مجتبی محرمی به شدت از بازیکنان پرسپولیس انتقاد کرد.

حدود پانزده لیدر روز دوشنبه در تمرین پرسپولیس حضور یافتند و علیه بازیکنان فعلی این تیم بعد از باخت سنگین تیمشان مقابل شاهین بوشهر شعار دادند و جالب آنکه بازیکنان دهه شصت پرسپولیس و در رأس آنها مجتبی محرمی را به شدت تشویق کردند.

مجتبی محرمی بازیکن دهه 60 و 70 پرسپولیس در خصوص شکست سنگین پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر گفت: من دوست ندارم در مورد پرسپولیسی که در برابر شاهین بوشهر دیدم زیاد حرف بزنم. بازی بازیکنان پرسپولیس هیچ نکته خاصی نداشت که بخواهم از آن حرف بزنم جز آنکه بازیکنان با بازی خود موجب تحقیر پرسپولیس شدند.

او در ادامه با انتقاد تندتری از بازیکنان پرسپولیس افزود: من فکر می‌کنم بازیکنان پرسپولیس اصلاً فوتبال بلد نیستند و متأسفانه این بازیکنان با آبروی اشخاص بزرگی چون علی دایی به راحتی بازی می‌کنند به اعتقاد من دایی باید بازیکنان فعلی پرسپولیس را آنقدر بدواند تا واقعاً به رگ غیرت آنها برخورد به خودشان بیایند و از این پس با احساسات میلیون‌ها طرفدار پرسپولیس در دیدار‌های آینده به راحتی بازی نکنند.

محرمی از شرایط بد خود پس از شکست تحقیر‌آمیز پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر می‌گوید: بعد از تماشای بازی پرسپولیس واقعاً حالم بد شد و فشار خونم بالا رفت. من فکر می‌کنم باخت به شاهین بوشهر روی روح و روان بسیاری از هواداران ما تأثیر بدی گذاشت و نمی‌دانم چطور باید به احساسات پاک هواداران پرسپولیس بعد از آن باخت پاسخ داد.

مدافع اسبق پرسپولیس در رابطه با انتخاب پرسپولیس به عنوان پرطرفدار‌ترین تیم ایران تصریح کرد: من فکر می‌کنم بازیکنان پرسپولیس خصوصاً آنها که در برابر شاهین بوشهر به میدان رفتند باید راجع به احساسات و عشق و علاقه هواداران پرسپولیس فکر کنند و بعد از ارسال پیامک‌های فراوان سیل هواداران پرسپولیس به برنامه نود آن را ببینند و عشق و تعصب آنها را به پرسپولیس درک کنند و به خود بیایند.

محرمی در پایان در قیاس بین تعداد هواداران پرسپولیس و تراکتور خاطرنشان ساخت: تراکتور تیم پرطرفداری است اما همه می‌دانند هیچ تیمی در ایران و آسیا به اندازه پرسپولیس هوادار ندارد و پیامک‌های هواداران تیم‌ها نیز یک بار دیگر شخصیت بزرگ پرسپولیس و هوادارانش را نشان داد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 38612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
    0 0
    محرمی کجایی!!
  • آرش IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
    0 0
    رحمت به شیرت آقا مجتبی به قرآن حیف علی دایی اگه بازیکنا غیرت داشتن 10تا گل به شاهین میزدن
  • بابک IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
    0 0
    پیروزی تیم پرطرفداریست ولی نه به اندازه تراکتور . متاسفانه بدلایلی؟؟؟؟؟؟؟؟ در تمام مناطق آذربایجان اس مس قطع بود وگرنه پیروزی در رده دوم قرار میگرفت
  • امید IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۱
    0 0
    همه میدونن تراختور بیش تر طرفدار داره!!!!!!!!!!(ها ها بخندیم)