این مصاحبه با سرمربی پدیده می توانست تیترهای دیگری هم داشته باشد چون پر از حرف های خواندنی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پدیده مشهد فراتر از حد انتظار ظاهر شده. علیرضا مرزبان که همه عادت داشتند به عنوان یک نفر دوم اثرگذار از او نام ببرند حالا با تیم متمول و تازه لیگ برتری شده این شرکت «غذایی- ساختمانی » فراتر از حد انتظار ظاهر شده است. او در این گفت و گو از موفقیت تیمش می گوید. 
*در ابتدا، راجع به تساوی مقابل استقلال صنعتی صحبت کنید. بازی چطور بود؟
-کیفیت بازی مان در آن دیدار واقعا بالا بود. نمی دانم چند نفر موفق به دیدن بازی شدند اما ما بازی را با کارهای ترکیبی کلید زدیم و موفق شدیم سانترهای دقیقی روی دروازه میزبان ارسال کنیم.
*اتفاقا ویسی سرمربی پدیده هم این طور حرف می زد و تیمش را مستحق پیروزی می دانست!
-این هم از بدشانسی ماست که توپ های مان به گل بدل نشد وگرنه سه امتیاز حق واقعی پدیده بود. حداقل سه شانس بالا برای گلزنی داشتیم که متاسفانه باید بگویم آن را از دست دادیم. حالا هم نمی توانیم آن نتیجه را تغییر دهیم. همه اتفاقات آن دیدار در 10 دقیقه پایانی رخ داد ولی بد هم نبود که از اهواز با یک امتیاز برگشتیم.
*نقش توماس هسلر در تیم شما دقیقا چیست؟
تمام مربیان در کادرفنی پدیده کمک می کنند تا برای هر بازی، تاکتیک های موثری داشته باشیم و رفتارهای تاکتیکی مان عالی باشد. در بحث آنالیز و برنامه ریزی هم هیچ مشکلی نداریم.
*البته سوال ما فقط در مورد توماس هسلر بود!
او نقش بالایی در تاکتیک های ما دارد. هسلر اینجاست تا حریفان را آنالیز کند و به ما بگوید چطور می توانیم در لحظات حساس، از بازی های مان امتیاز بگیریم. او تا زمانی که با تک تک بازیکنان به طور کامل آشنا نشده، نمی تواند همه کاره تیم شود ولی در حال حاضر به تزریق تجربیاتش در روح بازیکنان مشغول است. به عقیده من حضور هسلر روی نیمکت پدیده هم می تواند بازیکنان را سرشار از انرژی و انگیزه کند.
*مطمئن هستید که هسلر یک مهره تبلیغاتی روی نیمکت تیم شما نیست و نقش دکور را بازی نمی کند؟
اصلا این طور نیست. او کمک می کند و من از کارهایش رضایت دارم.
*در مورد خط حمله تیم تان چه نظری دارید؟ عنایتی با سن و سال بالا توانسته انتظارات را برآورده کند؟
شناسنامه بازیکنان برای من یک عامل بیرونی است. آن چه در زمین می بینید، درخشش عنایتی است. او به لحاظ ژنتیکی بازیکن بسیار قدرتمندی است. ما مهاجمی داریم که در دمای 48 درجه اهواز، می تواند 90 دقیقه بدود و در دقیقه 2+90 یک پنالتی حساس را به گل تبدیل کند. چطور می توانیم از این مهاجم به سادگی عبور کنیم؟ این بازیکن معلوم است که بی نهایت قدرتمند بوده و می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. سن او، یک مساله بیولوژیکی است و برای من اهمیتی ندارد، من به کیفیت فنی عنایتی فکر می کنم.
*استفاده از عنایتی، یک نمونه برداری از مدل آلمانی ها است که به میروسلاو کلوزه هم در جام جهانی بازی رسید؟
شاید این طور باشد. آلمانی ها بر روی ساختن مهاجمان خود سرمایه گذاری می کنند و شاید این مساله یک نمونه برداری باشد.
*این هفته باید مقابل سپاهان بازی کنید. از سپاهان نمی ترسید؟
شک نکنید که سپاهان تیم بزرگی است. آنها در فوتبال آسیا به یک «شماره» بدل شده اند و حتما کارمان برابر این تیم سخت است. حتی تیم هایی در آسیا هم از سپاهان می ترسند اما من و بازیکنانم بدون کوچک ترین هراسی مقابل سپاهان قرار می گیریم و می خواهیم بهترین امتیازات را بگیریم. در ضمن فراموش نمی کنیم که فعلا سپاهان در بحران امتیازگیری فرو رفته و این مساله می تواند به ما کمک کند هرچند شخصیت این باشگاه بسیار کامل است و من تردید ندارم به زودی از بحران خارج خواهند شد.
*شما فصل قبل مربی سپاهان و دستیار زلاتکو کرانچار بودید. باید شناخت تان از این تیم و تفکرات کادر فنی اش کامل باشد؟
بله همین طور است. من می خواهم سپاهان را همراه با پدیده و کمک هواداران مشهدی شکست دهم ولی این را بدانید که بازی پدیده - سپاهان، جنگ من و کرانچار نیست بلکه تقابل دو تیم لیگ برتری خواهد بود.
*شما با کرانچار اختلاف داشتید که از سپاهان جدا شدید؟
اصلا و ابدا! من هیچ اختلافی با او ندارم و می توانید از کرانچار هم این مساله را بپرسید. ما دوستان صمیمی هستیم.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =