دبیر فدراسیون و سرمربی فعلی تیم ملی شمشیربازی سابر حالا خوشحال است تیمش بعداز 40 سال فینالیست بازی های آسیایی اینچئون شده است، آن هم بعداز ناکامی در بازی های آسیایی گوانگ ژو.

پیمان فخری می گوید: «بچه ها جبران کردند. خدا را شکر که بعداز 40 سال تیم سابر به فینال آمد. خدا را شکر که بعداز 40 سال چین را شکست دادیم. تیمی که دو ماه پیش در مسابقات قهرمانی آسیا ما را برده بود.» 

او ادامه داد:« به خاطر اینکه شمشیربازان ما در قسمت انفرادی تا هشت نفر آمدند و با بدشانسی مدال نگرفتند، مسابقه تیمی حساسیت زیادی داشت. بچه ها برای گرفتن مدال هم قسم شدند. برای مدال حساسیت خیلی بالا گرفت . تیم ما اول با ویتنام بازی کرد و برد. بعد هم چین را. »
فخری درباره اعتراض به داوری می گوید:« داور اشتباه کرد. یعنی در مسابقه اگر امتیاز دو تیم برابر باشد باید اول مونیتور را ببیند و بعد ضربه را اعلام کند. اما وقتی تیم ما و چین 44-44 برابر بود، داور به جای چک مونیتور اول ضربه را اعلام کرد که ما اعتراض کردیم و بعد سریع رای را برگرداند که در این شرایط ما 45-44 برنده شدیم.»
فخری برد مقابل چین را مدیون عابدینی می داند:«در مسابقه مقابل چین عابدینی کولاک کرد. تیم 40-36 عقب بود که 9-4 حریف چینی اش را برد. هرچند خسته بود اما به خاطر اینکه در انفرادی با بدشانسی مدال نگرفت ،در مسابقه تیمی تلافی کرد.خوشحالم با همه سختی ها به هدفمان رسیدیم.»
او درباره بازی فینال با کره می گوید:« کره ، قهرمان المپیک حریف ما برای فینال بازی هاست. ما چیزی برای از دست دادن نداریم . امیدوارم بچه ها با تلاش و پشتکار نتیجه خوبی بگیرند.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    22 4
    عالی عالی انشالله بچه ها به نقره راضی نشده باشن و تا ثانیه آخر واسه طلا بجنگن