۰ نفر
۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

ایسنا نوشت:

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از افزایش ابر و رگبار در برخی نقاط کشور از جمله تهران خبر داد.

احد وظیفه گفت: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی دو روز آینده با تقویت جریانات شمالی، در سواحل دریای خزر و استان اردبیل ابرناکی، بارش باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

او ادامه داد: خراسان شمالی، شهرهای شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی وارتفاعات البرز در استان های تهران و سمنان در دو روز آینده نیز افزایش ابر و رگبار ورعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد. همچنین طی این مدت بارش ها در استان های مازندران و گلستان و شمال خراسان شمالی شدت بیشتری خواهد داشت.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وزش باد و گردوخاک در سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل نیز گفت:‌ در دو روز آینده به سبب افزایش سرعت وزش باد، پدیده گرد و خاک و کاهش دید افقی دراستان های ایلام، خوزستان دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران، گفت: آسمان تهران در روز شنبه کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد در ارتفاعات بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 22 و 34 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز یکشنبه کمی ابری دربعدازظهر رشدابردرارتفاعات گاهی وزش باد پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز 22 و 35 درجه می شود.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    27 0
    برای چندمین بار ..... خواهشا پیش بینی های سازمان هواشناسی رو نذارید از پایه غلطه...الان 2 ماهه دارن از خنکی و بارندگی حرف میزنند ولی باز هم هیچ سایت هواشناسی خبری از این بارون نداده
  • گمنامان A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    1 0
    گل گفتی احتما لا خبراشون ما ل شهریور سال گذشته است