۰ نفر
۲۳ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۰

پگاه اهنگرانی پس از تماشای فیلم سینمایی «درباره الی...» در سایت فارسی «دویچه وله» به تمجید از این فیلم پرداخت

 

آهنگرانی که به دعوت «دویچه وله» ماموریت یافته تا مشاهدات روزانه‌اش را در طول مدت حضور در برلین  در سایت فارسی «دویچه‌وله» منتشر ‌کند، پس از تماشای فیلم اصغر فرهادی در برلین نوشت: «درباره‌ الی را دیدم. به‌قدری این فیلم خوب بود که تمام اتفاقات امروز را به فراموشی سپردم و دائم تصویرهای فیلم جلوی چشمانم است. نیم ساعت اول فیلم تکان‌دهنده بود و بقیه فیلم هم به‌طور غیرقابل باوری خوب بود». 

او در بخش دیگری از نوشته‌اش با ذکر این نکته که «درباره الی...» یکی از متفاوت‌ترین آثار چند سال اخیر سینمای ایران است، آورده: «وقتی فیلم تمام شد، فکر کردم بعد از چند سال در سینمای ایران بالاخره فیلم متفاوتی دیدیم. از دو ساعت مانده به آغاز نمایش فیلم، خبرنگاران و مردم کنار در ورودی «برلیناله پالاست» جمع شده بودند تا بازیگران فیلم را ببینند. داخل سالن حتی یک صندلی خالی هم نبود و مجبور شدم به طبقه سوم بروم و از آن‌جا فیلم را ببینم». 

پگاه همچنین به بازخورد فیلم در بین مخاطبان اشاره داشته و در وبلاگ خود نوشته: «زمانی‌ که فیلم شروع شد، زیرچشمی متوجه شدم خانمی که کنارم نشسته، دارد گریه می‌کند. خیلی تحت تاثیر فیلم قرار گرفته بود و دائم سر تکان می‌داد و از من پرسید این فیلم سیاسی است که در جوابش گفتم که هیچ ارتباطی با سیاست و مسائل آن ندارد».

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 3714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =