بهترین بازیکن فوتسال آسیا: پارسال بهترین بازیکن تیمم در روسیه شدم/ کلمبیا چغر و بد بدن است!

اصغر حسن‌زاده که چند روز قبل به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا معرفی شد مهمان حضوری برنامه نود بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسن‌زاده در مورد حضور خود در تیم نوریس نیكل روسیه و قراردادهای این تیم گفت: این تیم قراردادهای خوبی می‌بندد. بهترین بازیكنان جهان به خاطر پول به لیگ روسیه می‌آیند و در تیم‌های این كشور بازی می‌كنند.
او در مورد حضورش در تیم نوریس نیكل گفت: من پارسال 33 بازی كردم و 25 گل زدم و 20 پاس گل دادم كه بهترین بازیكن تیمم بودم. امسال هم در 16 مسابقه 14 گل زده‌ام. تیم ما الان ششم است و با تیم پنجم یك امتیاز فاصله داریم. در لیگ روسیه هر هفته دو مسابقه برگزار می‌شود و هر مسابقه دو نیمه 25 دقیقه‌ای است. آن‌ها مسابقات را فشرده برگزار می‌كنند كه بازیكنان همیشه آماده باشند.
حسن‌زاده در مورد تفاوت‌های لیگ ایران با لیگ روسیه گفت: لیگ روسیه از نظر امكانات با لیگ ایران قابل مقایسه نیست. از نظر فنی هم فشردگی مسابقات باعث شده كه بازیكن آبدیده شود. سازماندهی كه دارند خیلی خوب است.
بهترین بازیكن سال 2014 فوتسال آسیا در مورد مسابقات مهم تیم ملی گفت: فعلا تیم ملی مسابقه مهمی ندارد تا سال آینده كه مسابقات سالنی آسیاست. بعد از آن هم مسابقات انتخابی جام جهانی 2016 را داریم.
عادل در این لحظه گفت: فاصله تیم‌های فوتسال خیلی كم شده. و حسن‌زاده در جواب گفت: بله. فاصله تیم‌های فوتسال خیلی كم شده. كلمبیا الان تیم چغر و بد بدنی است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    18 0
    فوتسال را دریابید تا افت نکنه حیفه