سرمربی سپاهان می گوید تیمش در آینده بهتر هم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سپاهان در هفته دهم لیگ برتر نتیجه خوبی گرفت و توانست تراکتورسازی صدرنشین را در تبریز متوقف کند. حسین فرکی سرمربی این تیم که جانشین زلاتکو کرانچار شده در مورد نتایج تیمش می گوید: «ما باید آهسته آهسته خودمان را بالا بکشیم. کیفیت بازی سپاهان بالاست و تیم فقط باید روی دور بیفتد. کاری به این ندارم که تیم با مربی قبلی چه نتایجی گرفته و با من چه نتایجی گرفته. هدف من این است که سپاهان را به جایی برسانم که مدیران باشگاه می خواهند.»
او ادامه می دهد: «تیم من در آینده بهتر می شود. نتایجی که تا به حال گرفته ایم بد نبوده اما باید بهتر از این شود. برای اینکه بهتر نتیجه بگیریم، ترجیح می دهم یکی دو بازیکن جدید جذب کنیم. اگر باشگاه شرایط جذب بازیکن جدید را داشته باشد می توانیم به وضعیت بهتری برسیم. اگر هم نتوانیم بازیکن جدید جذب کنیم اشکالی ندارد. تیم با همین نفرات فعلی هم می تواند نتایج خوب بگیرد.»
فرکی در مورد تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی می گوید: «تراکتورسازی صدرنشین لیگ برتر است و امتیازی که در تبریز از این تیم گرفتیم ارزشمند بود. جدا از امتیاز با ارزشی که گرفتیم، بازی زیبایی هم انجام دادیم. هم ما خوب بازی کردیم هم تراکتورسازی. آن ها نشان دادند که حقشان است صدرنشی باشند. شاگردان من هم ثابت کردند جایگاهشان باید بالاتر از این باشد.»
فرکی که زمانی گزینه سرمربیگری تیم ملی بود، بعد از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی گفته بود که امیدوار است کادر فنی تیم ملی این بازی را با دید ویژه، زیر نظر گرفته باشد. او در این مورد می گوید: «از همین بازی تراکتورسازی - سپاهان می شد بازیکنانی پیدا کرد که کیفیت بالایی دارند. کادر فنی تیم ملی باید به این مسابقات نگاه ویژه داشته باشد. الان هم وقت بدی برای باز کردن درهای تیم ملی به روی بازیکنان جدید و جوان نیست.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =