کفاشیان: قبلا تیم ها نتیجه نمی گرفتند به داوری اعتراض می کردند/ این اعتراض ها را به حداقل رساندیم

مراسم اختتامیه کلاس داوری پیشرفته فیفا با حضور رئیس فدراسیون فوتبال در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، کلاس داوری پیشرفته فیفا با حضور مدرس فدراسیون فوتبال جهانی از 16 آبان ماه در هتل آکادمی ملی فوتبال آغاز و عصر امروز با حضور علی کفاشیان، فریدون اصفهانیان، حسین عسگری و اعضای کمیته داوران به پایان رسید.
در ابتدای این مراسم کفاشیان ضمن خیرمقدم به نمایندگان فیفا و حاضرین در جلسه گفت: از کمیته داوران برای انجام این دوره تشکر می کنم که با نظم خوبی این کلاس را به پایان رساندند. کمیته داوران طبق مقرارت فیفا و ای اف سی کار خود را پیش می برد. از کسی هم توصیه قبول نمی کند، نه از فدراسیون و نه از شخص دیگری. به نظر من این یک کار ارزشمند است و نظم و ثبات به کمیته داوران داده است.
رئیس فدراسیون در ادامه افزود: در سال های گذشته تنش هایی در داوری شاهد بودیم. تیم ها به هر دلیلی نتایج خوبی در مسابقات به دست نمی آورند به داوران هجمه می کردند. ولی خوشبختانه امسال این اعتراضات را به حداقل لازم رساندیم.
وی درباره حضور مدرسین بین المللی در این دوره ها گفت: با برگزاری این کلاسها می توانیم سطح علمی داوران را بالا ببریم چرا که در آینده می توانیم داوران قوی تری در مسابقات بین المللی داشته باشیم. امسال یکی از افتخارانمان این بود که دو نماینده در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل داشتیم. هدف اصلی ما این است در مسابقات آسیایی و حتی جهانی از داوران ایرانی بیشتر استفاده شود.
لازم به ذکر است، در پایان این مراسم به مدرسین کلاس یادبودی از طرف رئیس فدراسیون اهدا شد و به شرکت کنندگان گواهی قبولی داده شد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =