جاسم کرار در مصاحبه با سایت المدی عراق مدعی شد باشگاه استقلال ایران را مجبور کرده به او اجازه دهند تا در رقابت‌های جام خلیج فارس شرکت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روزنامه خبرورزشی؛ جاسم كرار به اين سايت گفت: «از شنيدن خبر دعوتم به تيم ملي براي حضور در جام خليج فارس شوكه شدم و بلافاصله خودم را صبح دوشنبه به نجف رساندم تا به اردوي تيم ملي در بصره بروم.»

كرار ادامه داد: «7 روز قبل حكيم شاكر سرمربي تيم ملي با من تماس گرفت و گفت بايد به تيم ملي بروم اما من گفتم درگير رقابت‌هاي ليگ ايران هستم و بايد با باشگاهم مكاتبه شود، به خصوص اينكه پاسپورت من در اختيار باشگاه است. سه روز بعد درخواست كتبي فدراسيون به باشگاه استقلال رسيد اما باشگاه اعلام كرد با توجه به اينكه رقابت‌هاي جام خليج فارس در سطح بين‌المللي به رسميت شناخته نمي‌شود، اجازه حضور مرا در اين رقابت‌ها نمي‌دهد.
این بازیکن افزود: «با توجه به اختلاف پيش آمده بين من و باشگاه و اصرار به همراهي تيم ملي، در نهايت دو راه پيش پاي آنها گذاشتم تا زمينه حضور در تيم ملي را فراهم كنم. به آنها گفتم يا 50 درصد تخفيف مي‌دهم، همين الان قراردادم را فسخ كنيد و يا اجازه دهيد به تيم ملي بروم و سپس تا پايان فصل براي استقلال بازي كنم و به اين ترتيب باشگاه را مجبور به موافقت كردم.»
كرار ادامه داد: «به اين ترتيب 8 صبح دوشنبه از تهران وارد فرودگاه نجف شدم و بلافاصله در تماس با معاون رئيس فدراسيون فوتبال خواستار عزيمت به بصره و حضور در اردوي تيم ملي شدم تا بتوانم تمريناتم با ساير ملي‌پوشان را آغاز كنم اما در كمال تعجب به من گفتند سرمربي تيم ملي نيازي به شما ندارد و اين موضوع را به كميته فني فدراسيون اعلام كرده است. تصميمي كه باعث شگفت‌زدگي‌ام شد چون انتظار نداشتم بعد از اين همه سختي اين‌ گونه با من برخورد شود.»
جاسم كرار كه مشخص بود به شدت از دست فدراسيون فوتبال عراق و سرمربي تيم ملي گله‌مند است، ادامه داد: «وقتي شنيدم حكيم شاكر چنين تصميمی گرفته، بلافاصله با او تماس گرفتم تا دليلش را جويا شوم اما به من گفتند او سر تمرين است و نمي‌تواند صحبت كند. ضمن اينكه او تصميم خود را گرفته و از جمع 35 بازيكن دعوت شده به اردو 22 مسافر جام خليج فارس را انتخاب كرده و ديگر راه بازگشتي وجود ندارد.»
هافبك عراقي استقلال در پايان مصاحبه‌اش گفت: «من براي همراهي تيم ملي كشورم كارهاي غيرممكن انجام داده‌‌ام، ضمن اينكه در اين فصل شخصاً يكي از بهترين سال‌هاي فوتبالم را همراه با استقلال در ليگ ايران پشت‌ سر گذاشته و تمام كارشناسان و اهالي فوتبال به آن اذعان دارند. آرزويم همراهي تيم ملي عراق بود و مي‌خواستم به موفقيت تيم كشورم كمك كنم اما برخلاف انتظارم اتفاقاتي برايم رقم زدند كه اصلاً خوشايند نيست و بيشتر به نظر مي‌رسد براي تسويه حساب با بداخلاقي‌هاي گذشته من بود.»
***
خط خوردن جاسم كرار از اردوي تيم ملي عراق عملاً شانس حضور اين بازيكن در جام ملت‌هاي 2015 آسيا در استراليا را از بين برد چون پيش از اين اتفاق، حكيم شاكر اعلام كرده بود بازيكناني را با خود به جام ملت‌ها مي‌برد كه در جام خليج فارس حضور داشته باشند.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =