قاضی می گوید با فحاشی و الفاظ رکیک نمی شود حق تیم بازنده را گرفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مهاجم استقلال می گوید تا قبل از اینکه داور به نفع شاگردان کرانچار پنالتی بگیرد تیم آنها برتر از سپاهان بود،اما این پنالتی همه چیز را خراب کرد.«به ما گفته اند درباره داور حرف نزنیم اما اشتباهات داوری شیرازه تیم ما را از هم پاشید.»

استقلال این بازی را باخت و صدرنشینی را دو دستی تقدیم سپاهان کرد اما قاضی می گوید:«به این تیم ایمان دارم و مطمئن هستم در هفته های آینده موفقیت های زیادی کسب می کند.»

بازی  با سپاهان را چطور دیدی،باخت سنگینی بود؟

ما خوب بازی کردیم و فکر می کنم تا قبل از  پنالتی سرتر از سپاهان بودیم ولی بعد از سوت داور همه چیز تغییر کرد.

فکر می کنی داور چقدر روی این بازی تاثیر داشت؟

به ما گفته اند درباره داوری نظر ندهیم و به قول آقای قلعه نویی لال باشیم اما با احترام به جامعه داوری اشتباهاتی در بازی با سپاهان رخ داد که شیرازه استقلال را از هم پاشید.همان پنالتی آب سردی بود روی  سر بازیکنان استقلال.

یعنی فکر می کنی آن صحنه پنالتی نبود؟

احساسم این است که داور تحت تاثیر جو استادیوم و تماشاگران سپاهانی قرار گرفت.همین کافی بود که تمرکز فغانی به هم بریزد.با این حال فکر می کنم این اشتباهات جزیی از بازی است.

مگر ورزشگاه چه جوی داشت؟

ببینید این یک مسئله است که سالها ادامه دارد و باید با کار فرهنگی روی تماشگران سپاهان حل شود.مگر می شود با توهین و فحش های رکیک حق تیم بازنده را گرفت؟! وظیفه تماشاگران حمایت است و روحیه دادن به تیم نه این که به بهانه بیهوده به بازیکنان تیم حریف فحاشی کنند.باور کنید این حرکات اعصاب بازیکنان را به هم می ریزد.

بازی بعد را چطور می بینی ،فکر می کنی بتوانید از شوک این باخت خارج شوید؟

چرا که نه ،قلعه نویی بهترین مربی تاریخ لیگ برتر است و کار بلد و مطمئن هستم می توانیم با یک ریکاوری خوب به بازی بعدی برسیم .این استقلال یک تیم متحول شده است و به موفقیتش ایمان دارم.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =