویای کار مجدد هستند و در این راه از مکانی به مکان دیگر سفر می‌کنند. آنها توان پرداخت هزینه مسافرت با قطار را ندارند و بطور قاچاقی سوار قطار می‌شوند. اما یکی از این قطارها نگهبانی به نام شاک دارد که به هیچکس اجازه چنین کاری را نداده است. او بسیار سختگیر است، حتی کارگران قطار هم از او دل خوشی ندارند، حتی به کسی هم که بتواند او را شکست دهد، کمک می‌کنند. در یکی از این روزها مردی به نام آل در کنار جاده منتظر عبور قطار است تا به شکلی سوار آن شود...
لی ماروین، ارنست بورگین، کیت کارادین و چارلز تیز در فیلم سینمایی «امپراطور شمال» محصول سال 1973 کشور آمریکا بازی کرده‌اند.

شبکه تهران

فیلم تلویزیونی «ذبیح» به کارگردانی حسین سحرخیز و تهیه‌کنندگی بهادر اسدی جمعه 25 بهمن ساعت 13:30 ازشبکه تهران پخش خواهد شد.
در این فیلم با بازی جهانگیر الماسی، محمود عزیزی، بهرام ابراهیمی، الیزابت امینی و اصغر نقی‌زاده داستان مردی به اسم ذبیح را می‌بینیم که بعد از 30 سال به ایران باز می‌گردد. همسر او فرشته در دوران انقلاب کشته شده و ذبیح هم به علت قاچاق عتیقه 30 سال در زندان ترکیه بوده است. او تیمساری راکه باعث مرگ همسر و زندانی شدن اوبوده، پیدا می‌کند...
فیلم تلویزیونی «ذبیح» از تولیدات سال جاری گروه فیلم و سریال شبکه تهران است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 3700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =