واحد مرکزی خبر نوشت:

کمیته نظارت بر رسانه های دیداری و شنیداری در تونس تصمیم گرفت از ادامه پخش یک برنامه گفتگو از شبکه تلویزیونی خصوصی « الحوار التونسی » (گفتگوی تونسی) به مدت یک ماه کامل جلوگیری کند زیرا در تازه ترین برنامه پخش شده، برای مثبت جلوه دادن تروریسم تلاش شده بود.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از تونس، «کمیته عالی مستقل ارتباطات شنیداری و دیداری» در بیانیه ای اعلام کرد تصمیم گرفت است از ادامه پخش برنامه « فقط برای کسانی که شهامت دارند» به مدت یک ماه کامل جلوگیری کند زیرا در تازه ترین قسمت این برنامه که یکشنبه شب پخش شد شامل «مثبت جلوه دادن تروریسم و دعوت به خشونت» بود.
این کمیته همچنین تصمیم گرفت به شبکه یاد شده اجازه تکرار این قسمت از برنامه را ندهد و آن را از پایگاه اینترنتی شبکه و از صفحه های آن در پایگاه های ارتباط اجتماعی نیز حذف کند.
در قسمت اخیر این برنامه، نصرالدین بن حدید که روزنامه نگار است به دوستی با سیف الله بن حسین معروف به «ابوعیاض» بیانگذار و رهبر گروه «انصار الشریعه» که تونس آن را سازمانی تروریستی دانسته افتخار کرده است.
بن حدید گفت: «ابوعیاض دوست من است و من به دوستی با او افتخار می کنم و این را علنی می گویم تا مسئولان امنیتی و سیاسی و نیروهای اطلاعاتی در داخل و خارج تونس بشنوند».
دستگاه قضایی تونس روز 4 فوریه 2013 به رادیو خصوصی «موزاییک اف ام»‌ اجازه نداد گفتگوی ضبط شده نصرالدین بن حدید با ابوعیاض را پخش کند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =