ایسنا نوشت:

دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تایید خبر مرگ یک دانشجو ساکن در خوابگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، اعلام کرد که علت این حادثه از سوی مسئولان این دانشگاه و دادستانی و حوزه انتظامی در حال بررسی است.

صبح روز جمعه چهارم مهرماه، جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مرگ یک دانشجوی پزشکی ساکن در خوابگاه شهید آیت‌الله دستغیب در شیراز خبر دادند.

به گفته آنها، دانشجویی صبح زود از طبقه 5 ساختمان خوابگاه، به پایین سقوط و فوت کرده است،‌ اما هیچ یک از آنان جزئیات دقیق‌تری از حادثه را مطرح نمی‌کردند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی عصر جمعه با درج خبری روی سایت دانشگاه ضمن تایید این حادثه اعلام کرد: مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دادستانی و حوزه انتظامی در حال بررسی حادثه صبح گاه چهارم مهرماه در خوابگاه دانشجویی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز هستند.

در این خبر آمده است: پس از کشف جسد دانشجوی پسر حدود 23 ساله در راند بررسی حفاظت فیزیکی دانشگاه، پزشکی قانونی بر اساس بررسی‌های اولیه زمان مرگ را حدود ساعت 4 صبح اعلام کرده است .

دادستانی و حوزه انتظامی و مسوولان دانشگاه در حال بررسی موضوع هستند و تا کنون شواهد دال بر سقوط این دانشجوی پزشکی است که منجر به فوت شده است .

بر اساس این گزارش حوزه دانشگاه با اعلام تسلیت و همدردی با بازماندگان این دانشجو ، با توجه به دستور رییس دانشگاه مبنی بر رسیدگی سریع به موضوع ، همراه با دادستانی و حوزه انتظامی و سایر دستگاه های مربوطه به دنبال پیگیری جدی هستند و به محض کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر موارد را به اطلاع عموم و رسانه ها خواهند رساند .

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    64 1
    خداوند به بازماندگانش صبر عنايت فرمايد
    • بی‌سواد IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
      24 12
      خدا رحمتش کناد. ولی جوانان در این سن متأسفانه رفتارهای خطرناک زیادی انجام می‌دهند یا اینکه در اثر یک شکست عشقی رفتارهای بی‌بازگشت انجام می‌دهند. امیدوارم جوانان بدانند که هیچ عشقی بالاتر از عشق به خود نیست. دیگران باید به اندازه لازم در زندگی انسان باشند نه اینکه حاضر به از دست دادن خود خویشتن بخاطر نداشتن دیگران باشیم. خدا به خانواده اش صبر عطا کند
  • بی نام A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    87 1
    چه جزئیات بی نظیری رو مطرح کردید. این جور تیتر زدن خوانندگانتون رو بی اعتماد می کنه. اگه تازه کامنت من تائید بشه جای شکر داره
  • بی نام GB ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    48 0
    واي به حال خانوادش. خدا صبرشون بده.
  • مسعود IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    76 4
    همیشه میگن در حال بررسی هستش آخرش هم هیچی نمیگن یا میندازن گردن شخصی که فوت شده.
  • بی نام IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    26 1
    ایشان اهل پلدختر لرستان واز نخبگان این دیار بودندودر کنکور سراسری سال 90رتبه 32راکسب کردند.خدارحمتش کند
  • s A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    21 0
    خدا رحمتش کنه. افتخار خانواده و شهرش بود. برای همچین آدمی خود کشی قانع کننده نیست. انشاالله که دلیل اصلی خیلی زود مشخص میشه.
  • بی نام IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    18 1
    این نخبه فراموش نشدنی است.از افتخارات علمی،اخلاقی،دینی شهرستان پلدختر و استان لرستان بودند.شاید بتوان گفت انسانی تکرار نشدنی است.روحش شاد.
  • بی نام A1 ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    22 4
    شما که جزئیات رو نمیگید بزارید من بگم.ایشون یک جوان مومن و مخلص بودن که چون از نظر اعتقادی با هم خوابگاهیاش اختلاف داشته صبح که برای خوندن نماز شب بیدار میشه توسط یه عده ای کتک میخوره و بعد هم میندازنش پایین.پزشکی قانونی تائید کرده که قبل از سقوط کتک خورده .خدا لعنت کننده کسانیکه جامعه ما رد اینچنین به منجلاب کشیدن
  • سارا A1 ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    8 4
    ایشون فوت کردن متاسفانه دانشگاه حتی یه اعلامیه هم واسشون نصب نکرده.رفتار مسعولین دانشگاه و بدرفتاری همکلاسا و سنگینی درس و دوری خانواده و همه ی اینا باعث شده اکثر دانشجوهای پزشکی افسرده خو باشن.به خانوادشون تسلیت میگم
  • بی نام A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    16 0
    منم ایشونو میشناسم از همشهریان من بودن یکی از نخبه های شهرستان پلدختر و لرستان بودن یه پسر کاملا مومن ونمونه بودن بعید میدونم بخاطر عشق و عاشقی و این جور چیزا خودکشی کرده باشن واقعا همه ناراحتیم که دیگه بین ما نیست خدا رحمتش کنه و به خانوادش صبر بده بعضی ها خیلی زود قضاوت میکنن