۰ نفر
۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

خبرگزاری ایسنا در گزارشی از حضور چشمگیر مخاطبان در روز پایانی بیستمین نمایشگاه مطبوعات خبرداده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این خبرگزاری نوشته: پرونده بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها که از تاریخ 17 آبان ماه در مصلی امام خمینی (ره) باز شد، امروز رسما بسته می‌شود و همزمان با پایان این رویداد رسانه‌ای جمعه، 23 آبان ماه این نمایشگاه شاهد حضورچشمگیری از بازدیدکنندگان است.

آخرین روز نمایشگاه متاسفانه با درگذشت مرتضی پاشایی - خواننده پاپ کشورمان - همراه بود که برخی خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها با پخش صدای وی در غرفه‌هایشان، فضای سنگینی را به نمایشگاه بخشیده‌اند.

براساس این گزارش، در آخرین روز از نمایشگاه کارگاه آموزشی کارکرد بنگاه‌های رسانه‌ای در نشریات محلی با حضور دکتر رها خرازی برگزار شد.

اما نشست دیگری با عنوان «جایگاه مطبوعات در اقتصاد مقاومتی» که قرار بود با حضور مصطفی کواکبیان و دکتر علی محمدی برگزار شود‌، به دلیل تداخل با مراسم اختتامیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها کنسل شد.

همچنین امروز قرار بود از محمد بلوری - روزنامه‌نگار پیشکسوت حوزه رسانه - تجلیل شود که به دلیل تداخل با مراسم اختتامیه، این تجلیل روز گذشته انجام شد.

براساس این گزارش، در مراسم اختتامیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، محمد سرفراز - رییس جدید صداوسیما - و غلامعلی حداد عادل - رییس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی و نماینده مجلس - حضور خواهند داشت.

در این مراسم غرفه‌های برتر تجلیل می‌شوند. در عین حال نماد درست‌نویسی در مطبوعات با معرفی رسانه برتر به کار خود پایان خواهد داد.

نماد درست نویسی که در مطبوعات معیارهایش بر گرفته از فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی است، در دو حوزه ویرایش فنی‌ و همچنین حوزه ویرایش زبان داوری شده‌اند و رسانه‌ای که بیشترین امتیاز را کسب کرده است، امروز - جمعه - تجلیل خواهد شد.

در بخش دیگری از این مراسم نشان و جایزه ویژه به خبرنگاران برتر حوزه‌ی ایثار و رسانه اعطا می‌شود.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =