رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسمومیت با گاز منواکسید کربن چهار عضو از یک خانواده پنج نفره را در شهر یاسوج به کام مرگ فرستاد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس، جلال پوران فرد گفت: ساعت 9 و 19 دقيقه ديروز يک مورد احتمال گازگرفتگي خانواده در خيابان ابوذر چهار شهر ياسوج به مرکز 115 اطلاع داده شد.

او گفت: متأسفانه از اين خانواده پنج نفره، چهار نفر آنها شامل پدر 38 ساله، مادر 35 ساله، دختر 14 ساله و پسر هفت ساله بر اثر مسموميت با گاز منواکسيد کربن جان خود را از دست داده و با اقدامات اوليه تکنسين فوريت هاي پزشکي يک نفر آنها (مادر بزرگ خانواده) نجات پيدا کرده و به بيمارستان امام سجاد (ع) انتقال داده شد.

رئيس مرکز فوريت هاي پزشکي کهگيلويه و بويراحمد گفت: نيروهاي آتش نشاني، شرکت گاز منطقه اي و نظام مهندسي در حال بررسي و پيگيري علل وقوع حادثه هستند.

پوران فرد با بيان اينکه مي توان با رعايت نکات ايمني از بروز چنين مسموميت هاي مرگ بار پيشگيري کرد، گفت: استفاده از وسايل گرمايشي استاندارد، کنترل و انسداد منافذ مسير دودکش قبل از راه اندازي بخاري و داشتن کلاهک مخصوص براي دودکش در پشت بام ها از بروز مسموميت با اين گاز پيشگيري مي کند.

 

23282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    18 0
    خدا بیامرزشون طفلک مادربزرگه چجوری این داغ رو تحمل کنه خدا صبرش بده
  • بی نام A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    21 0
    چرا هر سال تعدادی از هموطنان ما در چنین راهی جان خود را از دست بدهند؟؟؟ آیا راهی نیست تا یک بار برای همیشه این داستان به پایان برسه؟؟ مثلا فراخوان برای بازید ایمنی وسایل گازسوز منازل...
  • بی نام A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    9 0
    تو هیچ کشوری از بخاری های گازسوز ما استفاده نمیشه به همین خاطر هم همه بخاری های ایرانی هستن . همه از پکیج و رادیاتور استفاده میکنن. لعنت به این همه بدبختی