۰ نفر
۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

ایسنا نوشت:

کمپانی خدمات مبارزه با آفات «اورکین» در آمریکا با بررسی اطلاعات مربوط به مبارزه با موش‌ها در سال 2013 میلادی، شهر «شیکاگو» را پرجمعیت‌ترین شهر موش‌ها در آمریکا معرفی کرد.

بنابر اعلام کمپانی کنترل آفات اورکین، شیکاگو، موش‌خیزترین شهر آمریکا معرفی شد و پس از آن شهرهای لس‌آنجلس، واشنگتن و نیویورک در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. این کمپانی که مقر آن در آتلانتا قرار دارد، اعلام کرد که فهرست تحلیل‌های مربوط به مقابله با موش‌های خود را در سال 2013 منتشر کرده که طی آن شهر شیکاگو بیشترین مشکلات را از آفت موش‌ها دارد.

«رون هریسون»، حشره شناس و مدیر خدمات فنی کمپانی «اورکین» می‌گوید: تمام شهرهای موجود در این فهرست یک منطقه شهری اصلی هستند که شرایط ایده آل را برای موش‌های گرسنه فراهم می‌کنند.

او گفت: موش‌های شهری که هم سفره انسان‌ها هستند برای ادامه حیات خود به انسان و منابع غذایی آنها وابسته هستند. لذا تا زمانی که مردم و مسئولان برای مقابله با آنها گام‌های پیشگیرانه‌ای برندارند تمام زحمات ما نقش بر آب خواهد شد. البته مسئله حائز اهمیت این است که این فهرست تنها مبتنی بر تعداد اقدامات مقابله‌ای کمپانی اورکین در سال گذشته است.

به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، عدم مشاهده نام یک شهر در فهرست انتشاری اورکین به منزله این نیست که شهروندان این شهرها نباید نگران باشند. بنابر اعلام کمپانی اورکین،‌ شهرهای موش‌خیز آمریکا شامل شیکاگو، لس آنجلس، واشنگتن، نیویورک، سانفرانسیسکو، سیاتل، دترویت، کلیولند، بالتیمور،‌ میامی، دالاس، دنور، هیوستن، آتلانتا، ‌مینیاپولیس، سیراکیوز، ایندیاناپولیس و شارلوت هستند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    3 2
    ولی هیچی شهر موش های ما نمیشه...