لیگ های معتبر اروپایی در این هفته محل بازی های مهم و حساسی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیگ برتر جزیره، سری آ ایتالیا، لالیگا، بوندس لیگا و لوشامپیونه فرانسه، دیدارهای مهم و جذابی را در این هفته برگزار کردند که نتایج آن را می خوانید: 

هفته پنجم از لیگ جزیره با 6 بازی آغاز شد که نتایج آن به این شرح است:
کوئینز پارک 2 - استوک سیتی 2
استون ویلا صفر - آرسنال 3
برنلی صفر - ساندرلند صفر
نیوکاسل 2 - هال سیتی 2
سوانسی صفر - ساوتهمپتون یک
وستهام 3 - لیورپول یک
همچنین یکشنبه لیستر سیتی به مصاف منچستر یونایتد می رود، تاتنهام میزبان وست برومویچ است، اورتون با کریستال پالاس و در نهایت منچسترسیتی در حساس ترین بازی هفته با چلسی رقابت می کند.
اما هفته چهارم لیگ فوتبال آلمان موسوم به بوندس لیگا نیز 6 بازی جذاب در دل خود داشت که در مهم ترین آن، بایرن مونیخ مقابل هامبورگ به تساوی بدون گل رسید و دورتموند در خانه مایتنس مغلوب شد. باقی نتایج را بخوانید:
شالکه 2 - فرانکفورت 2
آگزبورگ 4 - وردربرمن 2
اشتوتگارت صفر - هوفنهایم 2
هامبورگ صفر - بایرن مونیخ صفر
پادربورن 2 - هانوفر صفر
مایتنس 2 - دورتموند صفر
در ادامه بازی های این هفته وولفسبورگ میزبان بایرلورکوزن است و کلن به مصاف مونشن گلادباخ می رود.
در اسپانیا و لالیگای معروفش، یک نتیجه اعجاب انگیز به دست آمد. رئال مادرید موفق شد هفته چهارم را با یک برد بسیار جذاب کلید بزند و خط قرمزی بر روی تمام ناکامی هایش بکشد. در این بازی جالب، رئالی ها از دقیقه 29 به بعد موفق به گلزنی شدند که کریستانو رونالدو هت تریک کرد، گرت بیل و چیچاریتو هر کدام دو گل به ثمر رساندند و خامس رودریگز نیز موفق به گلزنی شد. نتایج را با هم می بینیم:
دیپورتیو لاکرونیا 2 - رئال مادرید 8
آتلتیکو بیلبائو صفر - گرانادا یک
آتلتیکو مادرید 2 - سلتاویگو 2
در ادامه بازی های این هفته، روز یکشنبه اسپانیول به مصاف مالاگا می رود. رئال سوسیداد با آلمریا مصاف خواهد داد و ویا رئال از رایووایکانو میزبانی می کند. همچنین کوردوبا مقابل سویا صف آرایی خواهد کرد و در نهایت لوانته میزبان بارسلوناست.
در فرانسه مارسی توانست با حساب 3 بر صفر از سد رن بگذرد. لوریان با حساب یک بر صفر در خانه مغلوب رنس شد. متز 3 بر یک باستیا را از پیش رو برداشت و نانت 2 بر یک نیس را شکست داد. تولوز و کان نیز با حساب 3 - 3 به تساوی دست یافتند.
اما هفته سوم از سری آ ایتالیا یک بازی حساس در دل خود داشت. آث میلان در خانه خود پذیرای یوونتوس بود که این بازی با برتری راه راه پوشان تورینی به اتمام رسید. یونتوس با گل دقیقه 71 کارلوس توز این بازی را از آن خود کرد. در دیگر بازی شنبه شب، چزنا با امپولی به تساوی 2-2 دست یافت.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • cr7 IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    24 3
    رئال ترکوند رونالدو گل نزد نزد تا هتریک کنه و این است کریس کبیرررررررررررررررررررررررررررررر طرفدارای بارسا هیییییییییییییییییییییییییییییسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
  • cr7 IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    20 3
    رونالدو بر میگردد وتاثیر خود در زمین را به رخ همگان میکشد تا در دو بازی آخر، رئال 13 گل میزند..... و این است تفاوت بههههههههههههترین بازیکن جهههههان با سایر بازیکنان..... حالا ماااااااااااااااااادرییییییییییییییییید
  • cr7 IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    16 2
    بحران به پایان میرسد و رونالدو دوباره موتور گلزنی خود را به کار میاندازد .... واین است رئال مادرید آخه خوب بودن تا چه حد آخه 8 گل براووووو به همشون به خصوص عشقم کریس