فارس نوشت:

مسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به ادعای وزیر علوم مبنی بر افشای لیست بورسیه‌های غیرقانونی در دولت قبل، اظهار داشت:‌ فرض کنیم اصلاً یک تعداد بورسیه در دولت قبل مشکل داشتند، این موضوع چه ربطی به طرح استیضاح وزیر علوم دارد؟!

وی افزود: کمیسیون آموزش و تحقیقات به ادعای فرجی‌دانا رسیدگی و اعلام کرده که این ادعا بی‌جاست، طبق گزارش این کمیسیون، افرادی که از آنان نام برده شده، یکی از آنان سابقه جهبه طولانی به مدت 80 ماه داشته که به خاطر داشتن این سابقه بورسیه شده است، فردی دیگری نیز فرزند شهید بوده و بورسیه شده است و اینگونه موارد جزء قوانین بورسیه است، ولی در عین حال اصلاً فرض کنیم یک تعدادی از بورسیه‌شدگان در دولت قبل به صورت غیرقانونی بورسیه شدند، این موضوع چه ربطی به طرح استیضاح فرجی‌دانا دارد؟ استیضاح وزیر علوم به دلیل سوءمدیریت وی در یکسال گذشته بوده است، طی این مدت شاهد کاهش رشد علمی در کشور بودیم، چون افرادی که عاشق علم بودند، کنار گذاشته شده و حذف شدند.

میرکاظمی با بیان اینکه فرجی‌دانا یک خانه احزاب در دانشگاه‌ها درست کرده است، تصریح کرد: وزیر علوم به افرادی در این وزارتخانه مسئولیت داده که از باند و گروه هستند نه بر اساس شاخص‌ها و صلاحیت‌ها، حتی بدعت‌‌گذاری‌هایی نیز شده است، انتخابات انجام داده‌اند، ولی کسانی که بالاترین رأی را آوردند، انتخاب نکردند اما کسی که پایین‌ترین رأی را آورده انتخاب کردند، این موارد گزارشاتی است که به مجلس ارائه شده‌ است.

وی تأکید کرد: در مورد استعلام‌ها باید پرسید چند نفر از مسئولان وزارت علوم را وزارت اطلاعات تایید کرده است؟ در مورد سرپرستان دانشگاه‌ها چرا به خواسته‌های مجلس و دغدغه‌های نمایندگان توجه نشد، چرا در مورد دانشجویان ستاره‌دار به مطالب مطرح‌شده از سوی وکلای دولت اهمیتی داده نشد؟ مجلس روی این موضوعات حساس است چون مجلس یک ارگان رسمی کشور و جزء ارکان نظام است، مگر یک وزیر می‌تواند نسبت به سیاست‌های مجلس بی‌تفاوت باشد، به رغم‌ آنکه بارها به او تذکر داده شده است؟!

میرکاظمی که از امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر علوم است، همچنین خاطرنشان کرد: حذف نیروهای دلسوز و متعهد، عدم توجه به صلاحیت‌ها و توانمندی‌های علمی افراد در انتصابشان، از جمله ایراداتی است که ما به وزیر علوم داریم؛ گزارش دادند یک فردی را به عنوان رئیس دانشگاه منصوب کردند ولی یک گروهی او را مدیریت می‌کنند و این موضوع در بسیاری از دانشگاه‌های کشور تکرار شده است، یعنی دانشگاه‌ها به صورت گروهی و حزبی اداره می‌شوند.

وی اضافه کرد: به افراد افراطی به نام اعتدال مسئولیت دادند و افراطی‌ترین افراد را در رأس دانشگاه‌ها منصوب کردند این موارد مشکلاتی را ایجاد کرده است، بکارگیری برخی افراد که مجلس آنها را رد کرده است مانند توفیقی و میلی‌منفرد در مسئولیت‌های مختلف وزارت علوم، نوعی دهن‌کجی به مجلس است، قبلاً می‌گفتند مجلس باید ریل‌گذاری کند و دولت روی این ریل حرکت کند، ولی امروز دولت می‌گوید اصلاً نه اطراف من بیایید و نه ریل بگذارید، فقط هر کاری که من انجام دادم شما آن را تأیید کنید.

میرکاظمی یادآور شد: این‌گونه انتظارات خلاف قانون اساسی است، یکی از وظایف مجلس شورای اسلامی نظارت بر حُسن اجرای قوانین در دستگاه‌ها و نظارت بر عملکرد دولت است، مجلس نهم یک مجلس اصولگراست و آنان باید روی این موضوعات توجه داشته باشند، نمی‌شود ما شاهد باشیم افراد در دانشگاه کنار گذاشته می‌شوند، رشد علمی متوقف می‌شود و سپس توقع داشته باشند مردم برای آنان سوت و هورا بکشند، این امکان ندارد، اگر آقای وزیر به جای موضوع بورسیه‌‌ها، یکصد موضوع دیگر را نیز مطرح کند، باید بداند قرار است آقای فرجی‌دانا توسط مجلس استیضاح شود نه اینکه او مجلس را استیضاح کند.

وی تصریح کرد: اتفاقاً مجلس بسیار حساس است و آقای وزیر اگر مطلبی دارد، می‌تواند آن را منتشر کند، اگر در جایی بورسیه‌ای خلاف قانون انجام شده، مجلس به آن رسیدگی می‌کند اما باید پرسید چطور آقای وزیر طی یکسال گذشته این موارد را به مجلس گزارش نکرده تا قوه مقننه با افراد خاطی برخورد کند و امروز که طرح استیضاحش در مجلس اعلام وصول شده، موضوع بورسیه‌های غیرقانونی در دولت قبل را مطرح کرده است؟ هر چند اگر فرجی‌دانا امروز هم این لیست را ارائه دهد، تفاوتی نمی‌کند، چون مجلس به آن رسیدگی خواهد کرد، اما وزیر علوم باید بداند که مطرح کردن چنین موضوعاتی هیچ ربطی به استیضاحش ندارد، حتی اگر یکی از نمایندگان مجلس تخلفی مرتکب شده باشد، به آن هم رسیدگی می‌شود.

میرکاظمی با بیان اینکه وزیر علوم باید توجه کند که با طرح استیضاحش برخورد بچه‌گانه نداشته باشد، تصریح کرد: در طرح استیضاح وزیر علوم ده‌ها سؤال اساسی مطرح شده است، اینکه آقای فرجی‌دانا بخواهد با موضوع استیضاحش یک بازی بچه‌گانه به نام بورسیه‌های غیرقانونی را آغاز کند، درست نیست و البته ربطی هم به موضوع استیضاح وی ندارد.

وی ادامه داد: هر چند مجلس نسبت به این موضوعات بسیار حساس است و قطعاً با متخلفین برخورد می‌کند، اما اگر قرار شد به موضوع بورسیه‌های غیرقانونی رسیدگی شود حتماً در مجلس اصرار می‌کنیم کمیته‌ای تشکیل شود و موضوع بورسیه‌‌ها از دولت‌های قبل تاکنون را مورد رسیدگی قرار دهد تا مشخص شود وضعیت بورسیه‌ها چگونه بوده است. اما اینکه آقای وزیر علوم بخواهد از این موضوع به عنوان یک عامل بازدارنده برای طرح استیضاحش استفاده کند در حالی که ده‌ها سؤال اساسی در این طرح وجود دارد، کار درستی نیست و فرجی‌دانا نمی‌تواند چنین موضوعی را تبدیل به دفاع شخصی کند.

وی گفت: بسیاری از آقایانی که هم‌اکنون معاون یا وزیر هستند حتی در کنکور هم شرکت نکردند ولی بورسیه و به خارج اعزام شدند، اینگونه موارد در جایی که وزیر اختیار دارد و می‌تواند یک کاری در چارچوب قانون انجام دهد، مشکلی ندارد ولی بحث بنده این است که مخلوط کردن موضوع استیضاح وزیر علوم که ده‌ها‌ سؤال اساسی در آن مطرح است با چوب بورسیه‌های غیرقانونی، امکان‌پذیر نیست و نمی‌تواند اقداماتش را توجیه کند، تداخل این 2 موضوع موجب عوض شدن جای استیضاح‌کننده و استیضاح‌شونده می‌شود که به نظر می‌رسد به ضرر دولت است.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه افراد فتنه‌گر در وزارت علوم در پست‌های مختلف منصوب شدند، تأکید کرد: فضای دانشگاه‌ها یک فضای علمی است و باید از توانمندی اساتید دانشگاه‌ها که سرمایه اصلی دانشگاه‌ها هستند، استفاده شود، نمی‌شود اینگونه سرمایه‌‌ها با غربال‌های حزبی، حذف شود، ولی متأسفانه در این مقطع چنین اقداماتی انجام شده است.

