حمید درخشان درخواست می کند که محرومیت بازیکنان سرباز به فصل آینده موکول شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید درخشان سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت: «ما برای این مسابقه تمرینات لازم را انجام داده ایم. امیدوارم روز خوبمان باشد و نتیجه بگیریم. ما استقلال خوزستان را آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف و قوت آن ها را می دانیم.»
او در مورد مشکل کارت پایان خدمت بعضی از بازیکنان گفت: «از همه می خواهم برای حل این مشکل به ما کمک کنند. فقط در مورد بازیکنان تیم خودم حرف نمی زنم. همه باشگاه ها این مشکل را دارند. فولاد باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. باشگاه ها برای این بازیکنان پول داده اند و از نبودن آن ها ضربه می خورند. حتی تیم ملی هم از این نظر ضربه می خورد.»
او ادامه داد: «من از سردار باران چشمه درخواست می کنم محرومیت این بازیکنان را به فصل بعد موکول کنند. آن ها ملی هستند و محرومیتشان در پایان فصل، هم به باشگاه ها کمک می کند هم به تیم ملی.»
در خشان ادامه داد: «سردار باران‌چشمه همیشه عنایت ویژه‌ای به ورزشکاران داشته و از ایشان درخواست می‌کنم با توجه به هزینه‌هایی که برای این بازیکنان شده، محرومیت بازیکنان را به بعد از فصل موکول کنند. این بازیکنان،‌بازیکنان ملی هستند و محرومیت آنها پس از پایان فصل هم به باشگاه‌ها کمک می‌کند و هم به تیم ملی.»
او در مورد جذب بازیکن جدید هم گفت: «در نیم فصل حتما بازیکن جدید می گیریم. ما باید تیم را تقویت کنیم. هر سه پست پرسپولیس نیاز به تقویت دارد. می خواهیم بازیکنان خوبی بگیریم.»
سرمربی پرسپولیس در مورد حضور علی کریمی در تمرینات این تیم گفت: «خوشحالم که کریمی در تمرینات شرکت می کند. ولی خود کریمی باید در این مورد تصمیم بگیرد. خوشحالیم که او در تمرینات حضور دارد ولی آخرین تصمیم را باید خودش بگیرد و خودش بگوید که تصمیم به برگشت و بازی کردن دارد یا نه. هواداران دوست دارند کریمی برگردد و خودش باید جواب این احساسات را بدهد. ما دستش را باز گذاشته ایم که خودش تصمیم بگیرد.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =