سرمربی کره: این بار زمان خوبی است برای تلافی باخت ها به ایران

اولی اشتلیکه تئوریسین سرشناس آلمانی که هدایت فوتبال کره را در دست دارد می خواد ایران را شکست دهد تا شاید انتقام دو باخت قبلی شان را از ما بگیرند.

 

ایسنا نوشت: اولی اشتلیکه، سرمربی آلمانی کره جنوبی پیش از دیدار تیمش برابر ایران گفت: صرف نظر از این که کجا بازی می‌کنیم، خوشحالم که بعد از پنج هفته‌ بار دیگر به میدان می‌رویم. 2 دیدار دوستانه برابر اردن و ایران خواهیم داشت که اهمیت زیادی برای ما دارند. این دو دیدار برای ما آخرین بازی‌هایی است که قبل از شروع جام ملت‌های آسیا برگزار خواهیم کرد و به همین خاطر کسب نتیجه در آن بسیار مهم است، چرا که باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان خواهد شد. امیدوارم هم برابر اردن و هم برابر ایران نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی کره جنوبی درباره نمایش ضعیف این تیم برابر ایران در بازی‌های اخیر گفت: من تاریخ تقابل کره جنوبی و ایران را می‌دانم و این را هم می‌دانم که چه رقابتی بین دو تیم در فوتبال آسیا وجود دارد. بازی دوستانه با ایران فرصت خیلی خوبی برای ما است تا بتوانیم از ایران انتقام بگیریم.

سرمربی کره جنوبی بازیکنان جوانی را برای اردوی این تیم دعوت کرده است. در کنار بازیکنان جوان حضور پارک چو یونگ و یانگ سونگ ریونگ برای خبرنگاران کره‌ای کمی عجیب بود، چرا که این دو بازیکن در جام جهانی نمایش بسیار ضعیفی داشتند که باعث حذف کره در همان دور نخست شد.

اشتلیکه در پایان گفت: می‌دانم که روزهای خیلی سختی در کره دارم، ولی من آدمی هستم که به همه چیز مثبت فکر می‌کند. حضور بازیکنان که در جام جهانی نمایش خوبی نداشتند نیز یکی از همین دلایل است تا بتوانیم فرصت دوباره‌ای به آنها بدهیم تا بار دیگر توانایی‌شان را به نمایش بگذارند.

دیدار ایران و کره جنوبی ساعت 16:25 سه‌شنبه 27 آبان ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    22 1
    شما رو چه به انتقام 6 تا گلی که خوردید رو چیجوری هضم کردین؟؟
  • علی منچستری A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    21 0
    عمرررررررررررررررررررااااا.... خداروشکر از این حیث میتونیم سرمون رو بالا بگیریم که یکی از قدرت های آسیا هستیم ...
  • آری A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    7 17
    نمایش ضعیف در مقابل ایران؟؟؟پس فک کنم من 2 بازی آخر که فک میکردم بازی ایران و کره هست بازی 2 تیم دیگه بود.پدر بیامرز تو 180 دقیقه 2تا موقعیت گل داشتیم رفتن تو گل.4تا زدن تو تیر.دقیقه 93 بازی دوم که کل کائنات دس به دست هم دادن توپ نرفت تو گل.یه کم واقع بین باشین
  • مرتضی A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    19 1
    بیشین بینیم بابا باز شهر شلوغ شد قورباغه هم هفت تیر کشید