لیگ ستارگان قطر بعد از انجام بازی های هفته دهم بصورت موقت تعطیل است تا تیم ملی قطر در جام خلیج فارس شرکت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ 5 بازیکن ثابت و اصلی تیم ملی ایران در فصل جاری در لیگ قطر حضور دارند که در این گزارش کوتاه به بررسی وضعیت حضور بازیکنان ایرانی در این لیگ پرداخته می شود:
اشکان دژآگه (العربی): العربی با وجود به خدمت گرفتن چند بازیکن گران قیمت همچنان و مثل چند فصل گذشته خود را به عنوان مدعی نشان نداده و اکنون با 14 امتیاز در رده هشتم لیگ چهارده تیمی قطر قرار گرفته است. دژآگه تابستان امسال از لیگ برتر انگلیس به قطر آمد، اما ذره ای از درخشش خود در اروپا را نتوانسته در قطر تکرار کند. دژاگه 9 بازی در لیگ قطر انجام داد و در مجموع 438 دقیقه بازی موفق به زدن گل نشده است. او 5 بار در ترکیب ثابت العربی قرار گرفته که 3 بار تعویض شده و در واقع فقط 2 بازی 90 دقیقه ای داشته است.
سید جلال حسینی و مجتبی جباری (الاهلی): الاهلی با کسب 16 امتیاز از 10 بازی در رده پنجم لیگ قطر قرار دارد و در بین تیم هایی که بازیکن ایرانی دارند، بهترین نتایج به همین تیم الاهلی مربوط می شود. حسینی در همه بازی های این فصل در ترکیب الاهلی قرار گرفته و با یک تعویض، در مجموع 896 دقیقه بازی کرده و در واقع فقط 4 دقیقه از بازی های این فصل را از دست داده است. حسینی دو کارت زرد نیز دریافت کرده است.
اما مجتبی جباری نیز در هر 10 بازی الاهلی در ترکیب ثابت این تیم بوده و دو بار نیز تعویض شده است. جباری در 880 دقیقه بازی برای الاهلی دو گل زده و بهترین گلزن ایرانی لیگ قطر است. او دو کارت زرد نیز دریافت کرده و عنوان بهترین بازیکن ماه آگوست لیگ قطر را نیز بدست آورد.
پژمان منتظری (ام صلال): تیم ام صلال با کسب 15 امتیاز از 10 بازی در رده هفتم لیگ ستارگان قطر قرار گرفته است. منتظری مدافع ملی پوش ایرانی در 10 بازی این فصل برای ام صلال به میدان رفته و 900 دقیقه کامل بازی کرده است. پژمان که یک کارت زرد نیز درکارنامه این فصلش دارد، کم نوسان ترین بازیکن ایرانی در لیگ قطر بوده و معمولاً عملکردش همیشه در سطح متوسط به بالا بوده است.
مسعود شجاعی و مهرداد پولادی (الشحانیه): تیم تازه وارد الشحانیه در 9 بازی فقط یک برد و دو مساوی گرفته و با 5 امتیاز در رده سیزدهم ایستاده است. این تیم در صورت پیروزی در بازی معوقه که فردا برگزار می شود، می تواند یک پله بالاتر برود. شجاعی و پولادی بعد از شروع لیگ قطر به این تیم پیوستند، اما خیلی تاثیرگذار نبوده اند. شجاعی بعد از 7 سال حضور در فوتبال اسپانیا، بار دیگر به فوتبال حوزه خلیج فارس بازگشته و در 8 بازی الشحانیه حضور داشته که 5 بازی در ترکیب ثابت بوده است. مسعود 473 دقیقه بازی کرده و یک کارت زرد دریافت کرده است و فقط دو بازی او 90 دقیقه ای بوده است.
مهرداد پولادی نیز پس از کش و قوس های زیاد بالاخره موفق شد پیراهن تیم مورد علاقه اش را بپوشد و از هفته هفتم در ترکیب این تیم قرار گرفت. پولادی در 4 بازی برای الشحانیه به میدان رفته است و 3 شکست سنگین و یک تساوی بدون گل در حضور این بازیکن برای الشحانیه رقم خورده است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    44 7
    بعد از امارات حالا قطر شده ضد فوتبال ایران واقعا مشاور و مدیر دژاگه کیه و چی فکر کرده
  • آرش EU ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    108 4
    جالبه جباری تا حالا توی قطر مصدوم نشده /؟؟؟؟ توی استقلال یا یک نیمه بازی میکرد یا همش مصدوم بود
  • بی نام RO ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    23 10
    شجاعی بیرون بکنه به صدر جدول میاد
  • محسن A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    1 7
    میگن توی شهر کورها آدم یک چشم پادشاست. بهترین گلزن مرد 900 دقیقه ای
    • عليرضا اس اس IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
      14 2
      اقا محسن ميگن توي شهر كورها آقا محسن چمش رو بازكنه ومطلب رو درست بخونه منظور از 900دقيقه بهترين گلزن نيست بلكه بهترين مدافع در ليگ قطر است
  • هادی IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    11 4
    مشكل جبارى فقط نبودن يك سرمربي و بدنساز حرفه اي در ليگ ایرانه و گرنه می بایست در لالیگا بازی میکرد تا جایی که یادمه مارسی بهش پیشنهاد داد فقط مشکلش یک بازی ملی بود که کم داشت اما مربی اون زمان تیم ملی همون بازی نشوندتش رو نیمکت