خبرگزاری فارس نوشت لغو بازی های اسلامی تهران که بی اطلاع رئیس سازمان ورزش اتفاق افتاده خشم سعیدلو را به همراه داشته است.

انصراف ایران از میزبانی بازی‌های کشورهای اسلامی تنها چند ساعت بعد از مطرح شدن آن واکنش منفی رئیس سازمان تربیت بدنی را به همراه داشت، زیرا سعیدلو در جریان تصمیمات و برنامه‌های شب گذشته قرار نداشته و این تصمیم با تعامل با سازمان تربیت بدنی انجام نگرفته است.

اعضای کمیته ملی المپیک و بازی‌های کشورهای اسلامی برای مذاکره با مسئولان کنفدراسیون این مسابقات راهی عربستان شدند؛ اما نتوانستند رضایت و حمایت مسئولان بازی‌ها را جلب کرده و آنها را برای درج نام خلیج فارس روی مدال مسابقات قانع کنند و این عملکرد تیم اعزامی، ناراحتی سعیدلو را در پی داشت.

با وجود اینکه اعلام می‌شود هماهنگی خوبی بین مسئولان سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک برقرار است، اما شواهد خلاف این امر را نشان می دهد و بی دلیل نیست که سعیدلو از این ناهماهنگی ابراز ناخشنودی کرده است.
در چند مدت اخیر محمد علی آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک با ارسال بیش از 4 نامه به سعیدلو از رئیس سازمان تربیت بدنی درخواست کرده بود که به علت آماده نبودن ورزشگاه‌های محل برگزاری مسابقات این بازی‌ها برگزار نشود که این موضوع با مخالفت شدید او مواجه شد.

به هر حال عدم میزبانی ایران با تصمیم گرفته شده که شب گذشته حاصل شد برای ایران نهایی شده و این فرصت برای ورزش کشور از بین رفت، هر چند در ماه های گذشته هزینه‌های بسیار زیادی برای میزبانی مسابقات شد و سرانجام بازخورد مثبتی برای ورزش و نام ایران حاصل نشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 37716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۷
    0 0
    تبريك!!!!!
  • خ IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۷
    0 0
    انشالله سال دیگه. درود بر دولت خدمتگذار!
  • محمد اسلامی IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۷
    1 0
    آقایان مشایی و علی آبادی، سوگلی های رئیس جمهور، معلوم نیست تا چه زمانی به کشور هزینه های مالی و اجتماعی تحمیل می کنند. آیا روزی آقای احمدی نژاد به خاطر این زوج ارزشمندش پاسگو خواهد بود؟
  • بدون نام IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۱
    0 0
    پولی که مصرف شد حیف بود ولی حالا همچین مسابقلت مهمی هم نبود در ضمن همبستگی با کی؟