مرتضی حیدری مجبور شد تا یکبار دیگر به شایعه‌ای که درباره او به وجود آمده ، پاسخ دهد .

این مجری تلویزیونی این بار شایعه نسبت داشتن با دیپلمات ایرانی را که گفته می شود علیرغم تمام شدن ماموریتش قصد بازگشت به ایران را ندارد ، تکذیب کرد .

به گزارش خبرآنلاین برخی سایتهای خبری اعلام کرده بودند محمدرضا حیدری کنسول سابق ایران در نروژ که خودش مدعی است به خاطر اعتراض به مسایل اخیر ،استعفا داده و قصد دارد در نروژ بماند، برادر مرتضی حیدری مجری تلویزیون است .

در پی تشدید شدن این شایعه بخش خبری بیست و سی به سراغ حیدری رفت و وی این شایعه را تکذیب کرد .

حیدری در گفت و گویی که از بخش خبری 20شبکه خبر پخش شد گفت: من یک برادر دارم که او نیز در خارج از ایران نیست بلکه در تهران زندگی می کند. حیدری افزود: در ضمن ایشان دیپلمات هم نیست بلکه شغل آزاد دارد و کارش فروش وسایل سنگین و راه سازی است.

چندی قبل در پی غیبت حیدری در برنامه های تلویزیونی، شایعاتی نیز درباره وی به راه افتاد که وی مجبور شد آنها را تکذیب کند و بگوید که برای پیگیری مسایل ادامه تحصیلش برای مدتی به خارج از کشور رفته است.

محمد رضا حیدری نیز به عنوان دیپلمات ایران در چند روز اخیر جنجال ساز بوده است به گونه ای که سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ضمن تکذیب پناهنده شدن حیدری گفت که وی به خاطر مسایل تحصیلی فرزندش مجبور است چند وقتی را در نروژ بماند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 37058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۴
    0 0
    اگه اون دیپلمات کار بدی نکرده و فقط به خاطر تحصیل فرزندش بیشتر میمونه چه نیازی به اعلام برائت بود! مگه کار بدی کرده!
  • بدون نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۵
    0 0
    خود دیپلمات یه حرف میزنه اما مسولین یه چیز دیگه آدم باید حرف کننده کار رو باور کنه یا تحلیل گر کار رو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • الله بنده سی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۵
    0 0
    اقای مرتضی حیدری:شما خودشو ناراحان نکون