رییس فدراسیون شنا برای جام باشگاه‌های آسیا نفس راحتی کشید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حالا خيال او راحت شد كه مي‌تواند آذرماه با ميزباني جام باشگاه‌هاي آسيا آبروداري كند. آن هم بعد از بازديد نصرا... سجادي معاون وزير در امور ورزش قهرماني و حرفه‌اي از استخر 9 دي و اطلاع از مشكلاتش؛ همان مسابقه‌اي كه قرار بود سال قبل ميزبانش باشد و نشد. مسابقه‌اي كه تيم‌هاي ازبكستان، قزاقستان، كويت، عربستان و احتمالاً چين قرار است پا به آن بگذارند.

البته تيم افغانستان هم براي اولين بار آن را تجربه مي‌كند. مسابقه‌اي كه شوراي المپيك آسيا خيلي پيگيرش است اما مشكلات استخر دغدغه‌هاي رضواني، رئيس فدراسيون شنا بود. رضواني در اين باره مي‌گويد: «قرار است آذرماه ميزبان باشگاه‌هاي واترپلوي آسيا باشيم، مسابقه‌اي كه اهميت زيادي دارد اما استخر 9 دي كه سه سال پيش افتتاح شد، مشكلات زيادي دارد. مهمترين مشكل آن سقفش است كه وقتي باران مي‌‌آيد آب توي استخر شره مي‌كند.

يا حتي به خاطر همين قضيه بالاجبار سونا و جكوزي استخر كار نمي‌كند. اسكوربورد هم ندارد كه البته بايد براي مسابقات آن را اجاره كنيم.» شايد هيچ چيز به اندازه بازديد نصرا... سجادي و مديرانش رضواني را خوشحال نكرد. سجادي، مديران و مشاورانش ساعت 8:30 صبح ديروز با سركشي به استخر 9 دي از نزديك همه مشكلات آن را ديدند، بعد هم قول دادند تا با اولويت‌بندي مشكلات خيلي زود آنها تا قبل از شروع جام باشگاه‌هاي آسيا برطرف شود. رضواني هم همين امروز دست به كار شد و در نامه‌اي همه مشكلات استخر را مكتوب براي معاون وزير نوشت تا كارها زودتر انجام شود.

به نظر رئيس فدراسيون شنا بازديد سجادي دو حُسن داشته: «اين بازديد نشان داد كه براي وزارتخانه، ميزباني رقابت‌ها مهم است. همين مسئله روحيه خوبي براي كادر فدراسيون، استخر و برگزاري جام باشگاه‌ها بود. اميدوارم با توصيه سجادي به اميد خدا واترپلو آذرماه در جام باشگاه‌هاي آسيا موفقيت بزرگي به‌ دست ‌آورد و اين موفقيت به توسعه واترپلو هم كمك كند.»

او خوشحال است كه فدراسيونش به چشم آمده: «من حالا خيالم راحت شد كه ديده شديم. البته بايد ببينيم چطور بودجه مي‌دهند.» رضواني اميدوار است كارها خيلي زود انجام شود: «ما تا شروع جام باشگاه‌ها يك ماه فرصت داريم. با مسئولان فني كه صحبت كرده‌ام گفتند 7، 8 روزه كار جمع و جور مي‌شود. قرار شد اول سقف را درست كنند تا وقتي باران مي‌‌آيد، آب نيايد و بعد هم كم‌كم بقيه ايرادات برطرف شود.»

حالا فدراسيوني‌ها تنها چشم اميدشان به وزارتخانه براي تجهيز استخر است و بس: «ما هزينه اين رقابت‌ها را برآورد كرده‌ايم اما نمي‌خواهيم براي وزارتخانه هزينه‌تراشي كنيم. تنها مي‌خواهيم استخر را از نظر سخت‌افزاري برايمان تجهيز كند، همين.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =