وضعیت تغییر نکند کروش استعفا می‌دهد؟/کارلــوس:آبرویم در خطر است

کارلوس کروش روبه‌روی علی کفاشیان می‌نشیند و یک جمله کلیدی به او می‌گوید: «رئیس، وضعیت قرار نیست درست شود؟ پول کی می‌رسد؟»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛به رقبا نگاه كنيد، با چه امكاناتي به جام ملت‌ها مي‌آيند بعد ما....» كنايه او به وضعيتي است كه اين روزها تيم‌ ملي دارد و از نظر كروش كسي به آن توجه نمي‌كند. او در آخرين گفت‌وگوي خود با خبرورزشي گفته بود اگر ايران در استراليا ببازد، او بيش از همه ضرر مي‌كند. كروش در مقابل رئيس فدراسيون هم اين جمله را تكرار كرد: «آبرويم در خطر است. من ضرر كنم، شما هم ضرر مي‌كنيد. من بيشتر از خودم نگران فوتبال ملي شما هستم.»

آبروي فوتبال ايران در خطر است. خيلي از بازيكنان تيم ‌ملي پيش‌بيني مي‌كنند با اين وضعيت، در جام ملت‌ها بازنده هستيم. يكي از اين بازيكنان، به خبرورزشي مي‌گويد: «متأسفانه مردم يكسري چيزها را نمي‌بينند. عده‌اي هم توقعات از ما را بالا برده‌اند. اين‌ها هدفمند است. مي‌خواهند به چيزهايي كه مد نظر خودشان است، برسند.» كروش اينقدر باهوش است كه دليل خيلي از رفتارها را متوجه شود. او قبل از جام جهاني، وقتي احساس كرد از تيم ‌ملي حمايت نمي‌شود، تا مرز جدايي از تيم‌ ملي رفت ولي در نهايت ايستاد و توانست ايران را به جام‌ جهاني‌ ببرد. او با حرف‌هاي خود بارها به مسئولان اعلام خطر كرد كه شكست‌هاي پرگل در برزيل، آبروي ايران را به خطر مي‌اندازد. حرف‌هاي او، فشار افكار عمومي و رسانه‌ها باعث شد تا حمايت لازم از تيم ‌ملي انجام شود.

حالا هم دقيقاً فضا همان شكلي است. كروش اين بار جدي‌تر است چون نمي‌خواهد اتفاقي را كه حدس مي‌زند، بعد از جام ملت‌ها، برايش رخ دهد‌؛ شكست ايران و بركناري او. كروش ترجيح مي‌دهد در اين شرايط زودتر برود، وقتي كه مي‌بيند حمايتي انجام نمي‌شود. كفاشيان به نزديكان خود گفته كروش ناراضي است و تهديد به رفتن كرده است.

رفتن او در آستانه جام ملت‌ها اتفاق بدي براي تيم‌ ملي است. شايد حداقل با اين كناره‌‌گيري احتمالي، دوباره از تيم‌ ملي حمايت شود.

پيغام تلخ كروش به مردم ايران
با اين وضع توقع داريد چه مقامي بياوريم؟!

در نيمه دوم دي ماه امسال، جام ملت‌ها استارت مي‌خورد. رقابت‌هايي كه براي كشور و فوتبال ايران حيثيتي است. رقابت با سه تيم عربي و سپس تلاش براي دفاع از جايگاه تيم‌ملي در آسيا. كشورهاي عربي هزاران هزار دلار هزينه كرده‌اند و مي‌كنند. اردوهاي متعدد و برگزاري بازي‌هاي پي در پي، آنها را براي جام ملت‌ها مسلح كرده است اما در ايران، خبري از «حمايت» نيست. اردوي آفريقاي جنوبي در آستانه لغو است و كروش ناراحت. سرمربي تيم‌ملي حالا براي مردم ايران يك پيغام دارد: «توقع داريد با اين وضع، چه مقامي بياوريم؟!» تيم‌ملي در حال حاضر قرباني اختلاف عميق كفاشيان رئيس فدراسيون و گودرزي وزير ورزش است. پس از تمديد قرارداد كروش، اين اختلاف عميق‌تر شد. رئيس فدراسيون در اين باره مي‌گويد: «من كه مشكلي با كسي ندارم ولي حقيقت دارد كه ما رابطه‌اي نداريم. از شما خواهش مي‌كنم زياد به اين مسئله نپردازيد...»

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 44
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    خوبه دیگه ... جاشم حتما درخشان یا مایلی کهن رو بذارن .... چقدر همه چیز گل و بلبل واقعا
  • حمید IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    بهتر خدا کنه که زودتر بره شاید یه مربی هجومی به تیم ملی بیاد
    • بی نام GB ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
      اره حمله با کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تیمهای باشگاهی ما دیگه زورشون به تیمهای کویتی و قطری هم نمی رسه
    • بی نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
      64 16
      تیمی که نتونه خوب دفاع کنه حتی اگر بهترین حمله رو هم داشته باشه در آخر احتمالا خواهد باخت,به یاد داشته باشیم که به واسطه دفاع خوب اگر فقط کمی شانس داشتیم برنده بازی با آرژانتین میشدیم,قطعا ما یکی از بهترین خط های دفاعی دنیا رو داریم و برای داشتن خط حمله خوب و منسجم باید سرمایه گذاری و تمرین کنیم,شاید مسخره بنظرتون بیاد اما ما همینطوری چند بازی پشت هم رو از کره بردیم,چون گل زدن به تیم ما سخته,شاید گل نزنیم اما گل هم نمیخوریم,در آخر کسی برندست که نتیجه رو گرفته باشه نه کسی که قشنگتر بازی کرده
    • sani IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
      61 4
      واقعا آدم از نظرات بعضیا شاخ درمیاره.دوست عزیز مگه مشکل یه تیم فقط سرمربیه؟؟بهترین سرمربی هم بیاریم وقتی اردو نداریم وقتی بازی تدارکاتی نداریم مگه میتونیم زیبا بازی کنیم؟مگه همین بهترین مربیان بیکارن بیان ایران این مشکلات رو تحمل کنن کشور قحطه .بیان ایران که چی بشه به واسطه بی پولی ایران اردو نرن ،تیم نتیجه خوب نگیره،تمام اعتبارشون زیر سوال بره،بعد هم بقیه بهش توهین کنن تهمت بزنن تیمشون میبازین هم بندازن تقصیرش.باید خدارو شکر کنید کیروش قبول کرده.لیاقت یه عده همون مربیان وطنی که نه جام جهانی برن نه جام ملتها موفق شن.
    • سام A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
      61 7
      هجومی هجومی هجومی فقط یه چی یاد گرفتین انگار المان و هلند هستیم نه عمو این بازیکنا رو بدی به مورینیو قهر میکنه و از مربیگری خداحافظی میکنه حالا هم که یه مربی داره دلسوزانه کار میکنه اینطور باش برخورد میکنید... ایرانی جماعت لیاقت خوبیو نداره بار ها بارها تو طول تاریخ ، ثــــــــــابت شدست
    • میثم IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
      49 3
      منظورت درخشان است یا مایلی کهن؟؟؟ سالها موتور گازی داشتیم چشم اینکه چند وقتی بنز داشته باشیم را ندارید؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
      36 1
      مربی هجــــــومی تر از ممد مایلی که به راحتی به همه حـــــــــمله می کند که نداریم بیاریم و تازه اخرش می خواهد که چی بشه؟ ، کسی یا تیمی که فقط حمله کند و توانایی دفاع کردن را حتی از خودش بلد نباشد به درد نمی خورد، فوتبال ما به سطح اماتوری رسیده و باید درش تخته شود و از صفر شروع کند ، امروز به تیم های درجه چندم اسیا در دره پایه می بازیم و فردا در رده بزرگسالان به افغانستان و هند و بنگلادش می بازیم، همانطور که در جام ملتهای پیش رو مقابل امارات هم کم خواهیم اورد و یک سری افتضاحات فراموش نشدنی را در کشوری که حماسه ساز شدیم رقم خواهیم زد باید قبول کرد که خیلی از مرجله پرتیم و در راه رسیدن به دره ترکـــــستان بسیار سریع می تازیم و اینده ای بسیار نا امید کننده را پیش روی خودمان داریم
    • بی نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
      28 1
      کدوم مربی هجومی؟نکنه مرب یهای وطنی خودمون رو میگی؟اینها از بازی تیم هاشون به همه ثابنت کردند چقدر هجومی اند و چقدر کار بلد هستند.ضمنا ما بازیکن نداریم برای این درخواست شما.با این بازیکنان بهتره که کیروش بالا سرشون باشه بلکم ضایع نشیم جلوی تیم های آسیایی.مشکل ما وزارت ورزش،فدراسیون فوتبال و بازیکنان هستند که ماشالله همشون هم ایراد دارند.ابزار نیست.با این ابزار کیروش بهترین نتیجه رو گرفته داداش.مطمئن باش اگر مربی داخلی در جام جهانی بود یا یک مربی ارزانتر و بدتر از کیروش،هجوم کیلو چنه با اختلاف های بیشتری میباختیم
  • بی نام A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    خوش بحال درخشان، قلعه نوعی و مایلی کهن و صد البته آقای وزیر ورزش
  • ali A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    مقصر اصلی این بی پولیها وزارت ورزشه.گودرزی فقط بلده سنگ بندازه جلو فوتبال.این از کیروش اونم از کرانچار
  • دایی IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    ایشالا زودتر بره تا 40میلیارد تومان پول بیت المال هدر نره توی فوتبال ایران، زودتر برو...
    • بی نام ES ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
      بره نره این پولا هدر میره برادر مثل اینکه جای دیگه ای زندگی میکنی؟
  • بی نام A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    65 2
    قبول کنیم حق با کروش هست با کدوم بازی تدارکاتی و امادگی میخواهیم بریم استرالیا
  • امیر A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    23 6
    ما یه خودرو پراید در اختیار یه راننده خوب گذاشتیم و بهش گفتیم برو با بنز و بی ام و و مزدا و هیوندا و نیسان و ... کورس بزار و برنده شو آیا پراید میتونه یرنده بشه؟ هر چقدر هم که رانندش خوب باشه؟ هرگز... بهتر نبود بجای هزینه های میلیاردی برای آوردن راننده خوب هزینه میکردیم و خودروی خودمون و ارتقا میدادیم؟ بهتر نبود ما هم یه مزدا تهیه میکردیم و بعد از اون یه راننده خوب میاوردیم؟ اون همه هزینه برای کیروش و میزاشتیم رو کل فوتبال و خصوصا فوتبال پایه خیلی منطقی تر بود... همش تقصیره عادل فردوسی پور بود و والسلام.
  • بی نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    147 5
    وزير مخالفه كيروشه وفوتباله
  • بی نام A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    30 0
    وزارت ورزش بدش نمیاد که با فدراسیون برای فراهم کردن امکانات و ارز همکاری نکنه تا کی روش بره یا برکنار بشه
  • بی نام A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    24 1
    می دونم نظرم رو نمی ذارید چونکه هدفمند عمل می کنین ولی واقعیت اینه که وزارت صد در صد می خواد که کیروش و کفاشیان بره و هیچ کمکی نمیکنه و این دور تکرار همیشه بوده و هستواسه همینم بازی کره به آزادی رفته بودن ولی حیف تیم برد و باید بگم که تیم ملی زمانی میتونه هجومی بازی کنه که بازیکنا با بازی های تدارکاتی مناسب اعتماد به نفس داشته باشن حالا چه تو باشگاهشون چه تیم ملی ولی با این وضع فوتبال که همش باند بازیه چه توقعی ازشون داری که کاری انجام بدنهمه این بازیها واسه اینه که بالاخره تیم ملی به کسی که قبل انتخابات بهش قولش داده شده برسهبه نظرمن کیروش مربی بسیار بزرگی هستش که این نتیجه هارو با این شرایط وخیم که شبیه شرایط جنگ هستش گرفتهحتی مربی بزرگتر از اون هم کاری بیشتر از این نمیتونه انجام بده
  • بی نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    43 2
    ای خوش آن چاهی که از خود آب در آرد امکانات و زمین و غیره همه لازم است و شکی در آن نیست، یعنی " شرط لازم" اما "شرط کافی" برای موفقیت، داشتن " نیروهای زبده" در درون زمین و خارج زمین است
  • بی نام A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    93 13
    کارلوس تو میتونی ما ازت حمایت میکنیم لطفا نرو
  • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    4 29
    خبرآنلاين جان چند ميگيري اين خبرا رو بزني؟ بهونه ميدي دستشون كه بعدا بگن پول نداشتيم از بحرين خورديم؟
  • بدون سانسور A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    41 13
    هجومی ؟؟؟ نکنه منظورت قلعه نوعیه ؟ دلت برای فوتبال علی اصغری و بکش زیرش تنگ شده ؟؟؟؟؟
  • بی نام US ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    9 42
    خوشم میاد از الان شروع کردن بهانه آوردن رو که اگر باختن سریع بندازن تقصیر بقیه. جمع کنید این فوتبال رو.
  • بی نام GB ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    ما لیاقت مربی درجه یک جهان را نداریم و مثل بنز را بندازی تو جاده خاکی پس موتورگازی به درد جاده خاکی می خوره
  • سالار A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    39 13
    کدام آبرو؟ هر کی ندونه فکر میکنه چند تایی قهرمانی برامون آورده که این حرفها رو میزنه..فعلا که آبروی فدراسیون و فوتبال ایران داره میره که یکی از گران قیمت ترین مربیان جهان رو استخدام کرده اما بعد از گذشت چهار سال هنوزم همون بازیکنانی که خودش انتخاب کرده و باهاشون کار میکنه یک قدم هم پیشرفت نداشتند.
  • بی نام A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    69 2
    نمیدونم آقایان سیاسی چرا فوتبال رو رها نمیکنن؟؟؟ بابا ورزش رو از سیاست دور کنید بزارید مردم در یک مورد حداقل امیدوار باشن.
    • بی نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
      23 0
      سیاست را باید از تمام چیزها دور کرد.
  • بی نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    27 3
    وقتی امثال درخشان بهش گیر میدن بمونه چیکار کنه ...
  • بی نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    95 5
    نمیدونم چرا ولی از این وزیر ورزش خوشم نمیاد حرفاش و حرکاتش ضد و نقیض است
  • بی نام A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    خوش اومدی. فقط سریعتر. نذاری دو روز مونده به جام ملت ها بری. البته واقعیت اینه که کجا مثل اینجا به تو اینقدر پول میدن
  • فرهاد 30 از کرمان IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    95 7
    چرا وزرات در فوتبال ایران دخالت میکنه؟ بدنبال چی هستن؟
  • بی نام A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    14 0
    چی تو ایران شیر تو شیر نیست؟
  • بی نام A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    15 0
    چقدراز علم فوتبال اطلاع داری که میفرمایید برود...
  • بی نام A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    24 0
    شما نگران 3000میلیارد هاباش خوتو واسه 40میلیارد ناراحت نکن
  • بی نام A1 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    16 1
    اين خانه از پايبست ويرانه است... تا يك بار به طور كامل نابود نشه اين فوتبال درست نميشه. تفكرهاي غلط رو بايد سوزوند تا طرز فكرهاي جديد حاكم بشه.. از بالا تا پايين منظورمه
  • بی نام A1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    22 2
    کیروش رو برکنار کنین ، مربیان فوق العاده بومی زیاد داریم ما قلعه نوعی ، مایلی کهن ، ..... ماشالله یکی از یکی کاردرست تر
  • سامان IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    21 0
    متاسفانه وزیر ورزش وجهه خودش رو در میان خیلی از مردم از دست داده... در نظر من ایشان یک وزیر با دانش و با تجربه بود و کاریزمایی در چهره داشت که می توانست ناجی ورزش باشد اما این روزها و به خصوص در نوع رفتارش با کی روش کاملا از چشم حداقل من افتاده است
  • بی نام A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    17 0
    کفاشیان چیکار داره میکنه ؟؟؟
  • احمد اشرفي نوشنق از اردبيل A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    24 4
    نوكرشم خيلي مرده
  • بی نام A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    7 0
    داستان گودرزی و کفاشیان شده عین داستان علی آبادی و دادکان و این ما هستیم که از این تکرار مکررات خسته شدیم....................
  • بی نام A1 ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    34 7
    آقای کروش ، افشین قطبی ، دژاگه ، قوچان‌نژاد ، جهانبخش نداشت. آقای نکونام و شجاعی هم بد تو تیم‌ملی آتیش می‌سوزوندند. خبرنگاران بیمار ، پیش‌کسوتان قبیله‌گرا و کارشناسان دون‌سواد هم مغرضانه افشین قطبی را تخریب می‌کردند. قطبی تعریف و تمجید رسانه‌ها و فاکتور شانس هم نداشت. اما قطبی در مرحله مقدماتی عراق، کره شمالی، امارات در هم کوبید.
  • شایان A1 ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    5 17
    آقای کیروش آبروی شما از سال 2011 در خطر بود و هست و رفته با اومدنت به این فوتبال یعنی جا بهتر از اینجا نبود خب حتم نبود یا نخواستن در هر صورت مربی درجه یکی نیستی شاید از ایرانی ها بالاتر باشی و در حد بین المللی یک نیستی والا اروپارو به ایران ترجیح نمیدادی در غیر اینصورت نیست یا نخواستنتکه احتمالش زیاده یا ترسیدی دقیقا مثل الان
  • بهمن A1 ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    4 13
    برو علی دایی خودمون با این همه افتخارات و تحصیلات داره بیکار می گرده
  • سعید A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    1 0
    به شتر گفتن چرا گردنت کجه گفت کجامون راسته که گردنمون راست باشه