 

1717

 

مسعود میرکاظمی
مسعود میرکاظمی
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 69
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    حرفهای بچگانه ای زده. اگه راست میگه اسم ببره
    • بی نام A1 ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
      27 82
      اگر بورسیه ها غیر قانونی بوده پس چرا طی یکسال گذشته اینها اعلام نکردند؟
    • آرمان IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
      187 3
      فقط به این جمله دقت کنید: """مجلس نهم یک مجلس اصولگراست و آنان باید روی این موضوعات توجه داشته باشند، نمی‌شود ما شاهد باشیم افراد در دانشگاه کنار گذاشته می‌شوند""" یعنی ترس از کاهش قدرت اصولگرایان دلیل استیضاح بوده ...
    • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه A1 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
      22 37
      چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
    • بی نام A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
      62 1
      فک کنم ایشون هم یه لیست تو جیب کتشون داره.
    • بی نام RO ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
      139 3
      اقای میرکاظمی از تحصیلات خودتون چه خبرا؟؟؟راستی دادگاه نفتی. سواپتون چی شد؟؟؟شکایت بنزین سرطان زا چی شد؟
    • بی نام A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
      18 1
      این آقا خودش هم باید جواب دهد: سوآپ نفت و بنزین سرطانزا در دوران مدیریت ایشان...
  • بی نام A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    خدایا تو را شکر می کنیم که ما را از دولت دروغ نجات دادی
    • علی RO ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
      97 2
      متاسفانه شما نماینده گان محترم در نامه استیضاح صراحتا موضوع بورسیه ها را مطرح کرده اید اما الان انکار میکنید تعجب میکنم حافظه این نماینده ها که اینقدر ضعیف است چگونه به صدارت و وزارت و نمایندگی ملت رسیده اند و برای کشور ما قانونگزاری میکنند. دلم برای این کشور میسوزد. اقای نماینده میتوانید خودتان اعلام کنید که از چه مناطقی و در چه کنکورهایی و با چه رتبه ای قبول شده اید
  • بی نام A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    میشه توضیح بدین خودشما چه جوری فوق لیسانس گرفتی؟
  • بی نام IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    596 8
    دوس دارم روز استیضاح اسم تک تک نماینده هایی که بورس غیر قانونی هستند برده بشه تا مشخص بشه همه چیز
  • یک بیسواد IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    485 7
    آقای میر کاظمی بفرمائید خود شما چطور ؟ آیا پرونده شما آنقدر روشن هست که اینهمه با واهمه سخن می گوئید. بچه های مردم که پارتی وزیر و نماینده نداشتند چطور؟
  • م.ب IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    494 8
    این آقا فعلا برود فکری به حال کارهایی که در وزازت نفت انجام داده است بکند.
  • بی نام DE ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    460 7
    اگر ایشون سومدیریت داره اونوقت مدیریت شما در وزارت نفت اسمش چیه؟
  • بی نام EU ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    سکوت کن آقای میرکاظمی عملکردت مشخصه....تعجبم از شما مردمه تهرانه چطور ایشونو انتخاب کردید..
    • حداديان A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
      61 1
      مطمئنا ً اين دوره با چشمان بسته و به صرف ارائه ليست ، راي داده نخواهد شد و يقينا ً جبران ميشه ، فقط بايد مواظب كانديد شدن اينان در ديگر شهرها بود كه ميخوان بدين طريق و به هر روش راي كسب كنند
    • بی نام A1 ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
      71 1
      این آقا 6درصد رای مردمو اوردن.این بنظرتون انتخاب مردم تهرانه؟
    • بی نام A1 ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
      62 1
      فکر می کنی ایشون با چند تا رای نماینده شده؟
  • بی نام A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    18 0
    این حرف واسه 8 سال قبل هم کاربرد داشته حتی بیشتر فضای دانشگاه‌ها یک فضای علمی است و باید از توانمندی اساتید دانشگاه‌ها که سرمایه اصلی دانشگاه‌ها هستند، استفاده شود، نمی‌شود اینگونه سرمایه‌‌ها با غربال‌های حزبی، حذف شود، ولی متأسفانه در این مقطع چنین اقداماتی انجام شده است.
  • عربلو A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    287 4
    اينكه فضاي علمي دانشگاه نياز به استادان توانمند را دارد درست گفتيد ، همانطور كه مجلس و نمايندگان مردم نيز نياز به افراد فرا جناحي و دلسوز و با ظرفيت و توانمندي علمي و عقلي دارد
  • بی نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    38 0
    جناب ميركاظمي انتظار يرود شما ابتدا در خصوص آلودگي بنزين هاي وارداتي از خودتان دفاع كنيد . در ثاني مجلس در مقامي نيست كه بخواهد دستور دهد وزير نبايد از خدمات توفيقي و ميلي منفرد استفاده نمايد اگر موضوع عدم كسب راي اعتماد توسط مجلس است كه خوب اين مساله در خصوص پست وزارت بوده و مجلس نميتواند فراقانوني عمل نمايد .ثالثا در خصوص استفاده غيرقانوني از بورس تحصيلي اول از دولت احمدي نژاد شوع كنيد و به اين دولت برسيم .حالا شما بگو جناب مهندس رفتار شما بچگانه نيست ؟؟
  • رامین IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    228 5
    من که فکرنکنم هیچ یک نمایندگان پایداری ازفیلترشورای نگهبان دردوراینده مجلس بگذرندوتاییدصلاحیت شوند؟چون میدانند که رای نمی اورند پس بیخودی خودمان رابه زحمت نیاندازیم که دردوراینده به این نمایندگان رای نمیدهیم.ولی باید خیلی مواظب بودکه اصولگرایان خودشان رادراردوی اصلاح طلبان قرارندهند برای اینکه رابیارند همان موردی که درشورای شهردیدیم که ان خانم درانتخاب شهردارکرد
  • فاطمه IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    240 3
    آره کسانی که بورسیه شون مبکردن و عاشق علم بودن کنار گذاشته شده . واسه همین ناراحتن
  • بی نام A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    348 6
    چه خبر از بنزين سرطان زا آقاي وزير با كفايت دولت پاكدست؟
  • بی نام A1 ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    38 0
    حالا فرضا شما راست میگی اما اول بورسیه قوم و خویش ها لغو بشه و بعد به حساب فرجی دانا رسیدگی بشه
  • مثبت IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    23 3
    به نظر من هم باید اسامی بورسیه های غیر قانونی اعلام بشه و هم وزیر علوم استیضاح بشه تا بعدا بتونیم قضاوت کنیم
  • بی نام IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    251 6
    اقا رفتن درس خوندن مدرک گرفتن مثل رفقای شما نرفتن مدرک جعلی بیارن بعدش لو برن ریسشون بگه من این کاغذ پاره ها را قبول ندارم
  • بی نام IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    32 0
    اگر با متهمین مقتدرانه و بی طرفانه برخورد میشد امروز جای متهم و شاکی عوض نمیشد و کسی که خودش باید بابت بنزین های آلوده و سوآپ باید جوابگو ملت باشه به بقیه نمی تونست تهمت بزنه
  • حقگو A1 ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    202 5
    آقای میرکاظمی شما بعنوان قانونگذار کدام قانون شما به وزیر مجوز داده که بورسیه از اختیارات وزیر می باشد برادر عزیز یک کمی انصاف داشته باش در صحبتهایت
  • بی نام A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    264 5
    همین آقایان تا دیروز می گفتند که ما اصلا دانشجوی ستاره دار نداریم پس امروز به بازگشت چه کسی اعتراض می کنند؟
  • بی نام IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    286 8
    شما نبودی قضیه سواپ نفت حذف کردی و قرداد کرسنت حذف و این همه ضرر دادیم
    • بی نام IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
      27 0
      دقیقا خودش بود. اگر ایشان را به دلیل ضرر و زیان به ملت محاکمه کنند دیگر کسی جرات نخواهد کرد که هر کار غیر کارشناسی را چون دلش می خواهد انجام دهد.
  • بی نام IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    262 5
    عجب افرادعاشق علم رو ایشون کنارگذاشتن یا وزیرعلوم احمدی نژاد که هرچی استاد قدیمی و با سابقه بودرا استعفا داد یا بازنشسته کرد
  • بردبار از نکا IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    235 7
    باز این بگم بگم ها راه افتاده....
  • بی نام IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    31 0
    بامزه ترین ادعا شتاب علمیه اونم برای وزیری که هنوز یک سال نیست وزیر شده اگه شاخص تعداد مقالات ، رتبه دانشگاهها و ... مطرح بود ادم اتیش نمیگرفت دلیل میر کاظمی که میگه افرادی که عاشق علم بودند امنیتی هایی مثل شریعتی رهبر کنار گذاشته شده اند واقعا جای تعجب دارد.
  • حسین IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    بیاین از فرجی دانا حمایت کنیم
  • طاهرخانی IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    5 6
    وقتی ریئس دولت آنطوری حرف می زند دوباره حرفهای پنهان سر از خاک بیرون می آورد ...؟؟؟
  • محمدعلی IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    24 0
    رشد علمی کم بوده؟همکارانتون که چیز دیگه ای میگن.حداقل یکصدا باشین. گفتین افراد عاشق علم کنارگذاشته شدن؟نکنه رییس قبلی دانشگاه علامه طباطبایی جزو این دسته هستن؟
  • صبح امیدازخوزستان IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    30 0
    باسلام اقای میرکاظمی طبق گفته همکارخوتان جناب اقای جعفری ایمن ابادی نماینده محترم رشت460 هزاراستخدام فامیلی ورانتی دردودوره قبل ازبستگان مسئولین صورت گرفته این راکه همکارخودتان می گویدجنابعالی چراان موقع وزرای مربوطه ازجمله اقای حاج بابایی رااستیضاح ننمودیدبلکه هیچگونه تذکروانتقادی نیزنفرمودیدباطرح غیرقانونی مهرافرین به قول اقای جعفرابادی واین استخدامهای غیرقانونی ضربه سنگین وجبران ناپذیری به اموزش این کشورواردشده .می شودبفرماییدچرااینقدران موقع نگران علوم و.اموزش کشورنبودیدلطفا اینهمه باشعورمردم بازی نکنید مردم خودبهترین داورهستندر
  • فرشاد A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    24 0
    مگر یک وزیر می‌تواند نسبت به سیاست‌های مجلس بی‌تفاوت باشد، به رغم‌ آنکه بارها به او تذکر داده شده است؟ آقای میر کاظمی شما وزیر دولتی بودی که رئیسش واسه مجلس و قوانینش تره خورد نمی کرد .حالا اعتقادت عوض شد ؟شما جز گروهی هستید که هرجا باشید فقط خود را حق میدانید ، در دولت محق ،در مجلس صاحب حق و...
  • بی نام A1 ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    39 0
    سید مسعود میرکاظمی زاده ۱۳۳۹ در تهران نماینده تهران در دوره نهم مجلس شورای اسلامی و رییس اسبق کمیسیون انرژی مجلس است. او در دولت نهم ۴ سال وزیر بازرگانی و در ابتدای دولت دهم نیز، برای مدت کمتر از ۲ سال، وزیر نفت بود. در دوران تصدی وی به‌عنوان وزیر نفت، تصفیه مدیران ارشد صنعت نفت ایران، انجام گردید، که طی مدت کمتر از ۱ سال، بیش از ۲۵۰ مدیر ارشد نفتی خانه‌نشین شدند. میرکاظمی در جایگاه وزیر نفت، بدلیل عدم تجربه، تخصص و آگاهی لازم، زنجیره‌ای از اشتباهات ریز و درشت را، مرتکب شد، که در نهایت به عزل وی از وزارت نفت انجامید. تصمیمات نادرست میرکاظمی، در حوزه‌هایی چون سوآپ نفت و...، ضررهای جبران ناپذیری را بر وزارت نفت وارد نمود، که تبعات منفی آن کماکان گریبانگیر وزارت نفت ایران می‌باشد.
    • بی نام A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
      0 5
      حداقل دروغهایی رو سرهم کن که سخت بشه پیگیری کرد,
  • بی نام A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    26 1
    خود این آقا را باید برای بنزین سرطانی محاکمه کنند.
  • بی نام A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    26 0
    مردم تهران اگه خیلی هاشون بیان رای بدند اشخاصی مثل آقای میرکاظمی رای نمیارن.......
  • بی نام A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    44 0
    آقای میر کاظمی مردم جواب شما رو ، در انتخابات اسفند 94 خواهند داد.
  • بی نام A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    30 0
    خیلی جالبه بچه های مردم رو با عنوان دانشجوی ستاره دار از رفتن به دانشگاه محروم میکنند و بچه های خودشون رو بدو کنکور و ضابطه بورس دکترای خارج از کشور میکنند،
  • بی نام A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    13 0
    طی این مدت شاهد کاهش رشد علمی در کشور بودیم ::
  • بی نام A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    19 1
    كردان رو ميگي؟
  • وحیدرک IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    15 0
    آقایون دلسوز اینطوری به فکر مردم هستید؟ اینطوری به فکر پیشرفت کشور هستید؟ ولله خجالت نمی کشید از این حرف های خاله زنکی؟ چه این جناح چه اون جناح هیچ فرقی هم نداره. به خودتون بیاین ولله تو کشور های جهان اول چند درصد این حرف ها گفته می شه؟ خدا عاقبت همه ما رو به خیر کنه. از ماست که بر ماست ...
  • محمد A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    1 38
    اقای روحانی شما نباید یک ادم مساله دار را بعنوان وزیر انتخاب میکردی تمام اشتباهات وگناهان ایشون به پای شماست
  • بی نام IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    27 0
    مردم تهران بابت این انتخابهاشون باید در برابر کل ملت ایران پاسخگو باشند
  • شهریار IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    24 0
    اگه موضوع بورسیه های اینقدر بی اهمیت هست شما چرا اینقدر دست و پاتونو گم كردین ؟؟
  • بی نام A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    20 0
    حتی فکر کردن به دولت قبلی عدالت گستر هم تن ادم را به لرزه در میاورد من به روحانی رای ندارم ولی اینکه اکثر وزرا تخصص حوزه خود را دارند خیلی خوشحالم کافیه به دولت اعتماد کنیم و مجلس آینده را هم از بی سوادان پاکسازی کنیم
  • علی A1 ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    32 0
    انگلیسی حرف زدن استاد میرکاظمی رو در اجلاس اوپک یادتون نرفته که الان این ادم وزیر علوم رو اسنچتیضاح میکنه
  • محسن IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    29 0
    این حربه های احمدی نژادی دیگه قدیمی شده .... اقای میرکاظمی 5 میلیون یورو به کشور ضرر زدی حالا داری عوام فریبی میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    23 0
    چقدر این جمله بوی ترس می ده. " اینکه آقای فرجی‌دانا بخواهد با موضوع استیضاحش یک بازی بچه‌گانه به نام بورسیه‌های غیرقانونی را آغاز کند، درست نیست و البته ربطی هم به موضوع استیضاح وی ندارد. لطفاً شما اول تکلیف اون حسارت قرارداد سو آپ رو مشخص کنید بعد به بقیه مسائل بپردازید از سکوت ملت و جوی باعث شد فعلا اون قضیه فراموش بشه سو استفاده نکنید
  • بی نام IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    29 0
    این آقا وقتی وزیر بود فرق بین دو واحد اندازه گیری بشکه / متریک تن رو نمیدونست برای همین سوآپ نفت رو متوقف کرد حالا اومده میگه کنکور...
  • بی نام A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    18 0
    بــگم بگــم؟
  • پیام IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    32 0
    قربان بنده هم فرزند شهید و دانشجوی دکترام..این قوانین چرا برای ما نیست؟؟؟؟نکنه رنگ خون شهدا هم فرق داره مال بعضی ها رنگین تره...خبر آنلاین میدونم درج نمیکنی
  • بی نام IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    24 0
    یکی از اعضا دولت قبل که در قید حیات نیست گفت دکترا داره بعد کاشف به عمل آمد که دیپلمش هم مشکوکه
  • بی نام IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    20 0
    آقای میر کاظمی حق با شماست رزمندگان، جانبازان، اسرا برگردن تمامی ملت حق دارند و هر کاری برای آنها شود درست است ولی به نظر میآید که حق به مساوات تقسیم نمیشود و بعضی ها بیشتر حق دارند
  • کیوان IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    24 1
    باسلام خدمت نماینده گرامی جناب نماینده عزیز مگرشما نمی گویی دانشگاه جای کارسیاسی نیست پس شما چرا دارید سیاسی کاری می کنید؟ چون رییس دانشگاهی را که شما می خواستید نگذاشته یا برکنار کرده / الان باید استیضاح شود؟ شما خوابید یا خودرا بخواب زده اید ؟ کدام رشد علمی ؟ آیا فقط نوشتن چند مقاله در کنفرانس ها نشانه رشد علمی است ؟ رشد علمی این است که دانشجویان ما این مقالات را کاربردی بکنند مـثل دانشجویانی که همین یک ماه پیش در آمریکا اول شدند . در این هشت سال کدام دانشگاه ما اینکار یا عین این کار راانجام داده؟
  • بی نام A1 ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    25 1
    میرکاظمی که از امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر علوم است، همچنین خاطرنشان کرد: حذف نیروهای دلسوز و متعهد، عدم توجه به صلاحیت‌ها و توانمندی‌های علمی افراد در انتصابشان.....تعهد و دلسوزی شما و یارانتان را در دولتهای نهم و دهم دیدیم و هم اکنون نیز با پوست و استخون لمس می کنیم.تعهد شما این بود که بنزین سرطان زا تولید کنید تا بگید تحریمو دور زدیم
  • بی نام A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    26 0
    رشد علمی کشوری که با مقاله فروشی و پایان نامه فروشی وکتاب آماده چاپ فروشی ایجاد شده بدرد خودتون میخوره فکر کردین چاپ مقاله در مجله های پولی درجه چند هنر است ؟ رشد علمی هم مثل مسکن مهر و راه آهن تهران شیراز بیشتر به کمدی میخوره
  • احمد IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    4 1
    ای بابا یه جوری میگید رشد علمی کشور که آدم دلش میسوزه رشد کجا بود
  • مهران A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    6 1
    رشد علمی یعنی چی؟ یعنی بورسیه غیرقانونی؟؟؟ خواهش میکنم تحقیق کنیدفامیل بازی در بورسیه های غیرقانونی/ افشای تازه از تخلفات در بورس تا متوجه بشین پشت این بورسیه ها کیا هستند و چرا زود میخوان وزیر رو استیضاح کنن؟. درود بر وزیر علوم آزاده که حاضر نشد از حرف حق کوتاه بیاد. اگه حتی استیضاح هم بشه بزرگترین پیروزی دولت اعتدال در برابر افراطیون رقم خواهد خورد.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    4 0
    واقعا چرا مصالح جناحی را بر منافع ملی ترجیح داده اند؟ نمایندگان اصلی جناح راست اگر در برابر تندروی های پایداری ها نایستید رای خودتان هم از بین خواهد رفت. چرا در برابر ایرادات بنی اسراییلی پایداری ها سکوت کرده اید؟
  • بی نام US ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    6 1
    کردان اکسفورد
  • صابر US ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    9 1
    با سلام خدمت آقای میر کاظمی جناب میر کاظمی دغدغه امثال بنده این است که چطور شکم بچه هایمان را سیر کنیم. با جوانی که تحصیل کرده و از سر بیکاری سر سفره بابایش نشسته و جرات ازدواج هم ندارد چکار کنیم؟. با انکه از وقت ازدواجش گذشته است... به اینها هم فکر میکنید. ان شاالله روز حساب چهره همه معلوم خواهد شد