سرمربی تیم فوتبال نفت راهیابی تیمش به دیدار نهایی جام حذفی را ارزشمند توصیف کرد و گفت: علیرضا بیرانوند امروز کاری کرد که تیمم به او بدهکار شود.

به گزارش تسنیم، علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیمش مقابل پدیده مشهد، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: خوشحالم که در یک بازی خارج از خانه و در حضور پرشور تماشاگران مشهدی آن هم در شرایطی که ما هواداری نداشتیم توانستیم یک کار بزرگ انجام دهیم و با شکست پدیده راهی فینال جام حذفی شویم. ما تیم جوانی داریم و هوادار هم نداریم، در این شرایط راهی فینال شدن واقعاً ارزشمند است.
وی در مورد بازی ادامه داد: در مجموع تیم پدیده 10 دقیقه قبل از پایان 90 دقیقه خیلی روی دروازه ما فشار آورد و می‌توانست به گل برسد. تنها نگرانی ما این بود که رضا عنایتی در خط حمله بازی کند و از این رو پدیده روبه ضربات کاشته و بازی مستقیم بیاورد که این اتفاق رخ نداد. البته آنها روی ضربات ایستگاهی بسیار خطرناک بودند و خیلی هم خوب کار می‌کردند.
منصوریان تصریح کرد: جا دارد از دروازه‌بان خوب‌مان تقدیر کنیم. او امروز کاری کرد که بچه‌ها به او بدهکار شوند. به امید خدا با قهرمانی در جام حذفی بدهکاری‌مان با بیرانوند را صاف می‌کنیم.
سرمربی تیم نفت از عنایتی هم تقدیر کرد و گفت: او همبازی سابق من است و امروز برای دومین‌بار برای مقابل تیم من در نقش مدافع ظاهر شد و انصافاً بازی خوب و بدون نقصی را هم به نمایش گذاشت.
وی تأکید کرد: لازم می‌دانم از هواداران مشهدی هم تقدیر کنم. آنها به خوبی تیم شهرشان را تشویق کردند و حضور پررنگی در ورزشگاه داشتند.
سرمربی تیم نفت گفت: به بازیکنان جوانی که در اختیار دارم افتخار می‌کنم. خوشحالم از اینکه روز گذشته اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تیم را در سفر به مشهد همراهی کردند و ما را در اینجا تنها نگذاشتند. همچنین از مدیرفنی تیم‌مان تشکر ویژه دارم که حضورش در کنار ما در مسائل فنی بسیار مثبت است.
منصوریان یادآور شد: با این برد مسیر جدیدی پیش روی نفت قرار گرفت. امیدوارم تیم جوان و کم‌ادعای ما بتواند آینده خوبی را در لیگ و جام حذفی تجربه کند.
وی در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش در استفاده از موقعیت‌ها دچار مشکل است، گفت: ما تیم جوانی داریم و بازیکنانم آنقدر حرفه‌ای نشده‌اند که هر موقعیتی را به گل تبدیل کنند. در مشهد دنبال این بودیم که کار را در 90 دقیقه تمام کنیم و مسلماً اگر قدر فرصت‌ها را می‌دانستیم بازی در همان 90 دقیقه به نفع ما تمام می‌شد.
سرمربی تیم نفت تأکید کرد: در مجموع ما شش بازیکن کم داریم که قصد داریم در نیم‌فصل به لیست خود اضافه کنیم. دو بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد و احتمالاً دو بازیکن داخلی و دو بازیکن جوان زیر 23 سال که بتوانند در ادامه لیگ، لیگ قهرمانان آسیا و فینال جام حذفی به ما کمک کنند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =