در بازی های دوستانه بین المللی فوتبال که در نقاط مختلف دنیا برگزار شد، نتایج جالبی به دست آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در استانبول، تیم ملی ترکیه میزبان برزیل بود که در نهایت طلایی پوشان برزیلی توانستند حریف خود را با حساب 4 بر صفر شکست دهند. نیمار 2گل برای برزیل به ثمر رساند، ویلیان و مدافع ترکیه نیز دو گل دیگر را ثبت کردند. 

در دیگر بازی امشب، نروژ در خانه مقابل استونی تن به شکست داد. کنستانتین واسیلیف در دقیقه 24 تنها گل این بازی را رقم زد.
بلژیک نیز موفق شد در حالی که میزبان ایسلند بود با یک برد خوب از زمین بازی خارج شود. بلژیکی ها با گل های نیکولاس لومبرتس، اوریجی و لوکاکو، ایسلند را از پیش رو برداشتند.
اما عجیب ترین نتیجه در کشور هلند رقم خورد. لاله های نارنجی که تصور می کردند در دیدار مقابل مکزیک با یک برد راحت از زمین بازی خارج خواهند شد، نتیجه ای بهتر از شکست 3 بر 2 برابر مکزیکی ها نداشتند. وسلی اسنایدر و دالی بلیند برای هلند گلزنی کردند و کارلوس ولا (2گل) به همراه چیچاریتو زننده گل های مکزیک بودند.
و در نهایت آرژانتین با گل لیونل مسی از روی نقطه پنالتی توانست کرواسی را در یک دیدار دوستانه شکست دهد. برای تیم ملی کرواسی آناس شربینی گلزنی کرد اما در سمت دیگر کریستین آنسالدی بازی را به تساوی کشاند و بالاخره این لیونل مسی بود که از روی نقطه پنالتی گل دوم وپیروزی بخش آرژانتین را وارد دروازه حریفش کرد تا این تیم، از یک باخت خانگی، یک پیروزی دلچسب بسازد.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =