مهر نوشت:

محمد احسانی، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با حضور در خیابان شریعتی تهران از پشت‌صحنه فیلم «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور بازدید کرد.
محمد احسانی، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در دیدار با دست اندرکاران این اثر سینمایی گفت: با رفتن رسول ملاقلی پور جای گونه‌ای در سینما خالی ماند و جای خوشحالی است که امروز شاخص های فیلمسازی این فیلمساز فقید از سوی فرزندش در سینما پیگیری می‌شود.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی گفت: مرحوم ملاقلی‌پور نه از روی عادت بلکه به دلیل دغدغه‌هایش به مسائلی همچون جنگ می‌پرداخت و او یکی از گمشده های امروز سینمای ایران است.

احسانی گفت که علی ملاقلی‌پور فرزند این کارگردان فقید سینما بتواند با توجه به نگاه خاص خود، سینما را جلو ببرد.

او همچنین گفت که علاوه بر نگاه مرحوم ملاقلی پور به جنگ، جای خالی قصه گویی او نیز در سینما خالی است.

در ادامه علی ملاقلی پور نیز توضیحاتی درباره نحوه فیلمبرداری این اثر سینمایی ارائه کرد.

سعید سعدی تهیه کننده این اثر سینمایی نیز گفت: ۵ روز از آغاز فیلمبرداری «قندون جهیزیه» می‌گذرد و فیلمبرداری این اثر سینمایی در نهایت در ۴۰ جلسه به پایان خواهد رسید.

او با اشاره به تهیه کنندگی تجربه نخست بسیاری از فیلمسازان از جمله هومن سیدی، پرویز شیخ طادی، روح الله حجازی و دیگر فیلمسازان گفت: حضور نیروهای تازه نفس در سینما امری ضروری است و این جوانان باید بتوانند جای بزرگان سینما را پر کنند چراکه روزی دوران فیلمسازان پیشکسوت به پایان خواهد رسید.

این تهیه کننده سینما با اشاره به لزوم دمیده شدن خون تازه در پیکر سینمای ایران گفت که فیلمسازانی همچون علی ملاقلی پور بتوانند راه بزرگان را ادامه دهند.

داستان این فیلم درباره عطا و معصومه زن و شوهری است که در خانه ای مستاجر بوده و موعد تخلیه منزل مسکونی شان فرار رسیده است اما عطا می‌خواهد هر طور که شده قرارداد را تمدید کند ...

صابر ابر، اکبر عبدی، نگار جواهریان، افسانه چهره آزاد، کریم اکبری مبارکه، حسن عباسی، مصطفی ساسانی، حیدر زقمی و وحید نفر بازیگران فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» هستند.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =