ایرنا نوشت:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: محورهای مطرح شده از سوی استیضاح‌کنندگان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در چارچوب‌های قانونی نیست.

عباسعلی منصوری روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به این که استیضاح، سوال و تذکر از حقوق یک نماینده است، گفت: شخصا معتقدم هم اکنون زمان مناسبی برای انجام استیصاح نیست زیرا فرجی دانا کمتر از یکسال در مسوولیت وزارت علوم بوده ولی حال باید دید که محورهای مطرح شده در چارچوب‌های قانونی است یا خیر؟

وی اضافه کرد: از نظر من محورهای مطرح شده از سوی استیضاح‌کنندگان در چارچوب های قانونی نیست و به نظر می‌رسد آنان می‌توانستند از مسیرهای دیگری در راستای درخواست‌های خود وارد عمل شوند.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نمایندگان مجلس روی معاونان این وزیر بحث دارند، ما مرجعی مانند وزارت اطلاعات داریم که صلاحیت‌ها را بررسی می‌کند و مطمئنا صلاحیت این افراد از سوی وزارت اطلاعات بررسی شده است.

منصوری اضافه کرد: شرایط منطقه‌ای و کشور طوری است که همه باید با یکدیگر در مسیر وفاق حرکت کنیم؛ از این رو پرداختن به مسائلی همچون استیضاح در شرایط کنونی مناسب نیست.

طرح استیضاح رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه علنی روز سه شنبه (۲۱ مرداد) با ۵۱ امضا اعلام وصول شد.

 

503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    28 0
    ما منتظر چارشنبه هستیم/ ما منتظر چارشنبه هستیم.