«میهمان داریم» ادای دین به خانواده شهدا و جانبازان است/ تقدیر از هفت خانواده شهید

مراسم اکران خصوصی فیلم «میهمان داریم» ساخته محمدمهدی عسگرپور شب 26 آبان ماه در سینما استقلال با تقدیر از خانواده شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ابتدای این مراسم که اجرای آن برعهده کامران ملکی بود، منوچهر محمدی تهیه کننده فیلم «میهمان داریم» گفت: من به سهم خودم از حضور هنرمندان، اهالی رسانه و خانواده شهدا که در این مراسم حضور دارند، قدردانی می کنم. جا دارد از حوزه هنری که امکان تولید و ساخت چنین آثاری را فراهم می کنند، تشکر کنم.

در ادامه نیز محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری افزود:من هم به سهم خودم از حضور گرم شما تشکر میکنم. امیدوارم به لطف و دعای شما «میهمان داریم» به خوبی دیده شود. این فیلم بخشی از ادای دین سینمای ما به خانواده معظم شهدا و جانبازان است که ما همیشه مدیون آنها هستیم.

وی ادامه داد:مسئولین باید نگاه ویژه ای به این عزیزان داشته باشند و نجابت و بزرگواری این خانواده ها باعث نشود که از آنها غفلت کنیم. جانبازارن ما زیاد رنج کشیده اند و خانواده شهدا نیز تنها هستند ما وظیفه داریم کنار آنها باشیم.

رئیس حوزه هنری تاکید کرد:در «میهمان داریم» رئالیسم واقعی دیده می شود و تخیلی در کار نیست.  به این نوع رئالیسم در ادبیات هنر ما هم بیشتر توجه می شود. چرا که ادبیات هنر با این عنصر شناخته می شود. فیلمسازانی هم که در این عرصه فعالیت می کنند با این مسائل در جامعه همیشه روبرو هستند و از نزدیک این عزیزان را می شناسند. آنها همیشه تلاش می کنند گزارشی از واقعیت ها به نمایش بگذارند.

در ادامه این مراسم با حضور مومنی شریف، محمد حمزه زاده معاون هنری حوزه هنری، سهیل جهان بیگلری مدیرعامل سازمان توسعه سینمایی سوره، محمد مهدی عسگرپور و منوچهر محمدی از هفت خانواده شهید تقدیر شد.

عوامل فیلم «میهمان داریم» به همراه مدیران حوزه هنری از آقای بی غم پدر شهید حسین بی غم، آقای بوجاری صفت پدر شهید قدرت الله بوجاری صفت، مادر شهیدان ترکان، خانم صباغچی مادر دو شهید، خانم امانی مادر شهید احمد امانی، خانم ملکی همسر شهید عبدالرسول هاشمی و خانم یعغوبیان مادر شهید عیسی یعغوبیان قدردانی کردند.

خانم صباغچی در این مراسم گفت:خوشحالم در این مراسم حضور دارم که در آن از بچه های 20 ساله من یادی می شود. من دو پسرم مهدی و محسن به شهادت رسیدند. البته همسرم هم جانباز شیمایی بوده و شهید شده است. وقتی در این برنامه از خانواده شهدا یاد شد و از آنها تشکر کردند، من کمبودم جبران شد.

پس از برگزاری این بخش از مراسم، فیلم «میهمان داریم» به نمایش در آمد که با استقبال مدعوین و مخاطبین روبرو شد.

در این مراسم هنرمندانی همچون، همایون اسعدیان، غلامرضا موسوی، کیومرث پوراحمد، احمد امینی، عبدالله اسفندیاری، امیر اسفندیاری، کیوان کثیریان، رضا ناجی، مرتضی شایسته، محمدرضا شفیعی، امیر حسین شفیعی، مهدی رحمانی، سحر عصرآزاد، نادر مقدس، محمدرضا صابری، محمد حسین قاسمی، سید علی قائم مقامی،غلامرضا فرجی، سید مهدی خادم، علی ژکان، قاسم قلی پور، رحمان رضایی، خسرو امیر صادقی، پدرام اکبری، محسن کیائی، مرتضی رزاق کریمی، لیلا رنگرزان، حسن قلی زاده، سیاوش حقیقی، امیر عابدی، هیات رئیسه انجمن سینماداران و... حضور داشتند. 

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =