زمین‌لرزه هائیتی را آمریکا با استفاده از سلاح مخوف «هارپ» به وجود آورده است.

به گزارش شیعه‌نیوز به نقل از سایت‌های اینترنتی از جمله «آلترانفو» و «لوپست»، بسیاری از دانشمندان پنج قاره معتقدند که زمین لرزه هائیتی (3/7ریشتر) به کمک سیستم آب و هوایی «هارپ» ایجاد شده و به کمک این سلاح مخوف است که «امپراتوری آمریکایی- صهیونیستی» نه تنها موجی خارق العاده از سرما را در اروپا پدید آورده تا تلاش های مخالفان جهانی با پدیده گرم شدن آب و هوای کره زمین را مسدود سازد، بلکه بلافاصله نیز زمین لرزه «ویرانگر» هائیتی را تدارک دیده تا ناوگان خود را با هدف نهایی اشغال کوبا و ونزوئلا، در دریای کارائیب مستقر سازد.

گروهی دیگر از دانشمندان که آنها نیز آمریکا را به استفاده از سلاح «هارپ» متهم می کنند، دلیل ایجاد زلزله در هائیتی و «اشغال نظامی» سریع این کشور را وجود ذخایر نفتی غنی آن می دانند که چیزی از ذخایر نفتی ونزوئلا کم ندارد.

این کارشناسان با تأکید بر اینکه آمریکا قطعاً در هائیتی از سلاح «هارپ» استفاده کرده است، به اظهارات «زبیگنیو برژینسکی»، مشاور سابق «جیمی کارتر» و مشاور کنونی «اوباما» اشاره می کنند که «هارپ» را سلاحی برای بی ثبات کردن کشورهای غیرمتحد با واشنگتن توصیف کرده است.

به گفته «برژینسکی»، «تکنولوژی روش هایی را در اختیار کشورهای بزرگ قرار می دهد که به کمک آن می توانند جنگ هایی سریع و غافلگیرکننده به راه اندازند بدون آنکه حتی نیروهای امنیتی شان در جریان قرار گیرند.»

او اضافه می کند: «ما روش هایی در اختیار داریم که به کمک آنها می توانیم تغییراتی در آب وهوا، از جمله خشکسالی و توفان به وجود آوریم، و این امر می تواند توانایی های یک دشمن بالقوه را تضعیف و آن را به پذیرش شرایط ما وادار سازد.»

از دیدگاه کارشناسان، آنچه درمورد زلزله هائیتی تعجب برانگیز است این نکته است که این زمین لرزه در منطقه ای به وقوع پیوسته که «زلزله خیز» نیست، ضمن آنکه این کشور فقیر و کوچک در نزدیک به منطقه ای در پورتوریکو قرار دارد که شعبه ای از سیستم هارپ در آن مستقر است.

در این حال، زمین لرزه در ساعتی از روز به هنگام غروب آفتاب که آسمان به سرخی می گراید و غبارآلود به نظر می رسد، ایجاد شده تا وضعیت آسمان وضعیت حاصل از استفاده از سلاح «هارپ» را بپوشاند.

از دیگرسو، کارشناسان از خود می پرسند چگونه چنین زلزله شدیدی می توانسته صرفاً در نقطه ای کوچک به وقوع بپیوندد بی آنکه مناطق نزدیک به آن مانند جمهوری دومنیکن حتی آن را احساس نکنند و هیچ سونامی نیز ایجاد نشود؟!

این درحالی است که هیچ کارشناس برجسته ای در رسانه های شمال آمریکا و کارائیب در شب حادثه درمورد رویدادی به این عظمت اظهارنظر نکرده است. نیروی دریایی آمریکا هم اکنون هائیتی و بانک مرکزی آن را در اشغال دارد که پایگاهی برای پولشویی این کشور بوده است. نیروهای آمریکایی همچنین از هنگام ورود به هائیتی به هیچ داوطلب کمکی اجازه ورود به این کشور را نداده، کار کمک رسانی به مردم را مختل کرده اند و ابتکار عمل را نیز از دیگر کشورها از جمله فرانسه گرفته اند.

گفتنی است که سیستم «هارپ» سلاحی آب و هوایی است که از طریق ارسال یک انرژی فوق العاده به لایه یونوسفر (لایه فوقانی اتمسفر)، مولکول های آن را به تپش انداخته و به بازتاب قدرتمند این انرژی وادار می سازد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 38884

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    1 4
    آخه هر جایی یه مطلبی نوشت، شما هم باید اون رو تو خبرآنلاین منتشر کنید؟ اول بروید از چند تا دانشمند و فیزیک دان و زمین شناس بپرسید هارپ چیه، وقتی یک نفر پیدا شد که این رو تایید کنه منتشرش کنید. از هر کسی بپرسید، بهتون میگه که انرژی هارپ در این اندازه ها نیست که بخواد زمین لرزه ایجاد کنه... ول کنید این توهم توطئه رو
  • شیث IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    1 2
    بابا این حرفها چیه.اخه همه چیز رو گردن امریکا انداختن درست نیست بخدا
  • بدون نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    2 2
    آمریکا، آمریکا، ننگ به سیستم «هارپ» تو خون جوانان هاییتی می چکد از چنگ تو
  • بدون نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    0 0
    خبر تو دیگه چرا
  • علی IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    1 1
    وقتی خبر رسمی مملکت این است، من هم جای آقای مشایی باشم میروم پیش یه عارف هندی که بهم آینده را نشان بدهد
  • امیر IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    2 0
    این مساله ربطی به توهم توطئه و این مسائل نداره، میتونید برای اطلاعات بیشتر haarp haiti رو در گوگل جستجو کنید تا ببینید در بسیاری سایتهای خارجی به این مساله پرداخته شده، و حتی زمین لرزه چین (و بم) رو هم با اون مرتبط میدونند.
  • امید IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    1 2
    آخه هارپ که میره تو اتمسفر چه ربطی به زمین لرزه داره؟عقل خودتون چی میگه؟
  • بدون نام MY ۱۰:۰۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    0 2
    به نظر من اسم سایتتون رو از خبر آنلاین تبدیل کنید به رجایفاهان (ترکیبی از رجاء نیوز، ایرنا،فارس و بخش دوم کیهان ).البته میدونم حق بقیه سایتهای به اصطلاح اصول گرا تضعیف میشه اما دیگه این اسم جدید گنجایش بیشتری نداره.
  • بدون نام GB ۱۰:۴۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    5 0
    يادش به خير يه روزی ميگفتيم آمريکا هيچ غلطی نميتونه بکنه امروز زلزله رو هم به آمريکا نسبت ميديم
  • مهران IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    0 2
    این دیگه خیلی توهمه که همه چیز را گردن آمریکایی ها انداختن مثل دایی جان ناپلیونه که می گفت کار کار انگلیسیهاست.
  • علی IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    0 0
    نوشتید سیستم «هارپ» سلاحی آب و هوایی است که از طریق ارسال یک انرژی فوق العاده به لایه یونوسفر (لایه فوقانی اتمسفر)، مولکول های آن را به تپش انداخته و به بازتاب قدرتمند این انرژی وادار می سازد... خب این چه ربطی به لایه های زیر زمینی دارد!!!؟
  • بدون نام IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    1 2
    اينها شايعاتي است كه خودشان براي ايجاد ترس در دل مردم دنيا ساخته اند.چرا شما هم به امريكا كمك مي كنيد؟
  • رضا IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    0 3
    دیروز ته قابلمه غذای ما سوخت لطف کنید سر نخی از دخالت قدرتهای خارجی خصوصا" آمریکا در این مسئله به دست بنده بدهید شاید همسرم تبرئه شود
  • بدون نام IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    3 0
    بهتره قبل از اظهار نظر یکم اطلاعاتتون رو زیاد کنید. با جستجوی کلمه هارپ (HAARP) تو گوگل یا ویکی پدیا یا هر جای دیگه ای که بلدید...
  • راهی IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۸
    1 0
    نمی دوم شاید روسیه با همکاری آمریکا قصد در ترساندن ایران دارند . ولی این احتمال رونمیشه مین جوری رد کرد . شاید اینقدر نشه این دخالت رو بزرگ کرد ولی در حد فعال کردن گسل ها شاید بشه بهش اهمیت داد.
  • رضا IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱
    3 1
    سلام لطفا شما که از پدیده هارپ اطلاعی ندارید اظهار نظر نفرمائیدو به سخره نگیرید. با تشکر
  • x IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
    2 3
    گيرم كه اصلاً آمريكا اين صلاح رو داره زلزله هايتي هم تقصيره اونه . لياقت داره ميشينه انرژي كشف ميكنه تا بوسيله اون به اهدافش برسه .نفت هايتي هم نوش جونش . الهي گوشت بشه به تنش. فردا پس فردا خبر ميدين كه انقراض دايناسورها هم تقصير آمريكاست . ول كنين بابا اه حالمونو ديگه دارين بهم ميزنين.
  • بدون نام IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۴
    2 0
    همه کسانی که این مسئله را قبول ندارند مثل کسانی هستند که در زمان گالیله زندگی میکنند که میگفت کره زمین گرده ولی هیچ کس قبول نمیکرد.از قدرتهای بزرگ همه چی ساخته است.
  • من IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
    2 0
    خب دسترسی به سلاح های متفاوت تو تاریخ ثبت شده.این سلاح ها هم تو فیلم های تخیلی بوده که الان بهش دسترسی پیدا کردند. حال سوال اینه:ما چیکار باید کنیم؟ یا باید کنار بیاییم یا اینکه ماهم تکنولوژی اونو داشته باشیم.بیایید منطقی باشیم.باید ماهم به فکر منافع ملی خودمون باشیم.
  • 12 IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
    0 0
    لطفا بدون فیلتر توضیح دهید
  • امین DE ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    3 1
    دوستان عزیز شما قبول کنید یانه این انرژی واین کارها واقعیت داره.این انرژی با برخورد به لایه یونوسفر زمین درست مثه آینه عمل میکنه و انعکاس اون به زمین می رسه و یا به لایه های زیرین.اگه به زبان انگلیسی مسلطید میتونید تو سایتهای کشورهای دیگه هم برید و جوابتونو بگیرید
  • سید IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
    2 1
    اینها خودشون می گن ما این کار رو کردیم حالا شما شدید کاسه داغتر از آش! بابا شما کی میخواهید باور کنید که آمریکا شیطان بزرگ است همه کار میکنه تا موجودیت خودش رو حفظ کنه