کروش:پیراهن شماره 12 برای هواداران/دایی،کریمی و مجیدی را دعوت کنم باز خیلی ها انتقاد می کنند

کروش می گوید بازی سختی با کره خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کارلوس کروش در پایان تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت:«همه شرایط مناسب است و ما با تمرکز بالایی تمرین می کنیم.مطمئن هستم که بازی دشواری با کره داریم.آنها 7 بازیکن در لیگ های اروپایی دارند و شرایطشان مناسب است.»

 کروش درباره شرایط بازیکنان گفت:«شرایط خوب است و هاشم بیک زاده هم دارد اختصاصی تمرین می کند.البته ما یکی از بازیکنان مهم خود یعنی پولادی را در اختیار نداریم. امیدوارم به تفاهم برسیم زیرا به تمام بازیکنانمان احتیاج داریم.»

کروش به بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اشاره کرد و گفت:«من همیشه گفته ام که درهای تیم ملی به روی همه باز است.با این حال من ایمان دارم که بهترین بازیکنان در تیم ملی هستند.باید احترام لازم را برای همه بازیکنان داشته باشیم.این همان داستان قدیمی بود که یک پیرمرد با پسرش از روستایی عبور می‌کردند. اگر حتی بازیکنانی که نام آنها را بردید در کنار علی دایی، فرهاد مجیدی و علی کریمی دعوت کنم باز هم خواهند گفت که بازیکنان خوب بیرون مانده‌اند. اگر 10 بازیکن زیر 20 سال مانند پورعلی گنجی و سردار آزمون را دعوت کنم باز هم داستان دیگری خواهند گفت. در نهایت کاری که ایمان دارم انجام می دهم نمی گویم کاری که انجام می دهم درست است اما کاری که انجام می دهم به آن ایمان دارم.»

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه با هیچ بازیکنی دوست نیست ادامه می دهد:«نمی‌توانیم یک مطلب را نادیده بگیریم آن هم اینکه من هیچ دوستی با بازیکن ندارم و هیچ ذهنیت منفی هم ندارم بسیار خوشحالم آزمون جهانبخش و غفوری را که جوان هستند در تیمم دارم. سعی می‌کنیم بازی خوبی مقابل کره‌جنوبی انجام دهیم.»

کروش خطاب به هواداران هم گفت:«یک پیراهن خاص برای هواداران دارم و آن هم پیراهن شماره 12 است. به همگی آنها احتیاج داریم که در طبقه بالا و پایین حضور داشته باشند. هیچ لزومی ندارد که همگی بر یک مطلب نظر موافق داشته باشیم هیچ وقت هم این اتفاق رخ نمی دهد اما حمایت مهم است پس از جام جهانی این اعتقاد را داشتم که تیم ملی به حمایت استحقاق دارد اما متسافانه یک سری افراد صدمه وارد می کنند و جایگاه تیم ملی را پایین می‌آورند. همه بازیکنان و مربیان سعی خواهیم کرد که باعث غرور هوادارن بشویم.»

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    5 36
    پس چرا روی رحمتی هنوز ذهنیت منفی داری ؟ لطفا ادا نیار جناب سرمربی
    • بی نام GB ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
      6 3
      رحمتی ضررش بیشتر از منفعتشه و در ضمن اگر دعوت بشه بازیکن های بی حاشیه کم انگیزه می شن
  • بی نام IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    26 7
    من سه شنبه فقط و فقط به خاطر شخص کارلوس کی روش میرم ورزشگاه
    • شایان A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
      0 10
      پس منتظر تحقیر بیشتر در میادین آینده باش
  • هادی A1 ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    18 3
    آقا رحمتی رحمتی نکنید کارلوس کاره خودشو خوب میدونی کارلوس داره دروازه بان جوان میزاره ک تا سال 2018 و 2022 توی جام جهانی خیال تیم ملی راحت باشه رحمتی سنش به هر حال بالاست و تا 2022 به درد تیم ملی نمیخوره چون اونوقت سنش بالاست اوکی؟؟؟