محمود گودرزی وزیر ورزش بار دیگر از شرایط ناکام فوتبال گلایه کرد و گفت حتی اگر حمل به دخالت دولت در امورفوتبال شود چون او باید پاسخگوی هیات دولت ، مردم و نمایندگان مجلس باشد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛  محمود گودرزی که بعد از بازی های آسیایی اینچئون به برنامه ورزش و مردم رفته بود تا از این بازی ها سخن بگوید به شدت از عملکرد فدراسیون فوتبال گلایه کرد و گفت:« بعد از جام جهانی من بحث فنی کردم اما حاله ای دور تیم ملی ایجاد شده که اجازه انتقاد نمی دهند ، بعد از آن بازی ها گفتم نتایج تیم موفق نبوده است اما دوستان تا ما حرف می زنیم می گویند دخالت دولتی. تا زمانی که این شرایط ادامه داشته باشد ، این باخت های ناکام با این شرایط ادامه پیدا می کند . اما نمی شود که من به عنوان متولی ورزش سکوت کنم. بالاخره ما باید پاسخگوی نتایج بد باشیم. همین دیشب دیدید که این باخت ها ادامه داشت و بعد هم توجیه شد که تیم حریف کوچک بودند و ... من باید به مجلس ، هیات دولت و مردم پاسخ بدهم . این نمی شود که ما پول بدهیم ، امکانات دولتی در اختیار فدراسیون باشند و در نهایت نتیجه گیری نشود وبگویند مستقل هستیم. باید دوستان به فکر تغییراتی باشند که این نتایج دیگر اتفاق نیفتد. ما البته به دنبال تشکیل مجمع و رای عدم کفایت نیستیم . ما اصلاحات را در دستور کارمان داریم و از دوستان تصمیم گیر در فوتبال می خواهیم که خودشان تغییرات را ایجاد کنند.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شایان IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    53 14
    آقای گودرزی بیا ایندفعه رو این کفاشیانو بیرون کن از این فوتبال تا حداقل دل مردم ایران شاد کنی به خدا ملت دعات میکنن
  • فرزاد IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    41 8
    مگر این که شما کاری برای ما مردم کنیدبه خدا از دست تمام اعضای فدراسیون خسته شدیم.
  • ناشناس A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    6 1
    از فدراسیونی که با لابی بازی رئیسش انتخاب میشه و کلاً مجمعش هم مشکل داره جز این نتایج انتظاری نیستش ، چه عجب یه دولتی پیدا شد که جرات کنه و پشت این فدراسیون انتقاد کنه. بابا شما رو به خدا به یه جوان با علم و دانش هم یکم فرصت مدیردیت رو بدید حالا هرچی هم گند بزنه دیگه به پای این آقایون که نمیرسه.