ایسنا نوشت:

معاون سیاسی انتظامی فرماندار تهران ضمن رد شایعه بمب‌گذاری در خط 4 مترو تهران از مسئولین مترو خواست که نسبت به حوادث اخیر در مترو پاسخ روشنی ارائه کنند.

علی اصغر ناصربخت درباره موضوع آتش‌سوزی در خط 4 مترو تهران گفت: ساعت 20:20 دقیقه امشب در اثر اتصالی سیستم برقی دو واگن قطار در ایستگاه استاد معین، آتش‌سوزی اتفاق می‌افتد و دود متصاعد می‌شود.

وی ادامه داد: در اثر این حادثه 11 نفر به دلیل دودگرفتگی، دچار مصدومیت شدند و مصدومین به آمبولانس اتوبوسی اورژانس در محل حادثه منتقل شدند.

معاون فرماندار تهران گفت: البته در اثر تخلیه مسافران ایستگاه مترو، مقداری مشکل ترافیکی در خیابان آزادی بوجود آمد و مشکل خاص دیگری رخ نداد. به هر حال این حادثه، مقداری مردم را نگران کرد.

وی گفت: متاسفانه در چند وقت اخیر، این دومین حادثه است که در مترو تهران اتفاق می‌افتد و جا دارد مسئولین مترو پاسخ روشنی در ارتباط با این حوادث ارائه کنند و ما هم پیگیر این موضوع خواهیم شد. در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است ولی از تبعات این حادثه، خروج مردم از مترو و مختل شدن سیستم ترافیکی خیابان آزادی است.

 

مصدومیت 10 نفر

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از زخمی شدن ده تن در پی حادثه شامگاه سه‌شنبه در خط 4 متروی تهران خبر داد.

حسن عباسی با اشاره به حادثه وقوع یافته در محدوده ایستگاه میدان آزادی در خط 4 متروی تهران گفت: برابر آمار قطعی، 10 نفر در جریان این حادثه مصدوم شدند که 6 نفر از آنان به بیمارستان‌های حضرت رسول (ص) و فیاض بخش انتقال شدند و 4 تن دیگر نیز به شکل سرپایی در محل مداوا شدند.

عباسی، علت آسیب دیدگی این افراد را دودزدگی اعلام کرد و گفت: 7 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو خودروی فرماندهی در محل حادثه مستقر بودند که با اتمام عملیات به پایگاه‌ها بازگشت داده شدند.

همچنین مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز با تشریح وضعیت ترافیکی در اطراف ایستگاه محل حادثه اعلام کرد: درخواست تعدادی اتوبوس برای جابه‌جایی مسافران داده شده و ماموران پلیس راهور نیز به منظور روان سازی ترافیک و کم کردن از حجم خودروها در محل حضور دارند.

4747

کد خبر 373386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    20 93
    من اونجا بودم
    • بی نام IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      62 4
      من كه نديدمت
    • محمد IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      19 2
      خوش به حالت
    • بی نام IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      25 2
      راست میگه.اون لباس قرمزه بود بستنی هم دستش بود
  • بی نام A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    از کی تا حالا دود آدمهارا زخمی میکنه لطفآ درست مسعولین واقعیت بگن
    • هومن A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      48 1
      مسعولين دود زخمي نميكنه مهندس دود مسموم ميكنه و خفه ميكنه ... ضمنا هموطنان گرامي كه در حالت عادي همديگه را تو مترو له ميكنن تا بيان بيرون واي به حالت اضطرار و خطر. زخمي ها اينجا زخمي ميشن
    • بی نام A1 ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      16 0
      اولا آتش گرفتن در اثر اتصال برق باعث ایجاد دود شد، دوم اینکه خود دود باعث مسمومیت میشه
    • بی نام IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      7 0
      مسئولین
  • بی نام A1 ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    15 8
    بدبخت مترو چیکار کنه روزی چند ساعت بدون وقفه کار میکنه
  • بی نام IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    22 1
    آقا ايستگاه هاي مترو خط ٤ هواكش نداره تازه دارند شروع ميكنن بدرست كردنشون . اين كار بايد هر چه سريعتر انجام بشه چون اگر بين ايستگاهها اتفاقي بيفته خداي ناكرده مسافران از بين ميروند . چون نه تونل هواكش ساختند نه پله فرار
    • مسعود IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      8 1
      آره، آدم تو ایستگاهاش تو حالت عادی خفه می‌شه فکر نمی‌کنم هیچ استانداردی راه‌اندازی متروها با این وضعیت بد و بدون تهویه رو تأیید کنه. البته ما سال‌هاست ایستگاه‌هامون بدون تهویه افتتاح می‌شه... بعد کم کم تکمیل می‌شه.
  • بی نام A1 ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    77 11
    لغو تمام قراردادهاي تجاري در همه زمينه ها با چين علاج اين مشكلات است
  • محمد رضا بهرامي ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    10 2
    من ترافيك رو ديدم، ولي خيابون آزادي بيشتر وقتا شلوغه، فكر كردم عاديه، كاش ميرفتم از نزديك ميديدم اصل داستان رو بهتون مي گفتم
  • روح اله IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    28 1
    یادمه چند سال یکی درباره خط چهار هشدار داده بود که فاقد سیستم تهویه است و اگه آتش سوزی بشه فاجعه به بار میاد
  • بی نام IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    10 3
    چرا توی واگن ها وسیله اتفاء حریق نیست
    • دوست IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      10 0
      تا حالا مترو رفتي ببيني نيست ............بين واگنها و زير صندلي ها كپسول حريق هست
  • مطلع A1 ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    35 1
    وقتی هیچ کس به داد و فریاد مترو تهران برای نبود بودجه خرید قطعات یدکی گوش نمیدهد باید منتظر حوادث بیشتری هم بود. جواب را از کسی بخواهید که با استخدام چند هزار نفر نیروی مازاد، کل بودجه مترو تهران را به سمت حقوق پرسنل سرازیر کرد تا پولی برای خرید قطعه نماند.
  • بی نام IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    34 0
    نگارش مردم افتضاح شده: «مسعولین»، «اتفاء»، ... شکر خدا همه هم ردیفی از مدارک دانشگاهی با معدلهای بالا از دانشگاههای برتر جهان دارن
  • بی نام US ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    17 0
    دولت قبل دو ميليارد بودجه مترو را نداد واسه لجبازي.
  • بی نام IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    11 3
    رئیس شورا مزاحمت ایجاد می کرد واسه شهرداری . حالا که رئیس شده هم جهت شهردار دنیا گلستان میشه مثل آن 8 سال طلایی
  • كارمند باز نشسته مترو IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    14 0
    با سلام دوستان من سالها در مترو كار كردم در خط 4 استاندارد تهويه در طراحي ديده شده و بخش عمده تهويه هم در دوران آقاي مهندس هاشمي اجرا شد ليكن مدير عامل جديد مترو آقاي درويشي ذره اي اعتقاد به هزينه كردن براي تهويه ندارند و آن را اسراف مي دانند و مانع از تكميل طرح تهويه خط 4 شدند و از آن وحشتناك تر اينكه در طراحي و ساخت خط 3 بخش جنوبي كه الان با دو ايستگاه افتتاحش كردند حتي در طراحي هم قيد تهويه را زدند و الان 12 كيلومتر خط بدون حتي يك هواكش زير بار رفت و امد قطار است حال آنكه در خط 1 و 2 بين هر دو ايستگاه و نهايتا هر 500 متر يك هواكش هست كه اين بر اساس آيين نامه ان اف پي اي مي باشد متاسفانه تا فاجعه اتفاق ني افتد شهردار تهران به فكر نمي افتد كه چه آدم نابلدي را به چه شغل مهمي گمارده است
  • علی IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    4 0
    نتیجه خرید اجناس بنجل چینی همینه. بر طبق استاندارد باید مواد مصرف شده در ساخت واگن ها ال اس زد اچ باشند تا در مقابل آتش سوزی مقاوم بوده و در صورت آتش گرفتن دود و گازهای سمی از خود منتشر نکنند ولی صد افسوس که برای هر واگن به اندازه ده واگن درجه یک اروپائی هزینه میشود و بخش اعظم بودجه عارت میشود و چنین اجناس بنجلی به مملکت وارد میشود/
  • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    کار دست کاردان نیست