تازه‌ترین آمار از ثبت نام در بیستمین نمایشگاه مطبوعات

روزنامه ها و موسسات مطبوعاتی در کنار پایگاه های خبری بیشترین سهم ثبت نام اولیه در بیستمین نمایشگاه مطبوعات را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تا پایان شهریورماه نزدیک به 600 رسانه برای حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات، ثبت نام اولیه را انجام دادند که پس از بررسی اولیه می توانند برای حضور و ثبت نام قطعی اقدام کنند.

بر اساس آمار ثبت شده در سایت pressexpo.ir، تا پایان روز 31 شهریور ماه، 36 مؤسسه مطبوعاتی، 35 خبرگزاری، 60 روزنامه، 50 هفته نامه، 41 دو هفته نامه، 122 ماهنامه، 16 دوماهنامه، 48 فصلنامه، 120پایگاه اطلاع رسانی، 73 مؤسسه دست اندرکار در بخش کسب و کار مطبوعات، روابط عمومی ها و ... در بخش سایر نمایشگاه، به جمع متقاضیان حضور در این دوره نمایشگاه پیوسته اند.

بنابراین گزارش، بیشترین درخواست متراژ غرفه نیز به ترتیب 12 و 24 متری بوده است به طوری که 310 رسانه غرفه 12 متری انتخاب کرده اند و 125 رسانه هم 24 متری و باقی رسانه ها نیز متراژی بیشتر از این دو را انتخاب کرده اند. موسسات مطبوعاتی بیشترین متراژ درخواستی در نمایشگاه را داشته اند. همچنین 86 رسانه درخواست کردند که غرفه خود را خودشان آماده کنند. طبق آمار ارائه شده از سوی سایت نمایشگاه، مجموع متراژی که رسانه ها درخواست کرده اند نیز حدود 14 هزار متر است.
در بیستمین نمایشگاه مطبوعات حداقل متراژ هر غرفه 12 متر بوده و با همین ضریب افزایش می یابد و برای متراژهای مازاد بر 24 متر برای رسانه های بخش خصوصی 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

پیش ثبت نام در سامانه pressexpo.ir صورت گرفته و پس از بررسی های اولیه، ثبت نام قطعی از پانزدهم تا پایان مهرماه از طریق همین سایت انجام خواهد شد؛ حضور در نمایشگاه بیستم بدون پیش ثبت نام امکانپذیر نیست.

امسال و برای نخستین بار، تمامی مراحل پیش ثبت نام، ثبت نام قطعی، انتخاب محل غرفه، پرداخت وجه، دریافت اطلاعات غرفه داران برای صدور کارت، اعلام سیاست ها و ضوابط و اطلاع رسانی رویدادها و برنامه های جنبی نمایشگاه؛ صرفا از طریق سایت نمایشگاه مطبوعات انجام می پذیرد و در مرحله ثبت نام قطعی، متقاضیان متراژ و محل غرفه را از طریق سایت نمایشگاه روی نقشه مشخص و بصورت برخط، هزینه واگذاری را پرداخت خواهند کرد.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی 18 تا 24 آبان در مصلای امام خمینی(ره) برپا می شود.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =