مهر نوشت:

سخنگوی وزارت ارشاد با تکذیب وجود پرونده امنیتی برای مدیر سابق خانه کتاب، گفت: ممکن است مدیری اهدافی را برای خودش ترسیم کرده باشد که نتواند در جایگاه مدیریت به آن اهداف دست پیدا کند.

محمدحسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز سه شنبه 11 آذر و در جریان نشست خبری و هفتگی خود که در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد، در پاسخ به این سوال که بر اساس برخی شایعات تغییر مدیرعامل خانه کتاب با اصرار شخص وزیر ارشاد و به دلیل وجود پرونده‌ای از ایشان در وزارت اطلاعات و مربوط به دوران مسئولیتش در رایزنی فرهنگی ایران در بیروت، صورت گرفته است، گفت: آنچه که در مورد استعفای مدیر خانه کتاب مطرح شد، اشتغالات علمی ایشان بوده که ایشان را برای کناره گیری و توجه بیشتر به کارهای خودشان بوده است.

او ادامه داد: ممکن است فردی که در جایگاه مدیر قرار می گیرد، این مسئولیت را مانعی برای اهدافی که خودش تعیین کرده است، بداند و فکر کند که بهتر است صداقتی را برای پیش بردن اهدافی که برای خودش طراحی کرده است، باید داشته باشد.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی تاکید کرد: فکر نمی‌کنم در این زمینه اتفاق خاص و عجیبی افتاده باشد؛ آقای میرزایی از مدیران خوب ما بوده و منشأ فعالیت‌های موثری در خانه کتاب بوده است انشاءالله بتوانند در مسئولیت های دیگرشان هم، به خوبی خدمت کنند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =