علیرضا جهانبخش مهاجم تیم ملی کشورمان از کسب پیروزی مقابل کره جنوبی شاد و خوشحال بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این بازیکن بعد از بازی به ما گفت: نسبت به شرایطی که داشتیم، نتیجه بسیار خوبی کسب کردیم به خصوص که کره برای انتقام گرفتن از ما به تهران آمده بود ولی نگذاشتیم آنها به خواسته شان برسند. 

جهانبخش اضافه کرد: بازی سختی بود اما برنامه خوبی داشتیم و به لطف همین برنامه به برتری رسیدیم. مهم ترین مساله این بازی، موفقیت تیم ملی در فاز تهاجمی بود. به عقیده من تیم ملی در فاز تهاجمی مقابل دفاع کره جنوبی که یکی از قدرت های آسیاست، عالی کار کرد. من فکر می کنم اگر با همین روند ادامه دهیم، در رقابت های جام ملت های آسیا می توانیم موقعیت های بیشتری بسازیم. باید بعد از این دیدار، برد مقابل کره جنوبی را فراموش کرده و به آینده فکر کنیم. ما در جام ملت های آسیا باید به مسائل مهم تری بیندیشیم و نتایج بهتری بگیریم.
جهانبخش در خصوص حضور در لیگ هلند گفت: فعلا از همه چیز رضایت دارم و تصمیمی بر ترک باشگاه نگرفته ام. تیم NEC هواداران بسیار زیاد و دوست داشتنی دارد و فعلا نمی خواهم از این باشگاه بروم اما باید تاکید کنم مثل همه بازیکنان جوان آرزو دارم به تیم های بزرگی بروم.
او در نهایت راجع به دربی این هفته گفت: برای من فرقی نمی کند چه تیمی در این بازی برنده می شود و چه نتیجه ای در آن رقم می خورد اما امیدوارم بهترین بازی انجام شود تا هواداران از فوتبال لذت ببرند.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    11 11
    فاز تهاجمی رو خوب اومدی عمو
  • بی نام A1 ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    25 6
    خبرآنلاین اینقد موزیانه و منفی تیتر نزن. منظورش احترام به هر دو تیم بود. نه بی تفاوتی
  • حمید مقدسی A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    2 0
    بازی تماشاگر پسند نبود ولی نتیجه گرا ارنج شده بود