داستان تکراری خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس یک بار دیگر توسط وزیر ورزش مرور شد.

آریا صالحی / محمود گودرزی این بار در جمع رسانه ها حرف از خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس زد و پای خودش را از این ماجرا بیرون کشید. وزیر ورزش گفت که خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در اختیار وزارت اقتصاد و دارایی است و این وزارتخانه مسئولیت خصوصی سازی این دو باشگاه را برعهده دارد. او در صحبت های خود تاکید کرد که دیگر کسی نباید از وزارت ورزش پیگیر امور خصوصی سازی سرخابی ها باشد و اگر کسی سوالی در این مورد دارد باید از وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی پیگیر جواب آن باشد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عقب نشینی وزارت ورزش از ماجرای خصوصی سازی این دو تیم در حالی اتفاق می افتد که گودرزی حتی یک گام به عقب تر رفته و طوری حرف زده که به نظر می رسد به عنوان یک طرفدار در این مورد صحبت می کند نه به عنوان وزیر ورزش. محمود گودرزی در مصاحبه اش گفته که اصلا نمی داند خصوصی شدن دو تیم بزرگ پایتخت باعث منتفع شدن آن ها می شود یا اینکه به ضررشان می انجامد. این نکته که چندین و چند سال پس از مطرح شدن ماجرای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، وزیر ورزش تازه می گوید نمی داند این اتفاق به ضرر این دو تیم خواهد بود یا به سود آن ها، اتفاقی جدید است که در دوره های قبلی رخ نداده بود.
گرچه وعده دادن به هواداران در مورد زمان انجام خصوصی سازی دیگر برای همه عادی شده، اما تا به حال مشاهده نشده بود که شخص اول ورزش کشور با تردید صحبت کند و بگوید نمی داند خصوصی سازی به سود استقلال و پرسپولیس است یا به ضرر آن ها. وزیر ورزش گفته که اگر این طرح انجام شود و با شکست مواجه شود، آن وقت بررسی می کند که ببیند افرادی که پیگیر خصوصی سازی باشگاه ها بوده اند چه منافعی داشته اند. با این صحبت ها می شود متوجه شد که محمود گودرزی به عنوان نفر اول ورزش ایران چندان موافق خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس نیست.
شاید به همین دلیل است که فعلا نمی شود به خصوصی شدن این دو تیم امیدوار بود و احتمالا دلیل اینکه کسی صحبت های رئیس سازمان خصوصی سازی در این مورد را جدی نمی گیرد همین است. پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی گفته بود استقلال و پرسپولیس در فصل پاییز واگذار خواهند شد اما حالا که حدود 20 روز تا پایان این فصل باقی مانده، هیچ اتفاق جدیدی در این زمینه رخ نداده و باید قبول کرد که این وعده هم مثل وعده های قبلی، عملی نخواهد شد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ح م تلوری A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    14 0
    تو چکار داری بیا یه لطفی کن بیا این پرسپولیس و استقلال رو بده به یه پولدار یا بده یه فوتبالی کار بلد خسته شدیم از دستتون بخدا
  • فلوس از قم A1 ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    10 0
    کی دل میکنید از کسب شهرت در این دو تا تیم؟