نسیم آنلاین نوشت:

رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران برای نخستین بار آمار رسمی خودکشی در ایستگاه‌های مترو پایتخت را اعلام کرد و گفت: در پاییز، متروسواران بیشتر خودکشی می‌کنند

احمد دنیامالی با اشاره به خودکشی خانمی در یکی از ایستگاه‌های مترو که هفته گذشته رخ داد گفت: متاسفانه این خانم که در ابتدا پای خود را از دست داد پس از مراجعه به بیمارستان به دلیل خونریزی بالا جان خود را نیز از دست می‌دهد.

او گفت: بر اساس آماری که شرکت بهره‌برداری مترو در اختیار ما گذاشته سالانه 17 تا 18 نفر در ایستگاه های مترو خودکشی می‌کنند که در حال حاضر این رقم کاهش یافته است.

او با بیان اینکه در فصل پاییز آمار خودکشی در مترو بالا می رود گفت: رونق اقتصادی در میزان کاهش خودکشی تاثیر مستقیم دارد و همچنین این آمار بر رونق ازدواج و طلاق نیز تاثیرگذار است بر اساس اطلاعاتی که ما به دست آوردیم این خانم قبل از مراجعه به مترو در دادگاه خانواده بوده است.

دنیامالی برای کاهش آمار خودکشی در مترو پیشنهاد ایجاد دیوار های شیشه ای حائل میان ایستگاه و ریل قطار را داد و گفت: از لحاظ بودجه و دانش مهندسی مشکلی در این زمینه نداریم و به طور جد اجرایی شدن آن را پیگیری می کنیم.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    35 0
    حالا افتخارمیکنین به این امار؟؟
  • بی نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    29 2
    راه جلوگيرى از خودكشى كشيدن ديوار در مترو نيست، اين يعنى صورت مسئله را پاك كردن، اوضاع جامعه و اقتصاد و آموزش را دريابيد
  • علی IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    34 1
    بدبختی اینجاس که ماموران سکو رو دادگاه مقصر میدونه