تسنیم نوشت:

۱۴ نفر از نمایندگان سوالاتی را از وزرای اطلاعات، ارشاد، اقتصاد، نفت و کار مطرح کردند که توسط هیئت رئیسه اعلام وصول شد.

ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی توسط هیئت رئیسه را پیش از پایان جلسه علنی امروز پارلمان قرائت کرد.

براین اساس، این عضو هیئت رئیسه سوال ملی 5 نفر از نمایندگان مجلس از وزیر اطلاعات در خصوص انتشار مذاکرات فی‌مابین وزیر اطلاعات و معاونین وی در مجلس در برخی رسانه‌ها را اعلام وصول کرد.

به گفته او سوال ملی 6 نفر از نمایندگان تهران در مجلس از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره میزان و نحوه پرداخت یارانه به رسانه‌ها نیز اعلام وصول شد.

صادقی ادامه داد: سوال ملی مهرداد بذرپاش نماینده تهران در مجلس از وزیر اقتصاد در خصوص آخرین وضعیت درآمدهای مالیاتی در سال 93، سوال نادر قاضی‌پور از وزیر نفت در خصوص دلیل عدم برداشت از لایه‌های نفتی مشترک پارس جنوبی به علت فروش نفت با مهلت بازپرداخت طولانی و همچنین سوال ملی ابراهیم کارخانه‌ای از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص فقدان مدیریت هماهنگ و هدفمند برای کمک به حل معضل بیکاری اعلام وصول می‌شود.

در ادامه همچنین مهرداد بذرپاش طرح حفاظت از حریم عفاف و حجاب را که از سوی نمایندگان تحویل هیئت رئیسه شده بود را اعلام وصول کرد که باهنر خطاب به وی گفت: اجازه دهید این طرح مقدمات کار را طی کند.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =